Muziek / Muziekgames / Knock Out: Rappers
zoeken in:
0
geplaatst: 9 juni 2007, 11:14 uur
3-1
Wel jammer dat een haatstem de vorige battle dan weer moet beslechten
.
Wel jammer dat een haatstem de vorige battle dan weer moet beslechten
.
0
geplaatst: 9 juni 2007, 14:24 uur
HipHop4ever wat hulp bieden kan geen kwaad denk ik zo.
Volgende Rond (tot de 8, met 2 verschil)
1. Talib Kweli (vs.) Inspectah Deck
2. Notorious BIG (vs.) Gza
3. Ghostface Killah (vs.) Nas
4. MF Doom (vs.) Mos Def
Volgende Rond (tot de 8, met 2 verschil)
1. Talib Kweli (vs.) Inspectah Deck
2. Notorious BIG (vs.) Gza
3. Ghostface Killah (vs.) Nas
4. MF Doom (vs.) Mos Def
0
geplaatst: 9 juni 2007, 14:31 uur
0-2, wat Deck allemaal dropte op albums van The Clan en solo's van Rae en GZA(vooral op OB4CL en Liquid Swords dan)kan Talib Kweli volgens mij niet evenaren.
0
geplaatst: 9 juni 2007, 14:35 uur
Daar komen ook de beste MC's vandaan. Rakim, KRS One, Kool G Rap, Big L, Pharaohe Monch, Q-Tip... allemaal New York mc's
Kan weinig West Coast tegen op.
Kan weinig West Coast tegen op.
0
|Joël|
geplaatst: 9 juni 2007, 14:39 uur
0-4
Inspectah Deck ken ik alleen als gastartiest en natuurlijk van Enter the Wu-Tang (36 Chambers) en Wu-Tang Forever, waar hij echt een geweldige indruk op mij heeft weten te maken, die man kan echt geweldig flowen daar kan Talib Kweli gewoon niet tegenop al heb ik ook echt respect voor hem.
Inspectah Deck ken ik alleen als gastartiest en natuurlijk van Enter the Wu-Tang (36 Chambers) en Wu-Tang Forever, waar hij echt een geweldige indruk op mij heeft weten te maken, die man kan echt geweldig flowen daar kan Talib Kweli gewoon niet tegenop al heb ik ook echt respect voor hem.
0
geplaatst: 9 juni 2007, 14:54 uur
Zjapp schreef:
Opvallend, buiten MF Doom zijn het allemaal East Coast mc's.
Ook al is DOOM uitgeweken naar Atlanta, hij is ook afkomstig van New York. In zijn K.M.D.-periode bracht hij gewoon albums uit vanuit NY (ik dacht Queens, maar ben het niet zeker!).
DOOM is dus zeker niet opgegroeid in een Zuideres hiphop-omgeving, maar gewoon in de bakermat: NY ! Dat blijft in je zitten, ongetwijfeld!
0
geplaatst: 9 juni 2007, 15:01 uur
P Jay schreef:
Ook al is DOOM uitgeweken naar Atlanta, hij is ook afkomstig van New York. In zijn K.M.D.-periode bracht hij gewoon albums uit vanuit NY (ik dacht Queens, maar ben het niet zeker!).
DOOM is dus zeker niet opgegroeid in een Zuideres hiphop-omgeving, maar gewoon in de bakermat: NY ! Dat blijft in je zitten, ongetwijfeld!
(quote)
Hij kwam uit Long Island en is pas in 1997 naar Atlanta gegaan. Tot zijn 25e ofzo woonde hij gewoon in NY
0
geplaatst: 9 juni 2007, 15:05 uur
P Jay schreef:
(quote)
Wist ik niet, bedankt voor de info

0
Melle K
geplaatst: 9 juni 2007, 15:05 uur
3-5
Inspectah Deck heeft geen enkel echt goed solo album.
Hoe kom je er nou weer bij dat MF DOOM geen eastcoast MC is?
Inspectah Deck heeft geen enkel echt goed solo album.
Zjapp schreef:
Hoe kom je er nou weer bij dat MF DOOM geen eastcoast MC is?
* denotes required fields.