Muziek / Muziekgames / Knock Out: Rappers
zoeken in:
0
geplaatst: 18 mei 2007, 13:41 uur
3-0
Een groot aantal mensen stemmen hier op naam(sbekendheid). Asheru en Insight zijn echt wel goede mc's. En de vliegen hier makkelijk eruit, alleen omdat ze minder bekend zijn. Maar dat Insight tegen 5-0 eruit gaat kan ik nog wel begrijpen, omdat hij tegen Princo Po moest.
Het viel me ook op bij een aantal battles hiervoor.
Een groot aantal mensen stemmen hier op naam(sbekendheid). Asheru en Insight zijn echt wel goede mc's. En de vliegen hier makkelijk eruit, alleen omdat ze minder bekend zijn. Maar dat Insight tegen 5-0 eruit gaat kan ik nog wel begrijpen, omdat hij tegen Princo Po moest.
0
|Joël|
geplaatst: 18 mei 2007, 14:05 uur
Ik stem hier eigenlijk bijna nooit omdat ik meestal 1 van de 2 niet ken 

0
geplaatst: 18 mei 2007, 14:15 uur
kArIzMa_TuRk schreef:
Dat ben ik ook niet van plan omdat dit alleen maar een afbreuk kan brengen aan mijn liefde voor Hip-Hop. (een kansloze Fatboy met puisten horen rappen)
Dat ben ik ook niet van plan omdat dit alleen maar een afbreuk kan brengen aan mijn liefde voor Hip-Hop. (een kansloze Fatboy met puisten horen rappen)
Vinnie Paz heeft meer kArIzMa dan jij waarschijnlijk.
0
Social_Mask
geplaatst: 18 mei 2007, 16:28 uur
Osiris Apis schreef:
Ik ken meestal een stuk of 5 nummers van een bepaalde artiets. Vele kennen er geen 1. En dan gaat het hier wel erg langzaam. Vind het ook een beetje een + punt dat sommige zo stemmen, want dan kunnen we tenminste door. En als er later de bekende over blijven, kunnen we eerlijk stemmen.
0
geplaatst: 18 mei 2007, 17:22 uur
ik stem ook enkel als ik van beide rappers minimum paar nummers ken... Is toch maar vanzelfsprekend om dit topic en de uiteindelijke uitslag serieus te nemen!
0
geplaatst: 18 mei 2007, 17:35 uur
Als je stemt zonder de ander te kennen, dan heeft dit topic geen waarde meer. Ik kijk bij de loting altijd vooruit en bij de rappers die ik goed vind zoek ik (als ik de tegenstander niet ken) de tegenstander van te voren al op. Zo ook hier.
0
Harco
geplaatst: 18 mei 2007, 22:22 uur
Ken 2Mex niet, dus stem ook niet, anders heeft dit topic ook geen zin, zoals Niek al zegt.
0
Harco
geplaatst: 18 mei 2007, 22:23 uur
kArIzMa_TuRk schreef:
Ik wist het toch niet.
(quote)
Hallo Hallo Hallo, een beetje dimmen hé.Ik wist het toch niet.
(quote)
Oké... (wil je nu een ballon?)(quote)
Dat ben ik ook niet van plan omdat dit alleen maar een afbreuk kan brengen aan mijn liefde voor Hip-Hop. (een kansloze Fatboy met puisten horen rappen)Je zegt dus zelf dat je hem niet kent? Jezus.
0
kArIzMa_TuRk
geplaatst: 18 mei 2007, 22:42 uur
MJ_DA_MAN schreef:
Haha kArIzMa_TuRk, wat een ongelofelijke kneus ben jij
Is dit positief bedoelt?Haha kArIzMa_TuRk, wat een ongelofelijke kneus ben jij

Komt er gewoon op neer dat je hier gaat stemmen voor rappers, terwijl je de andere niet eens kent.
Mocht dat niet, dan?Je bent gewoon een topic-''raper''.
Doe is effe normaal zeg. 
herbertwest schreef:
Vinnie Paz heeft meer kArIzMa dan jij waarschijnlijk.
Kan je mij uitleggen wat je hiermee bedoelt?Vinnie Paz heeft meer kArIzMa dan jij waarschijnlijk.
Harco schreef:
Je zegt dus zelf dat je hem niet kent? Jezus.
Ja... Dan wat? (en jouw zus.)Je zegt dus zelf dat je hem niet kent? Jezus.
0
Harco
geplaatst: 18 mei 2007, 22:45 uur
kArIzMa_TuRk schreef:
Ja... Dan wat? (en jouw zus.)
Ja... Dan wat? (en jouw zus.)
kArIzMa)TuRK schreef:
1-0!! (Vinnie Paz? Hahahaha wat een bolle kansloze gozer!)
1-0!! (Vinnie Paz? Hahahaha wat een bolle kansloze gozer!)
Daar doe je alsof je hem kent.
0
eazyfan
geplaatst: 18 mei 2007, 22:48 uur
Tjah Vinnie is nu eenmaal een homohater... en Timbaland is een stuk knapper/softer/pop/etc....
0
Harco
geplaatst: 18 mei 2007, 22:48 uur
...en aangezien jij naar Google gaat om bij afbeeldingen te kijken hoe de artiest eruit ziet, sja...
OK, back on topic!
OK, back on topic!
0
kArIzMa_TuRk
geplaatst: 18 mei 2007, 22:55 uur
Ik vind dat bolle mensen niet kunnen rappen.
1-1
Tjah Vinnie is nu eenmaal een homohater...
Wat is precies je punt?1-1
0
|Joël|
geplaatst: 18 mei 2007, 22:57 uur
Zeg kArIzMa_TuRk laten we er nou maar over ophouden maar het is dus niet de bedoeling om te stemmen als je één of bijde rappers niet (goed) kent, wat mij ook zeer logisch en niet meer dan nornmaal lijkt, want dan weet je namelijk ook niet welke van de twee beter is dan de ander.
0
geplaatst: 18 mei 2007, 22:58 uur
Ik vind dat bolle mensen niet kunnen rappen.
Dude, je hebt een album van Fat Joe een 4 gegeven.
1-2
0
kArIzMa_TuRk
geplaatst: 18 mei 2007, 22:58 uur
BoordAppel schreef:
Dude, je hebt een album van Fat Joe een 4 gegeven.
hij is een uitzondering.Dude, je hebt een album van Fat Joe een 4 gegeven.
0
kArIzMa_TuRk
geplaatst: 18 mei 2007, 22:59 uur
|Joël| schreef:
Zeg kArIzMa_TuRk laten we er nou maar over ophouden maar het is dus niet de bedoeling om te stemmen als je één of bijde rappers niet (goed) kent, wat mij ook zeer logisch en niet meer dan nornmaal lijkt, want dan weet je namelijk ook niet welke van de twee beter is dan de ander.
Je hebt gelijk. Zeg kArIzMa_TuRk laten we er nou maar over ophouden maar het is dus niet de bedoeling om te stemmen als je één of bijde rappers niet (goed) kent, wat mij ook zeer logisch en niet meer dan nornmaal lijkt, want dan weet je namelijk ook niet welke van de twee beter is dan de ander.
Ik zal me voortaan hier aan houden.Back on-topic dan maar...
0
Harco
geplaatst: 19 mei 2007, 00:48 uur
1-4.
Stem dan toch maar, omdat Master P hélemaal niks is. Kan niet eens rappen. Esoteric bevalt me gewoon niet, maar hij kan het wel.
Stem dan toch maar, omdat Master P hélemaal niks is. Kan niet eens rappen. Esoteric bevalt me gewoon niet, maar hij kan het wel.
* denotes required fields.