Muziek / Muziekgames / Goed of slecht? (+ of - )
zoeken in:
0
geplaatst: 8 augustus 2007, 21:27 uur
-1.
Een veel te lange -periode na een nochtans erg goede + periode.
Een veel te lange -periode na een nochtans erg goede + periode.
0
geplaatst: 8 augustus 2007, 21:45 uur
Ondanks een aantal minpuntjes van hun toch een plus omdat ze ook wel lekkere muziek gemaakt hebben
4+
4+
0
geplaatst: 8 augustus 2007, 23:08 uur
De Rollator Stones hebben me eerlijk gezegd nooit weten te boeien.
6+, 3-
6+, 3-
0
geplaatst: 9 augustus 2007, 01:18 uur
8+, 3-
Waar slaat dit nu weer op? Slechte muziek wist goede muziek toch niet uit? Goede muziek is goede muziek.
Waar slaat dit nu weer op? Slechte muziek wist goede muziek toch niet uit? Goede muziek is goede muziek.
0
geplaatst: 9 augustus 2007, 11:31 uur
Toon1 schreef:
8+, 3-
8+, 3-
(quote)
Nou, rustig maar.
Betekent dat bij jou dat een band die één goede plaat en tien slechte heeft gemaakt (nee, ik heb het hier niet over the Stones maar als voorbeeld) een goede band is?
Ik bekijk het geheel, en ik vind dat the Stones na hun goede periode zo belachelijk veel te lang door zijn gegaan dat ik het geen goede band meer kan noemen..
0
geplaatst: 9 augustus 2007, 11:55 uur
itchy schreef:
Nou, rustig maar.
Betekent dat bij jou dat een band die één goede plaat en tien slechte heeft gemaakt (nee, ik heb het hier niet over the Stones maar als voorbeeld) een goede band is?
Ik bekijk het geheel, en ik vind dat the Stones na hun goede periode zo belachelijk veel te lang door zijn gegaan dat ik het geen goede band meer kan noemen..
(quote)
Nou, rustig maar.
Over 1 ding zijn we het in ieder geval eens, ze WAREN een goeie band(je),nou is het gewoon poep
* denotes required fields.