MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Knock Out: Rappers

zoeken in:

8. Mos Def Vs. Big Daddy Kane

1-0

cortez
2-0

pfff, erg nipt...

2-1

3-1

Wel jammer dat een haatstem de vorige battle dan weer moet beslechten .

Social_Mask
5-1
Kut van Eminem.

Akonner
5-2

7-2 nipt

HipHop4ever wat hulp bieden kan geen kwaad denk ik zo.

Volgende Rond (tot de 8, met 2 verschil)

1. Talib Kweli (vs.) Inspectah Deck
2. Notorious BIG (vs.) Gza
3. Ghostface Killah (vs.) Nas
4. MF Doom (vs.) Mos Def

1. Talib Kweli (vs.) Inspectah Deck

0-1

0-2, wat Deck allemaal dropte op albums van The Clan en solo's van Rae en GZA(vooral op OB4CL en Liquid Swords dan)kan Talib Kweli volgens mij niet evenaren.

Opvallend, buiten MF Doom zijn het allemaal East Coast mc's.

Daar komen ook de beste MC's vandaan. Rakim, KRS One, Kool G Rap, Big L, Pharaohe Monch, Q-Tip... allemaal New York mc's
Kan weinig West Coast tegen op.

|Joël|
0-4
Inspectah Deck ken ik alleen als gastartiest en natuurlijk van Enter the Wu-Tang (36 Chambers) en Wu-Tang Forever, waar hij echt een geweldige indruk op mij heeft weten te maken, die man kan echt geweldig flowen daar kan Talib Kweli gewoon niet tegenop al heb ik ook echt respect voor hem.

0-5

1-5 gezien hij geen dikke nederlaag verdiend.

En gezien jij Talib beter vind?

Improvision
Moeilijk, 2-5.

Zjapp schreef:

Ook al is DOOM uitgeweken naar Atlanta, hij is ook afkomstig van New York. In zijn K.M.D.-periode bracht hij gewoon albums uit vanuit NY (ik dacht Queens, maar ben het niet zeker!).

DOOM is dus zeker niet opgegroeid in een Zuideres hiphop-omgeving, maar gewoon in de bakermat: NY ! Dat blijft in je zitten, ongetwijfeld!

P Jay schreef:
(quote)

Ook al is DOOM uitgeweken naar Atlanta, hij is ook afkomstig van New York. In zijn K.M.D.-periode bracht hij gewoon albums uit vanuit NY (ik dacht Queens, maar ben het niet zeker!).

DOOM is dus zeker niet opgegroeid in een Zuideres hiphop-omgeving, maar gewoon in de bakermat: NY ! Dat blijft in je zitten, ongetwijfeld!

Hij kwam uit Long Island en is pas in 1997 naar Atlanta gegaan. Tot zijn 25e ofzo woonde hij gewoon in NY

P Jay schreef:
(quote)

Wist ik niet, bedankt voor de info

Melle K
3-5

Inspectah Deck heeft geen enkel echt goed solo album.

Zjapp schreef:

Hoe kom je er nou weer bij dat MF DOOM geen eastcoast MC is?

wat'n comeback van 0-5 naar 4-5

Gast
geplaatst: vandaag om 16:37 uur

geplaatst: vandaag om 16:37 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.