Muziek / Muziekgames / Knock Out: Rappers
zoeken in:
0
geplaatst: 9 juni 2007, 17:06 uur
Niek schreef:
En gezien jij Talib beter vind?
En gezien jij Talib beter vind?
Deck heeft sowieso veel meer ''props'' gekregen omdat hij in The Wu zit. Solo bleek dat hij afhankelijk is van die groep, terwijl Talib solo zijn (rap)-niveau meestal weet te behouden. Maar Deck's verse op Triumph is nog niet overtroffen, dat wel.
0
Social_Mask
geplaatst: 9 juni 2007, 17:39 uur
3 Wu-Tang leden hebben het gehaald. Samen allemaal goed, maar solo vind ik van niet. Alleen Method Man kan me solo boeien en Redman ook. En als die 2 samen zijn, kunnen ze geweldige dingen doen. Serieus...ik vind Wu-Tang hier zwaar overschat.
0
Akonner
geplaatst: 9 juni 2007, 17:48 uur
Wu-tang heb me nog niet kunnen boeien, maar ik heb niks solo van deck dus ik pas. Hoop dat Talib wint.
0
Social_Mask
geplaatst: 9 juni 2007, 18:01 uur
P Jay schreef:
Redman is toch helemaal geen lid van de Wu-Tang Clan?!
Redman is toch helemaal geen lid van de Wu-Tang Clan?!
Neej idd niet, maar ik bedoelde eigenlijk dat Method Man het alleen goed kan en ook met niet veel support. Beetje verwarrend hoe ik het daar zette jah, sorry daarvoor.
0
geplaatst: 9 juni 2007, 18:34 uur
Nou MJ, je kan tevreden zijn. Een afgang van Talib is het niet echt geworden...
0
Akonner
geplaatst: 9 juni 2007, 18:41 uur
10-10 dan toch omdat eigenlijk niemand van wu-tang me boeit, af en toe method nog een klein beetje.
0
Social_Mask
geplaatst: 9 juni 2007, 18:41 uur
Zie tot mijn grote verbazing nu dat Common eruit ligt. Door wie is hij eruit geknald?
0
geplaatst: 9 juni 2007, 18:43 uur
Niek schreef:
Het zou wat zijn als dat wél was gebeurd.
0
Social_Mask
geplaatst: 9 juni 2007, 18:43 uur
Ohw okej, bedankt. Als Kweli er nu uitgaat, mag Mos Def van mij winnen. Als Kweli erin blijft, mag hij wel van me winnen. Maar ik denk dat ik weet wie deze KO gaat winnen.
0
|Joël|
geplaatst: 9 juni 2007, 19:27 uur
Social_Mask schreef:
3 Wu-Tang leden hebben het gehaald. Samen allemaal goed, maar solo vind ik van niet. Alleen Method Man kan me solo boeien en Redman ook. En als die 2 samen zijn, kunnen ze geweldige dingen doen. Serieus...ik vind Wu-Tang hier zwaar overschat.
Overschat?3 Wu-Tang leden hebben het gehaald. Samen allemaal goed, maar solo vind ik van niet. Alleen Method Man kan me solo boeien en Redman ook. En als die 2 samen zijn, kunnen ze geweldige dingen doen. Serieus...ik vind Wu-Tang hier zwaar overschat.
Ze hebben gewoon hele goeie albums gemaakt

MJ_DA_MAN schreef:
Deck heeft sowieso veel meer ''props'' gekregen omdat hij in The Wu zit. Solo bleek dat hij afhankelijk is van die groep, terwijl Talib solo zijn (rap)-niveau meestal weet te behouden. Maar Deck's verse op Triumph is nog niet overtroffen, dat wel.
Niet alleen op Triumph was hij zo geweldig goed op Visionz vind ik hem bijvoorbeeld ook geweldig, eerst haalt Masta Killa alle tempo uit het nummer en dan komt Inspectah Deck daarna heel snel. (quote)
Maargoed zoals ik al zei ken ik geen solo album van hem, maar ik beoordeel hem dus alleen op basis van zijn werk als gastartiest (Gang Starr album bijvoorbeeld) en op zijn verses op Enter the Wu-Tang (36 Chambers) en Wu-Tang Forever en dan vind ik dat hij toch een stukje beter is dan Talib Kweli.
Maar ik snap wel wat je bedoelt want zijn solo albums schijnen niet goed te zijn.
0
geplaatst: 9 juni 2007, 19:32 uur
Ik zal maar eens mijn licht op de zaak werpen. Inspectah Deck vind ik denk ik de beste binnen de Wu-Tang Clan. Zijn verses op Triumph, Protect Ya Neck en 7th Chamber zijn erg sterk maar ook op C.R.E.A.M en Guillotine op Only Built For Cuban Linx is hij heel erg sterk. Grote nadeel van Deck is dat hij natuurlijk nooit zelf een groots album heeft uitgebracht. Talib Kweli is een goede en prettige MC om naar te luisteren en hij heeft ook goede albums uitgebracht. Maar ik heb nog nooit zulke vette verses gehoord van Talib Kweli dan van Inspectah Deck.
Gelijkspel dus.
Gelijkspel dus.
* denotes required fields.