MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Goed of slecht? (+ of - )

zoeken in:
fredpit schreef:
U2 zou ik dan persoonlijk goed (tot 1990) willen noemen tegenwoordig maken ze aardige muziek. die je op geen enkele (als je het kritisch bekijkt tenminste) wijze slecht kunt noemen.

eerder komisch dan kritisch dit

fredpit
Onderhond schreef:
(quote)

eerder komisch dan kritisch dit

Hoezo

Idd, fijn dat je er ook achterkomt....

Dus jij vindt echt dat je de huidige muziek die U2 maakt op geen enkele kritische wijze slecht kunt noemen ?

fredpit
Onderhond schreef:
Dus jij vindt echt dat je de huidige muziek die U2 maakt op geen enkele kritische wijze slecht kunt noemen ?

ehh nee. Maar ik heb een andere definitie van slecht denk ik. Verder boeit het me niet en zit ik jullie gewoon te stangen (slecht he !!) dat had je kunnen weten als je de berichtjes goed leest en begrijpt waar deze smilly of smialie of hoe dat domme ding ook heet voor staat.

Kritisch zijn verlangt kennis van zaken. Vertel maar (feiten graag) waarom U2 slechte muziek maakt..

fredpit schreef:
(quote)

hoezo

slecht, onvoldoende,(aardig, neutraal) voldoende, goed, uitstekend...
Een band als U2 slecht noemen bewijst naar mijn niet zo bescheiden mening op een gebrek aan nuance

Onderhond schreef:
compleet brak, slecht, onvoldoende, aardig, voldoende, goed, uitstekend

Wel een eerlijk lijstje geven natuurlijk. En wat mij betreft, alles wat onder goed staat past in de categorie "slecht" in dit spelletje. Beetje kritisch zijn mag wel een keer.

Dit lijkt me een aardig voorbeeld van het half volle / half lege glas. Oftewel sta je positief in het leven of niet

Voor mij is U2 ook niet altijd goed, maar ze hebben genoeg goede muziek uitgebracht om niet in de min categorie te vallen.

Ik sta verder toch echt heel positief in het leven, mag ik best wat kritisch zijn bij het beoordelen van muziek toch?

Maar gelukkig zie ik al meer mensen een - geven terwijl ze het 'aardig' vinden. Dat bedoelde ik vooral met 'het gaat al beter'.

kArIzMa_TuRk schreef:
(quote)
Als je stemt moet je vooral aan vroeger denken! Doe ik ook altijd...

Ik leef toch echt in het nu.

fredpit
Koenr schreef:
Ik sta verder toch echt heel positief in het leven, mag ik best wat kritisch zijn bij het beoordelen van muziek toch?

Wie zegt dat hij het over jouw heeft ? ( .......)

Ik gaf toch echt ergens aan het met dat stukje van Onderhond eens te zijn. Bovendien was de reactie van jou in die quote ook op een berichtje van mij.

En nu is het stangen wel weer mooi geweest hoor.

Het is inderdaad wel zo dat er een 1 op 1 relatie bestaat tussen kritisch muziek beoordelen en levensvisie.

Verder is het uiteraard ook zo dat je met feiten moet kunnen aanduiden waarom iets slecht is.

Daarnaast zijn de heren van U2 vroeger vrouw geweest en is Bono een gemuteerde schildpad.

Vraag: welke van de 3 uitspraken is het minst idioot.
Tip: De eerste twee zijn het niet.

Koenr schreef:

Je moet het ook niet zo letterlijk opvatten en natuurlijk mag je kritisch zijn. Dit lijkt me alleen niet echt het topic daarvoor. En een min klinkt erg negatief voor een band waarvan je vindt dat ze goede dingen hebben gedaan. Trouwens goed is eigenlijk maar een zeven (op tien).

fredpit
Onderhond schreef:
Het is inderdaad wel zo dat er een 1 op 1 relatie bestaat tussen kritisch muziek beoordelen en levensvisie.

Verder is het uiteraard ook zo dat je met feiten moet kunnen aanduiden waarom iets slecht is.

Daarnaast zijn de heren van U2 vroeger vrouw geweest en is Bono een gemuteerde schildpad.

Vraag: welke van de 3 uitspraken is het minst idioot.
Tip: De eerste twee zijn het niet.

Ehh ...waar zijn de feiten omtrent U2 ? Of begrijp ik hier dat je de muziek slecht vind omdat Bono een gemuteerde schildpad is.

Geeft niets hoor...

De vraag is eigenlijk is een schildpad muzikaal en waarmee is die schildpad gemuteerd (behalve met een zonnebril)

fredpit
Ja..en wie is toch de Walrus ?

fredpit schreef:
Ehh ...waar zijn de feiten omtrent U2 ?

Ik laat aan U het goede voorbeeld. Geef eens een paar feiten waarom U2 goede muziek maakt.

fredpit
Onderhond schreef:
(quote)

Ik laat aan U het goede voorbeeld. Geef eens een paar feiten waarom U2 goede muziek maakt.

ja haha..en jij denkt dat ik daar intrap.

Je zet jezelf behoorlijk te kijk op deze manier..Je mening omtrent u2 wordt er niet geloofwaardiger op

Feiten graag waarom U2 slecht is...

+ of - heet het topic.

Ik laat u met de term "objectief" en het genot zelf uit te zoeken hoe dat begrip van toepassing is op deze discussie.

Wie nog gelooft in feitelijke verklaringen mbt waardering van muziek ...

HiLL schreef:
+ of - heet het topic.

10+, 9-

fredpit
Onderhond schreef:
Ik laat u met de term "objectief" en het genot zelf uit te zoeken hoe dat begrip van toepassing is op deze discussie.

Wie nog gelooft in feitelijke verklaringen mbt waardering van muziek ...

Feitelijk gezien is dit onzin...objectief gezien lijkt het me gewoon een zwak excuus.

gegroet

Maak u dan een keer sterk en kom met feiten waarom U2 wel goede muziek maakt.

11+, 9-

kArIzMa_TuRk

(afbeelding)
James Brown

fastpulseboy
onbetwistbaar
1+

wie hier een min geeft heeft het niet begrepen

2+ Met een dikke vette uitroepteken erachter.

HEAVENLY WELL (nu letterlijk).

Funkyyyy!!! _O _

Karizma, thanks voor de foto. Heb meteen mooi een nieuwe wallpaper.

2+, 1-

Social_Mask
3+,-1

I Feel Good!

[rip]

3+, 2-

Marcel²
3+, 3-

4-3

voltazy
4+, 4-

Gast
geplaatst: vandaag om 18:09 uur

geplaatst: vandaag om 18:09 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.