Muziek / Muziekgames / De Eurohouse/Dance KO
zoeken in:
0
geplaatst: 8 augustus 2007, 00:16 uur
66. Music Instructor – Hymn vs. Felix - It Will Make Me Crazy
0-1
0-1
0
geplaatst: 8 augustus 2007, 00:20 uur
0-2
Een gewoon New Order riffje zal't wel niet zijn want dat is doorgaans softe rockverelectroniseerde brol die even dansbaar is als de vogeltjesdans.
Zal ook maar niet teveel verwachten als men over trance begint bij Operation Blade.
Een gewoon New Order riffje zal't wel niet zijn want dat is doorgaans softe rockverelectroniseerde brol die even dansbaar is als de vogeltjesdans.
Zal ook maar niet teveel verwachten als men over trance begint bij Operation Blade.
0
geplaatst: 8 augustus 2007, 09:32 uur
0
geplaatst: 8 augustus 2007, 10:46 uur
Onderhond schreef:
0-2
0-2
Jongen, waar heb je het over. Het IS een riff van New Order's "Confusion" !! (kan wel zijn dat ie alleen voorkomt in een acid-remix die ik ken, maar het is in ieder geval overduidelijk een sample).

Ik zeg niet dat het nummer an sich als 'trance' is te karakteriseren, maar er komen toch overduidelijk trancegeluiden in voor. Tussen die New Order-riff en die PE sample, namelijk

0
geplaatst: 8 augustus 2007, 11:28 uur
68. Rank 1 - Awakening vs. Snap! - Cult of Snap
1-0 Minst leuke van Snap: zoemba hee, waaiko waaiko heej.
1-0 Minst leuke van Snap: zoemba hee, waaiko waaiko heej.
0
geplaatst: 8 augustus 2007, 11:29 uur
T.O. schreef:
Ik zeg niet dat het nummer an sich als 'trance' is te karakteriseren, maar er komen toch overduidelijk trancegeluiden in voor. Tussen die New Order-riff en die PE sample, namelijk

Ach, 70% van deze KO bevat een sample denk ik, ik maak me daar niet zo druk om, als het maar leuk gedaan is (en Operation Blade vind ik gewoon goed).
0
geplaatst: 8 augustus 2007, 12:19 uur
Jongen, waar heb je het over. Het IS een riff van New Order's "Confusion" !!
Blijkbaar begrijp je het inderdaad niet al te goed, want ik ontken ook nergens dat het een riff is van New Order.
Verder heb ik net het nummer nog een keer geluisterd en naast de standaard clap/hihat zaken geen typische trancegeluiden teruggehoord.
4-0 Hoewel Rank 1 ook nogal goedkoop is.
0
geplaatst: 8 augustus 2007, 12:21 uur
69. Inner City - Big Fun vs. Twenty 4 Seven - Is It Love?
1-0
Dit was de een na grootste hit van 24/7 (nummer 7, 13 weken). Slave to the Music was hun grootste
1-0

Dit was de een na grootste hit van 24/7 (nummer 7, 13 weken). Slave to the Music was hun grootste

0
wavanbuuren
geplaatst: 8 augustus 2007, 12:47 uur
Een hele moeilijke dit, maar ik ga toch voor de jonge Nance.....
1-1
1-1
0
geplaatst: 8 augustus 2007, 13:19 uur
Twee platen die amper hadden mogen meedoen.
3-2 al is het beiden even erg.
3-2 al is het beiden even erg.
0
geplaatst: 8 augustus 2007, 14:00 uur
Snap ik echt niet, Big Fun is echt geweldig. Laat me raden, je vind de vocalen niks

0
geplaatst: 8 augustus 2007, 14:05 uur
70. Tim DeLuxe ft. Sam Obernik – It Just Won’t Do vs. Southside Spinners- Luvstruck
0-1 Deze vocalen vind ik dus minder, maar geen slechte plaat, Luvstruck is iets fantastischer
0-1 Deze vocalen vind ik dus minder, maar geen slechte plaat, Luvstruck is iets fantastischer
* denotes required fields.