MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / De Eurohouse/Dance KO

zoeken in:

Rip-off tegen classic, kom zeg.

Marcel²
4-1

4-2 eh ?

Phew!

45. Grooveyard - Mary Go Wild! vs. B.B.E. - Seven Days and One Week

0-1

moeilijk...

wavanbuuren
0-2

5-2, maar wat een keuze (bedankt voor de loting, Friek )

46. Capricorn - 20 Hz vs. Gat Decor - Passion

Grooveyard door

1-0

sq
3-2

Ik heb zelf nog een 12" maxi van Capricorn uit 1980. Die heet ook gewoon 'Capricorn'. Tekstfrase is 'Take You to Capricorn'. Iemand die toevallig weet of het om dezefde Capricorn gaat of hoe ik dat eventueel zou kunnen uitzoeken?

deze heb ik

sq schreef:

Ik heb zelf nog een 12" maxi van Capricorn uit 1980. Die heet ook gewoon 'Capricorn'. Tekstfrase is 'Take You to Capricorn'. Iemand die toevallig weet of het om dezefde Capricorn gaat of hoe ik dat eventueel zou kunnen uitzoeken?

deze heb ik

Zijn niet dezelfde.

Het gaat hier om deze artiest, jij hebt het over een andere.

sq
Tsjee, dankje TO . Ik weet nog dat 20 Hz uit kwam en dat ik het me toen al afvroeg. Opzoekmogelijkheden waren er toen nog minder, en er zijn natuurlijk ook niet veel mensen die beide platen kennen.

Cool, Westbam en Capricorn door

47. Ace of Base - All That She Wants vs. Minimalistix - Close Cover

0-1

wavanbuuren
2-1

Marcel²
3-1

Gast
geplaatst: vandaag om 01:55 uur

geplaatst: vandaag om 01:55 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.