MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Goed of slecht? (+ of - )

zoeken in:
Marcel²
4+

voltazy
4+, 1-

voor wat ik ken van mike oldfield heeft het mij nooit tot veel meer luister beurten getrokken

kArIzMa_TuRk

(afbeelding)
U2

0+, 1- huy

0+, 2-

1-2, Niet slecht (tot een jaar of 15 terug althans ), niet geweldig, aantal 3,5-plaatjes, goed dus.

fredpit
2-2 Ik vind "slecht" nogal een zwaar woord

Ik vind "goed" nogal een zwaar woord.

+3 -2

Alhoewel in het verleden behaalde resultaten geen garantie voor de toekomst bieden voor deze band (ook niet voor het heden overigens). Oftewel, ze hadden al lang en breed moeten stoppen.

4+, 2-

Wat waren ze vroeger geweldig,tegenwoordig een stuk minder helaas!

5+,2-

Marcel²
6+, 2-

6+ 3- aardige platen wel, maar gewoon niet mijn band.

fredpit
Koenr schreef:
Ik vind "goed" nogal een zwaar woord.

hoezo

slecht, onvoldoende,(aardig, neutraal) voldoende, goed, uitstekend...
Een band als U2 slecht noemen bewijst naar mijn niet zo bescheiden mening op een gebrek aan nuance

compleet brak, slecht, onvoldoende, aardig, voldoende, goed, uitstekend

Wel een eerlijk lijstje geven natuurlijk. En wat mij betreft, alles wat onder goed staat past in de categorie "slecht" in dit spelletje. Beetje kritisch zijn mag wel een keer.

7+, 4-

Sommige dingen wel goed, maar het meeste doet me niet zoveel.

7+, 5-

Edris
7+, 6-

voltazy
7+, 7-

Laurora
7+ 8-

8+ 8-

Er zou beter ook nog een derde mogelijkheid worden ingelast, nl. neutraal. Nu stemmen echt zwart-wit.

Vroeger goed, nu minder

8+ 9-

fredpit schreef:
(quote)

hoezo

slecht, onvoldoende,(aardig, neutraal) voldoende, goed, uitstekend...
Een band als U2 slecht noemen bewijst naar mijn niet zo bescheiden mening op een gebrek aan nuance

Wat Onderhond al zegt. Waarom zou slecht wel een zwaar woord zijn en goed niet? In mijn ogen moeten bands dat plusje verdienen, maar de meesten stemmen alsof de - echt een afstraffing is. Beetje kritisch zijn mag best.

Maar zo te zien gaat het al wat beter.

JSC
toch nog + voor ouder werk
9+ 9-

fredpit
Koenr schreef:
(quote)

Wat Onderhond al zegt. Waarom zou slecht wel een zwaar woord zijn en goed niet? In mijn ogen moeten bands dat plusje verdienen, maar de meesten stemmen alsof de - echt een afstraffing is. Beetje kritisch zijn mag best.

Maar zo te zien gaat het al wat beter.

Beter Hoezo ?

slecht, beter, goed...

Je mag best wat kritischer zijn. eerst noem je het slecht, nu al beter. Straks vind je het nog goed.

Aangezien U2 heel wat tegenstemmen krijgt gaat deze ronde "beter" voor Koenr ... moeilijk allemaal.

kArIzMa_TuRk
OldSkool schreef:
Vroeger goed, nu minder
Als je stemt moet je vooral aan vroeger denken! Doe ik ook altijd...

fredpit
Onderhond schreef:
Aangezien U2 heel wat tegenstemmen krijgt gaat deze ronde "beter" voor Koenr ... moeilijk allemaal.

Moeilijk Hoezo?

Wat vind jij moeilijk aan dit spelletje ?

fredpit
Onderhond schreef:
compleet brak, slecht, onvoldoende, aardig, voldoende, goed, uitstekend

Wel een eerlijk lijstje geven natuurlijk. En wat mij betreft, alles wat onder goed staat past in de categorie "slecht" in dit spelletje. Beetje kritisch zijn mag wel een keer.

Je hebt gelijk. dat is een eerlijk lijstje. Goed/slecht is een onzinnige keuze...zeker bij een band als U2

U2 zou ik dan persoonlijk goed (tot 1990) willen noemen. Tegenwoordig maken ze aardige muziek. die je op geen enkele (als je het tenminste kritisch bekijkt ) wijze slecht kunt noemen.

Ik moet ook alles uitleggen.....

Gast
geplaatst: vandaag om 16:47 uur

geplaatst: vandaag om 16:47 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.