Muziek / Muziekgames / Goed of slecht? (+ of - )
zoeken in:
0
geplaatst: 20 mei 2007, 12:45 uur
1+, 1-
Afgezien van Magical Mystery Tour en (sommige nummers van) Sgt. Pepper zou ik er niet zo snel een plaatje van opzetten.
Afgezien van Magical Mystery Tour en (sommige nummers van) Sgt. Pepper zou ik er niet zo snel een plaatje van opzetten.
0
geplaatst: 20 mei 2007, 13:28 uur
3+, 2-
Dat zeer overschatte sgt. Peppers zij ze vergeven... (Rubber Soul, Revolver en White Album vind ik véééél beterder).
Dat zeer overschatte sgt. Peppers zij ze vergeven... (Rubber Soul, Revolver en White Album vind ik véééél beterder).
0
The Light
geplaatst: 20 mei 2007, 13:37 uur
5+, 3-
Sgt. Pepper en Abbey Road vind ik nog wel aardig, de rest kan me niet bekoren.
Sgt. Pepper en Abbey Road vind ik nog wel aardig, de rest kan me niet bekoren.
0
kArIzMa_TuRk
geplaatst: 20 mei 2007, 14:17 uur
idd. Dat was ook te merken bij knappe artiesten topic. 
Ontopic:
Ik kan begrijpen dat hun vroeger veel hits hadden. En dat mensen hun erg waarderen. Nou, bij mij is dat anders:
7+,4-

Ontopic:
Ik kan begrijpen dat hun vroeger veel hits hadden. En dat mensen hun erg waarderen. Nou, bij mij is dat anders:
7+,4-
0
geplaatst: 20 mei 2007, 14:19 uur
8+, 4-
Nog steeds de band waar ik het liefst naar luister eigenlijk. Dikke plus dus
.
Nog steeds de band waar ik het liefst naar luister eigenlijk. Dikke plus dus
.
0
geplaatst: 20 mei 2007, 14:40 uur
10+ , 4-
De oude Beatles vind ik niet echt interessant, vanaf Revolver is het (op een aantal schoonheidsfoutjes na) overwegend goed tot fantastisch.
De oude Beatles vind ik niet echt interessant, vanaf Revolver is het (op een aantal schoonheidsfoutjes na) overwegend goed tot fantastisch.
0
geplaatst: 20 mei 2007, 14:54 uur
kArIzMa_TuRk schreef:

Ontopic:
7+,4-
(quote)
idd. Dat was ook te merken bij knappe artiesten topic. 
Ontopic:
7+,4-
Welke songs ken jij van ze?
0
geplaatst: 20 mei 2007, 15:28 uur
Niet veel, alleen een paar van Please Please me. En die heeft hij lang geleden gehoord. Zo staat het toch bij Please Please Me
0
voltazy
geplaatst: 20 mei 2007, 15:35 uur
11+, 4-
ik zal nog eens alles bij langs om te stemmen op elk album (ken alleen sgt. peppers goed genoeg nu), maar hier iig al een plusje
ik zal nog eens alles bij langs om te stemmen op elk album (ken alleen sgt. peppers goed genoeg nu), maar hier iig al een plusje
0
geplaatst: 20 mei 2007, 16:46 uur
11+, 5-
Meest overschatte band ooit. Abbey Road haalt als enige plaat een voldoende bij mij.
Meest overschatte band ooit. Abbey Road haalt als enige plaat een voldoende bij mij.
0
geplaatst: 20 mei 2007, 18:01 uur
@HammerHead, de meest overschatte band allertijden is Nirvana (mijn mening). Wel verwonderlijk 6-, vinden die mensen de Beatles dan zo slecht?
0
geplaatst: 20 mei 2007, 19:22 uur
Ach Hammerhead luistert liever het overschatte Tool en het melodieuze Neurosis. 

0
geplaatst: 20 mei 2007, 19:29 uur
De 'Paul is dead'-mythe slaat nergens op, maar verder wel goeie muziek
14+,6-
Nieuwe: Mike Oldfield

14+,6-
Nieuwe: Mike Oldfield

0
geplaatst: 20 mei 2007, 19:34 uur
Gaat ook meer om de artiest hé, niet om de foto, ik zie de foto, maar hier nog een:

0
geplaatst: 20 mei 2007, 20:17 uur
3+ Krijg altijd een schizofreen gevoel bij Mike Oldfield ,prachtige nummers afgewisseld met tenenkrommende.
* denotes required fields.