Muziek / Muziekgames / Goed of slecht? (+ of - )
zoeken in:
0
geplaatst: 23 mei 2007, 16:33 uur
fredpit schreef:
U2 zou ik dan persoonlijk goed (tot 1990) willen noemen tegenwoordig maken ze aardige muziek. die je op geen enkele (als je het kritisch bekijkt tenminste) wijze slecht kunt noemen.
U2 zou ik dan persoonlijk goed (tot 1990) willen noemen tegenwoordig maken ze aardige muziek. die je op geen enkele (als je het kritisch bekijkt tenminste) wijze slecht kunt noemen.
eerder komisch dan kritisch dit
0
geplaatst: 23 mei 2007, 16:39 uur
Dus jij vindt echt dat je de huidige muziek die U2 maakt op geen enkele kritische wijze slecht kunt noemen ?
0
fredpit
geplaatst: 23 mei 2007, 16:47 uur
Onderhond schreef:
Dus jij vindt echt dat je de huidige muziek die U2 maakt op geen enkele kritische wijze slecht kunt noemen ?
ehh nee. Maar ik heb een andere definitie van slecht denk ik. Verder boeit het me niet en zit ik jullie gewoon te stangen (slecht he !!) dat had je kunnen weten als je de berichtjes goed leest en begrijpt waar deze
smilly of smialie of hoe dat domme ding ook heet voor staat. Kritisch zijn verlangt kennis van zaken. Vertel maar (feiten graag) waarom U2 slechte muziek maakt..
0
geplaatst: 23 mei 2007, 16:50 uur
fredpit schreef:
hoezo
slecht, onvoldoende,(aardig, neutraal) voldoende, goed, uitstekend...
Een band als U2 slecht noemen bewijst naar mijn niet zo bescheiden mening op een gebrek aan nuance
(quote)
hoezo

slecht, onvoldoende,(aardig, neutraal) voldoende, goed, uitstekend...
Een band als U2 slecht noemen bewijst naar mijn niet zo bescheiden mening op een gebrek aan nuance

Onderhond schreef:
compleet brak, slecht, onvoldoende, aardig, voldoende, goed, uitstekend
Wel een eerlijk lijstje geven natuurlijk. En wat mij betreft, alles wat onder goed staat past in de categorie "slecht" in dit spelletje. Beetje kritisch zijn mag wel een keer.
compleet brak, slecht, onvoldoende, aardig, voldoende, goed, uitstekend
Wel een eerlijk lijstje geven natuurlijk. En wat mij betreft, alles wat onder goed staat past in de categorie "slecht" in dit spelletje. Beetje kritisch zijn mag wel een keer.
Dit lijkt me een aardig voorbeeld van het half volle / half lege glas. Oftewel sta je positief in het leven of niet

Voor mij is U2 ook niet altijd goed, maar ze hebben genoeg goede muziek uitgebracht om niet in de min categorie te vallen.
0
geplaatst: 23 mei 2007, 16:52 uur
Ik sta verder toch echt heel positief in het leven, mag ik best wat kritisch zijn bij het beoordelen van muziek toch? 
Maar gelukkig zie ik al meer mensen een - geven terwijl ze het 'aardig' vinden. Dat bedoelde ik vooral met 'het gaat al beter'.
Ik leef toch echt in het nu.

Maar gelukkig zie ik al meer mensen een - geven terwijl ze het 'aardig' vinden. Dat bedoelde ik vooral met 'het gaat al beter'.
kArIzMa_TuRk schreef:
Doe ik ook altijd...
(quote)
Als je stemt moet je vooral aan vroeger denken!
Doe ik ook altijd...Ik leef toch echt in het nu.

0
fredpit
geplaatst: 23 mei 2007, 16:54 uur
Koenr schreef:
Ik sta verder toch echt heel positief in het leven, mag ik best wat kritisch zijn bij het beoordelen van muziek toch?

Wie zegt dat hij het over jouw heeft ? ( .......)
0
geplaatst: 23 mei 2007, 16:55 uur
Ik gaf toch echt ergens aan het met dat stukje van Onderhond eens te zijn. Bovendien was de reactie van jou in die quote ook op een berichtje van mij.
En nu is het stangen wel weer mooi geweest hoor.
En nu is het stangen wel weer mooi geweest hoor.

0
geplaatst: 23 mei 2007, 16:59 uur
Het is inderdaad wel zo dat er een 1 op 1 relatie bestaat tussen kritisch muziek beoordelen en levensvisie.
Verder is het uiteraard ook zo dat je met feiten moet kunnen aanduiden waarom iets slecht is.
Daarnaast zijn de heren van U2 vroeger vrouw geweest en is Bono een gemuteerde schildpad.
Vraag: welke van de 3 uitspraken is het minst idioot.
Tip: De eerste twee zijn het niet.
Verder is het uiteraard ook zo dat je met feiten moet kunnen aanduiden waarom iets slecht is.
Daarnaast zijn de heren van U2 vroeger vrouw geweest en is Bono een gemuteerde schildpad.
0
geplaatst: 23 mei 2007, 17:01 uur
Koenr schreef:

Je moet het ook niet zo letterlijk opvatten en natuurlijk mag je kritisch zijn.
Dit lijkt me alleen niet echt het topic daarvoor. En een min klinkt erg negatief voor een band waarvan je vindt dat ze goede dingen hebben gedaan. Trouwens goed is eigenlijk maar een zeven (op tien).
0
fredpit
geplaatst: 23 mei 2007, 17:04 uur
Onderhond schreef:
Het is inderdaad wel zo dat er een 1 op 1 relatie bestaat tussen kritisch muziek beoordelen en levensvisie.
Ehh ...waar zijn de feiten omtrent U2 ? Of begrijp ik hier dat je de muziek slecht vind omdat Bono een gemuteerde schildpad is.
Geeft niets hoor...

0
geplaatst: 23 mei 2007, 17:06 uur
De vraag is eigenlijk is een schildpad muzikaal en waarmee is die schildpad gemuteerd (behalve met een zonnebril) 

0
geplaatst: 23 mei 2007, 17:07 uur
fredpit schreef:
Ehh ...waar zijn de feiten omtrent U2 ?
Ehh ...waar zijn de feiten omtrent U2 ?
Ik laat aan U het goede voorbeeld. Geef eens een paar feiten waarom U2 goede muziek maakt.
0
fredpit
geplaatst: 23 mei 2007, 17:19 uur
Onderhond schreef:
Ik laat aan U het goede voorbeeld. Geef eens een paar feiten waarom U2 goede muziek maakt.
(quote)
ja
haha..en jij denkt dat ik daar intrap. Je zet jezelf behoorlijk te kijk op deze manier..Je mening omtrent u2 wordt er niet geloofwaardiger op

Feiten graag waarom U2 slecht is...
0
geplaatst: 23 mei 2007, 17:27 uur
Ik laat u met de term "objectief" en het genot zelf uit te zoeken hoe dat begrip van toepassing is op deze discussie.
Wie nog gelooft in feitelijke verklaringen mbt waardering van muziek ...
0
fredpit
geplaatst: 23 mei 2007, 17:37 uur
Onderhond schreef:
Ik laat u met de term "objectief" en het genot zelf uit te zoeken hoe dat begrip van toepassing is op deze discussie.
Feitelijk gezien is dit onzin...objectief gezien lijkt het me gewoon een zwak excuus.
gegroet

0
geplaatst: 23 mei 2007, 17:42 uur
Maak u dan een keer sterk en kom met feiten waarom U2 wel goede muziek maakt.
0
fastpulseboy
geplaatst: 24 mei 2007, 00:19 uur
onbetwistbaar
1+
wie hier een min geeft heeft het niet begrepen
1+
wie hier een min geeft heeft het niet begrepen
0
geplaatst: 24 mei 2007, 00:28 uur
2+ Met een dikke vette uitroepteken erachter.
HEAVENLY WELL (nu letterlijk).
Funkyyyy!!!
_O _ 
Karizma, thanks voor de foto. Heb meteen mooi een nieuwe wallpaper.
HEAVENLY WELL (nu letterlijk).
Funkyyyy!!!
_O _ 
Karizma, thanks voor de foto. Heb meteen mooi een nieuwe wallpaper.
* denotes required fields.