Muziek / Muziekgames / Goed of slecht? (+ of - )
zoeken in:
0
voltazy
geplaatst: 21 mei 2007, 17:35 uur
4+, 1-
voor wat ik ken van mike oldfield heeft het mij nooit tot veel meer luister beurten getrokken
voor wat ik ken van mike oldfield heeft het mij nooit tot veel meer luister beurten getrokken
0
geplaatst: 23 mei 2007, 00:54 uur
1-2, Niet slecht (tot een jaar of 15 terug althans
), niet geweldig, aantal 3,5-plaatjes, goed dus.
), niet geweldig, aantal 3,5-plaatjes, goed dus.
0
geplaatst: 23 mei 2007, 01:29 uur
+3 -2
Alhoewel in het verleden behaalde resultaten geen garantie voor de toekomst bieden voor deze band (ook niet voor het heden overigens). Oftewel, ze hadden al lang en breed moeten stoppen.
Alhoewel in het verleden behaalde resultaten geen garantie voor de toekomst bieden voor deze band (ook niet voor het heden overigens). Oftewel, ze hadden al lang en breed moeten stoppen.
0
geplaatst: 23 mei 2007, 07:22 uur
Wat waren ze vroeger geweldig,tegenwoordig een stuk minder helaas!
5+,2-
5+,2-
0
fredpit
geplaatst: 23 mei 2007, 10:22 uur
Koenr schreef:
Ik vind "goed" nogal een zwaar woord.
Ik vind "goed" nogal een zwaar woord.
hoezo

slecht, onvoldoende,(aardig, neutraal) voldoende, goed, uitstekend...
Een band als U2 slecht noemen bewijst naar mijn niet zo bescheiden mening op een gebrek aan nuance

0
geplaatst: 23 mei 2007, 10:29 uur
compleet brak, slecht, onvoldoende, aardig, voldoende, goed, uitstekend
Wel een eerlijk lijstje geven natuurlijk. En wat mij betreft, alles wat onder goed staat past in de categorie "slecht" in dit spelletje. Beetje kritisch zijn mag wel een keer.
Wel een eerlijk lijstje geven natuurlijk. En wat mij betreft, alles wat onder goed staat past in de categorie "slecht" in dit spelletje. Beetje kritisch zijn mag wel een keer.
0
geplaatst: 23 mei 2007, 10:39 uur
7+, 4-
Sommige dingen wel goed, maar het meeste doet me niet zoveel.
Sommige dingen wel goed, maar het meeste doet me niet zoveel.
0
geplaatst: 23 mei 2007, 14:10 uur
8+ 8-
Er zou beter ook nog een derde mogelijkheid worden ingelast, nl. neutraal. Nu stemmen echt zwart-wit.
Er zou beter ook nog een derde mogelijkheid worden ingelast, nl. neutraal. Nu stemmen echt zwart-wit.
0
geplaatst: 23 mei 2007, 15:04 uur
fredpit schreef:
hoezo
Een band als U2 slecht noemen bewijst naar mijn niet zo bescheiden mening op een gebrek aan nuance
(quote)
hoezo

Wat Onderhond al zegt. Waarom zou slecht wel een zwaar woord zijn en goed niet? In mijn ogen moeten bands dat plusje verdienen, maar de meesten stemmen alsof de - echt een afstraffing is. Beetje kritisch zijn mag best.
Maar zo te zien gaat het al wat beter.

0
fredpit
geplaatst: 23 mei 2007, 15:56 uur
Koenr schreef:
Wat Onderhond al zegt. Waarom zou slecht wel een zwaar woord zijn en goed niet? In mijn ogen moeten bands dat plusje verdienen, maar de meesten stemmen alsof de - echt een afstraffing is. Beetje kritisch zijn mag best.
(quote)

Beter
Hoezo ?slecht, beter, goed...
Je mag best wat kritischer zijn. eerst noem je het slecht, nu al beter. Straks vind je het nog goed.
0
geplaatst: 23 mei 2007, 16:03 uur
Aangezien U2 heel wat tegenstemmen krijgt gaat deze ronde "beter" voor Koenr ... moeilijk allemaal.
0
kArIzMa_TuRk
geplaatst: 23 mei 2007, 16:07 uur
OldSkool schreef:
Vroeger goed, nu minder
Als je stemt moet je vooral aan vroeger denken! Vroeger goed, nu minder
Doe ik ook altijd...
0
fredpit
geplaatst: 23 mei 2007, 16:23 uur
Onderhond schreef:
Aangezien U2 heel wat tegenstemmen krijgt gaat deze ronde "beter" voor Koenr ... moeilijk allemaal.
Moeilijk
Hoezo? Wat vind jij moeilijk aan dit spelletje ?
0
fredpit
geplaatst: 23 mei 2007, 16:29 uur
Onderhond schreef:
Je hebt gelijk. dat is een eerlijk lijstje. Goed/slecht is een onzinnige keuze...zeker bij een band als U2
U2 zou ik dan persoonlijk goed (tot 1990) willen noemen. Tegenwoordig maken ze aardige muziek. die je op geen enkele (als je het tenminste kritisch bekijkt ) wijze slecht kunt noemen.
Ik moet ook alles uitleggen.....

* denotes required fields.