MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / De Eurohouse/Dance KO

zoeken in:

4-3 die andere nooit wat gevonden.

Nee hoor, 2 verschil, er is nog hoop voor de mensheid.....

Go sanity!

een antistem van mij dan

5-4 (1)

Huh

6-4 of 5-5.

5-4 dus vergeet nooit de mogelijkheid tot een antistem

John Doe schreef:
5-4 dus vergeet nooit de mogelijkheid tot een antistem

Het was al 5-4... Wakie wakie!!

Hehe, nee

wegens mogelijke verwarring gebruikte ik het woord anti, maar dan is het blijkbaar nog niet goed

Lekker vaag weer... tsjongejonge zeg... stem dan niet...

47. Ace of Base - All That She Wants vs. Minimalistix - Close Cover

Stand: 5-4

Iemand die nog wel normaal kan stemmen?

musicfriek schreef:
Lekker vaag weer... tsjongejonge zeg... stem dan niet...
Hee, er is dus een verschil tussen onthouding en blanco stemmen hé, goed lezen daar

John Doe schreef:
Hee, er is dus een verschil tussen onthouding en blanco stemmen hé, goed lezen daar

Jaja, blablabla.....

Ik kan wel normaal stemmen

6-4

Al snap ik niet helemaal wat Ace of Base hier in deze KO doet; blijft een heerlijk nummer

Goed, ik zal je verder niet meer ''lastig vallen''. 98 procent van de nummers hier vind ik toch niks meer. Maar ik dacht, laat ik eens kijken als er staat ''go sanity''. De conclusie was dat de enige vorm van ''sanity'' voor mij een blanco-stem was. Nu duidelijk?

Dank je, en John Doe, ver weg van dit topic blijven aub

48. MacKenzie ft. Jessy - Innocence vs. Sequencial - Psychotronic

0-1

John Doe schreef:
Goed, ik zal je verder niet meer ''lastig vallen''. 98 procent van de nummers hier vind ik toch niks meer. Maar ik dacht, laat ik eens kijken als er staat ''go sanity''. De conclusie was dat de enige vorm van ''sanity'' voor mij een blanco-stem was. Nu duidelijk?

musicfriek schreef:
We gaan naar de kelder van MusicMeter om nog 1 keer die leuke/foute nummers eens voorbij te horen/zien komen. Het is vooral de bedoeling om plezier aan deze KO te beleven en geen constant geklaag van hoe slecht iets is aub. !

Okee, maar een blanco-stem is grappig en meteen een manier om mijn absentie hier te verklaren.

Is ook grappig; vind ik ook wel passen bij je nick-name.
Persoon onbekend.
Stem onbekend.

wavanbuuren
1-5

wavanbuuren
49. C&C Music Factory - Things That Make You Go Hmmm vs. N-Trance - Set You Free

wavanbuuren
0-1
echt een leuk liedje........

Gast
geplaatst: vandaag om 00:09 uur

geplaatst: vandaag om 00:09 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.