MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Goed of slecht? (+ of - )

zoeken in:
voltazy
4 + grote plus voor morphine iig

kArIzMa_TuRk
Nieuwe.

(afbeelding)

-1.
Een veel te lange -periode na een nochtans erg goede + periode.

basketballerke
1+

Ondanks een aantal minpuntjes van hun toch een plus omdat ze ook wel lekkere muziek gemaakt hebben
4+

voltazy
4+, 2-

5+, 2-

De Rollator Stones hebben me eerlijk gezegd nooit weten te boeien.

6+, 3-

Makkie! Natuurlijk een plus

7+,3-

8+, 3-

itchy schreef:

Een veel te lange -periode na een nochtans erg goede + periode.

Waar slaat dit nu weer op? Slechte muziek wist goede muziek toch niet uit? Goede muziek is goede muziek.

tondeman
9+, 3-

Toon1 schreef:
8+, 3-

(quote)

Waar slaat dit nu weer op? Slechte muziek wist goede muziek toch niet uit? Goede muziek is goede muziek.

Nou, rustig maar.
Betekent dat bij jou dat een band die één goede plaat en tien slechte heeft gemaakt (nee, ik heb het hier niet over the Stones maar als voorbeeld) een goede band is?
Ik bekijk het geheel, en ik vind dat the Stones na hun goede periode zo belachelijk veel te lang door zijn gegaan dat ik het geen goede band meer kan noemen..

11+, 4-

itchy schreef:
(quote)

Nou, rustig maar.
Betekent dat bij jou dat een band die één goede plaat en tien slechte heeft gemaakt (nee, ik heb het hier niet over the Stones maar als voorbeeld) een goede band is?
Ik bekijk het geheel, en ik vind dat the Stones na hun goede periode zo belachelijk veel te lang door zijn gegaan dat ik het geen goede band meer kan noemen..

Over 1 ding zijn we het in ieder geval eens, ze WAREN een goeie band(je),nou is het gewoon poep

Nieuwe!

Jean Michel Jarre

(afbeelding)

2+ De eind jaren 70,beginjaren 80 dan

5+ zonder twijfel

Marcel²
6+

basketballerke
7+

7+, 2- wel twijfelgeval

Gast
geplaatst: vandaag om 03:54 uur

geplaatst: vandaag om 03:54 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.