Muziek / Muziekgames / De Eurohouse/Dance KO
zoeken in:
0
geplaatst: 2 augustus 2007, 12:18 uur
Phew!
45. Grooveyard - Mary Go Wild! vs. B.B.E. - Seven Days and One Week
0-1
45. Grooveyard - Mary Go Wild! vs. B.B.E. - Seven Days and One Week
0-1
0
geplaatst: 2 augustus 2007, 13:01 uur
0
geplaatst: 2 augustus 2007, 15:52 uur
3-2
Ik heb zelf nog een 12" maxi van Capricorn uit 1980. Die heet ook gewoon 'Capricorn'. Tekstfrase is 'Take You to Capricorn'. Iemand die toevallig weet of het om dezefde Capricorn gaat of hoe ik dat eventueel zou kunnen uitzoeken?
deze heb ik
Ik heb zelf nog een 12" maxi van Capricorn uit 1980. Die heet ook gewoon 'Capricorn'. Tekstfrase is 'Take You to Capricorn'. Iemand die toevallig weet of het om dezefde Capricorn gaat of hoe ik dat eventueel zou kunnen uitzoeken?
deze heb ik
0
geplaatst: 2 augustus 2007, 16:05 uur
sq schreef:
deze heb ik
deze heb ik
Zijn niet dezelfde.
Het gaat hier om deze artiest, jij hebt het over een andere.
0
geplaatst: 2 augustus 2007, 17:12 uur
Tsjee, dankje TO
. Ik weet nog dat 20 Hz uit kwam en dat ik het me toen al afvroeg. Opzoekmogelijkheden waren er toen nog minder, en er zijn natuurlijk ook niet veel mensen die beide platen kennen.
. Ik weet nog dat 20 Hz uit kwam en dat ik het me toen al afvroeg. Opzoekmogelijkheden waren er toen nog minder, en er zijn natuurlijk ook niet veel mensen die beide platen kennen.
0
geplaatst: 2 augustus 2007, 18:20 uur
Cool, Westbam en Capricorn door 
47. Ace of Base - All That She Wants vs. Minimalistix - Close Cover
0-1

47. Ace of Base - All That She Wants vs. Minimalistix - Close Cover
0-1
* denotes required fields.