MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Knock Out: Rappers

zoeken in:

Social_Mask
1-2 Moeilijk

Oeww.. Erg lastig..

1-3

2-3 gezien Ace altijd zijn niveau weet te behouden.

Ken van Masta Ace A Long Hot Summer, van Talib Kweli enkel Black Star, Talib vind ik beter op Black Star dan Masta Ace op A Long Hot Summer. Dus 3-5

cortez
3-6

Spannend, spannend, één ding is zeker, één steengoede mc zal het onderspit moeten delven.

Zjapp schreef:
Ken van Masta Ace A Long Hot Summer, van Talib Kweli enkel Black Star, Talib vind ik beter op Black Star dan Masta Ace op A Long Hot Summer. Dus 3-5

Vind ik jammer, want Talib is op zijn best op Black Star-album... Maar Masta Ace is al in the game sinds '88 en heeft in die periode al 2 classics uitegebracht met Take A Look Around ('90) en Slaughtahouse ('93)... toen was hij écht schitterend!!

Kan dus wel een vertekend beeld geven!!

Jammer...
7. Eminem Vs. Ghostface Killah

0-1

die vorige is nog niet afgelopen. 2 verschil namelijk.

|Joël|
0-2
Wat vind ik Eminem toch vreselijk iritant ik kan het maar niet vaak genoeg zeggen en GFK één van mijn favorieten van de Wu

1-2 , het spijt me, maar Eminem heeft mij vroeger toch wel erg veel goede nummers geprovide, op The Marshall Mathers LP, die me broer had gekocht. The Eminem show was brilliant, en de bonustrack van Encore : "Love you more" heeft zo'n goede tekst....

Ghostface heb ik me wat minder in verdiept, Fishcale was dope.
Maar Em is wat persoonlijker, en dat vind ik iets belangrijks.

Herhaling: VORIGE IS NOG NIET AFGELOPEN !!

|Joël|
Ja sorry mijn bericht was volgens MM 1 minuut na die van jou geplaatst dus ik had die van jou gewoon nog niet gezien toen ik die van mij plaatste.

Oke,
Masta Ace vs. Talib Kweli
6-7

6-8

Ik ben blij dat ik Talib Kweli een ronde verder heb kunnen helpen.

7. Eminem Vs. Ghostface Killah

1-3 (stond 1-2, ik maar er 1-3 van)

2-3

Em hoogtepunt reikte hoger dan die van Ghostface. Oftewel Em is beter op SS LP en MM LP dan Ghost op Enter the Wu en Iron Man.

Ghostface is niet mijn favoriete van de Wu-Tang Clan. Soms vind ik hem te schreeuwerig maar hij is ook vaak echt heel goed. Met Eminem heb ik niks.

2-4

nou komop stemmers

Gast
geplaatst: vandaag om 18:00 uur

geplaatst: vandaag om 18:00 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.