Muziek / Muziekgames / Goed of slecht? (+ of - )
zoeken in:
0
geplaatst: 14 augustus 2007, 15:59 uur
6+,2-
omdat me beste vrienden altijd zeuren dat hun de beste ooit zijn en dan nog zeuren over mijn smaak ook,
''jaja strokes maakt oprechte muziek geen toeters en bellen eromheen'',
jah tuurlijk''uh wat word het refrein?''''uh wat word de couplet?''''uh wat voor solo?''
Rijke laguna beachboys zijn het,''papa mag ik een gitaar?jah hoor zoon jij krijgt de jimi hendrix special voor 25000dollar''mooi kan ik daar mooi op oefenen'',
en dan daarbuiten rebel doen en junkimage met retro designer kleding,maar muziek is nog wel aardig
omdat me beste vrienden altijd zeuren dat hun de beste ooit zijn en dan nog zeuren over mijn smaak ook,
''jaja strokes maakt oprechte muziek geen toeters en bellen eromheen'',
jah tuurlijk''uh wat word het refrein?''''uh wat word de couplet?''''uh wat voor solo?''
Rijke laguna beachboys zijn het,''papa mag ik een gitaar?jah hoor zoon jij krijgt de jimi hendrix special voor 25000dollar''mooi kan ik daar mooi op oefenen'',
en dan daarbuiten rebel doen en junkimage met retro designer kleding,maar muziek is nog wel aardig
0
tondeman
geplaatst: 14 augustus 2007, 16:07 uur
Lol, ja ergens kan ik me daar wel in vinden wat jij zegt. Toch blijft dat eerste album verdomde lekker en als je kijkt wat na hen kwam aan Amerikaanse indie vind ik hen nog steeds een van de betere bands.
* denotes required fields.