MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Knock Out: Rappers

zoeken in:

60 7. Masta Killa - 223. Asheru

1-0

eazyfan
2-0

Harco
4-1.

kArIzMa_TuRk
5-1

kArIzMa_TuRk
61 238. Timbaland - 60. Vinnie Paz

kArIzMa_TuRk
1-0!! (Vinnie Paz? Hahahaha wat een bolle kansloze gozer!)

Edris
1-1

kArIzMa_TuRk
Dit doe je om mij te pesten, toch?

Oh My Lord!

1-2

Harco
1-3.

Timbaland kan niet rappen, gast. Vinnie Paz wel.

1-4

|Joël|
kArIzMa_TuRk schreef:
1-0!! (Vinnie Paz? Hahahaha wat een bolle kansloze gozer!)
Timbaland is wel een goeie rapper wou je zeggen?
Als rapper vind ik hem namelijk vrij matig, als producer is hij natuurlijk wel goed alhoewel ik hem een beetje overgewaardeerd vind worden.

kArIzMa_TuRk
Harco schreef:
Timbaland kan niet rappen, gast. Vinnie Paz wel.
Juist, andersom.... Damn. 1-4

|Joël|
Maak daar dan maar 1-5 van, al ken ik Vinnie Paz niet heel goed ken ik al genoeg van hem om hem beter te vinden als rapper dan Timbaland, Timbaland is geen partij in een rapper K.O.

kArIzMa_TuRk
Gekkenhuis! (Er is maar 1 album van Vinnie Paz waar maar 6x op is gestemd. En al die stemmers zijn blijkbaar naar dit topic gekomen )

62 213. Insight - 49. Prince Po

|Joël|
Nee ik ken dat album van hem niet eens, ik ken Vinnie Paz van de groep Jedi Mind Tricks. Een vriend van me heeft albums van Jedi Mind Tricks en door hem heb ik al wat van Jedi Mind Tricks gehoord en dat klonk vrij goed met goeie rap
Jedi Mind Tricks moet jij ook gaan luisteren

0-1

Harco
kArIzMa_TuRk schreef:
Gekkenhuis! (Er is maar 1 album van Vinnie Paz waar maar 6x op is gestemd. En al die stemmers zijn blijkbaar naar dit topic gekomen )

62 213. Insight - 49. Prince Po

Jij bent dom. Paz zit in Jedi Mind Tricks, die albums hebben hartstikke veel stemmen.

Hieruit ga ik maar concluderen dat je Paz nog nooit hebt gehoord, en alleen maar naar z'n uiterlijk hebt gekeken.

0-2.

Edris
0-3

kArIzMa_TuRk
Harco schreef:
Jij bent dom.
Hallo Hallo Hallo, een beetje dimmen hé.
Ik wist het toch niet.
Paz zit in Jedi Mind Tricks, die albums hebben hartstikke veel stemmen.
Oké... (wil je nu een ballon?)
Hieruit ga ik maar concluderen dat je Paz nog nooit hebt gehoord
Dat ben ik ook niet van plan omdat dit alleen maar een afbreuk kan brengen aan mijn liefde voor Hip-Hop. (een kansloze Fatboy met puisten horen rappen)

Social_Mask
kArIzMa_TuRk

Vinnie Paz is een erg goede rapper, met goede teksten en een erg goede delivery. En dat samen met de heerlijke producties van Stoupe....kan niet misgaan. JMT is hard. Ik betwijfel ook of jij iets van hem gehoord hebt.

0-5

Social_Mask
63 169. Eligh - 86. Camron

1-0

Haha kArIzMa_TuRk, wat een ongelofelijke kneus ben jij . Komt er gewoon op neer dat je hier gaat stemmen voor rappers, terwijl je de andere niet eens kent. Je bent gewoon een topic-''raper''.

Gast
geplaatst: vandaag om 13:52 uur

geplaatst: vandaag om 13:52 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.