MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / De Eurohouse/Dance KO

zoeken in:
Onderhond, help me Jij kan het zo mooi zeggen altijd

66. Music Instructor – Hymn vs. Felix - It Will Make Me Crazy

0-1

0-2

Een gewoon New Order riffje zal't wel niet zijn want dat is doorgaans softe rockverelectroniseerde brol die even dansbaar is als de vogeltjesdans.

Zal ook maar niet teveel verwachten als men over trance begint bij Operation Blade.

0-3

Music Instructor

Marcel²
1-4

67. Culture Beat – Mr. Vain vs. Vengaboys – Up and Down

1-0

wavanbuuren
3-0

Met 20 km voorsprong

Onderhond schreef:
0-2

Een gewoon New Order riffje zal't wel niet zijn want dat is doorgaans softe rockverelectroniseerde brol die even dansbaar is als de vogeltjesdans.

Jongen, waar heb je het over. Het IS een riff van New Order's "Confusion" !! (kan wel zijn dat ie alleen voorkomt in een acid-remix die ik ken, maar het is in ieder geval overduidelijk een sample).

Zal ook maar niet teveel verwachten als men over trance begint bij Operation Blade.

Ik zeg niet dat het nummer an sich als 'trance' is te karakteriseren, maar er komen toch overduidelijk trancegeluiden in voor. Tussen die New Order-riff en die PE sample, namelijk

5-0
operation blade is lachwekkend.

68. Rank 1 - Awakening vs. Snap! - Cult of Snap

1-0 Minst leuke van Snap: zoemba hee, waaiko waaiko heej.

idd
2-0 maar te kazig...

T.O. schreef:
Ik zeg niet dat het nummer an sich als 'trance' is te karakteriseren, maar er komen toch overduidelijk trancegeluiden in voor. Tussen die New Order-riff en die PE sample, namelijk

Ach, 70% van deze KO bevat een sample denk ik, ik maak me daar niet zo druk om, als het maar leuk gedaan is (en Operation Blade vind ik gewoon goed).

Jongen, waar heb je het over. Het IS een riff van New Order's "Confusion" !!

Blijkbaar begrijp je het inderdaad niet al te goed, want ik ontken ook nergens dat het een riff is van New Order.

Verder heb ik net het nummer nog een keer geluisterd en naast de standaard clap/hihat zaken geen typische trancegeluiden teruggehoord.

4-0 Hoewel Rank 1 ook nogal goedkoop is.

69. Inner City - Big Fun vs. Twenty 4 Seven - Is It Love?

1-0

Dit was de een na grootste hit van 24/7 (nummer 7, 13 weken). Slave to the Music was hun grootste

wavanbuuren
Een hele moeilijke dit, maar ik ga toch voor de jonge Nance.....

1-1

Kos
2-1 uiteraard.

whaha!

3-1

Twee platen die amper hadden mogen meedoen.

3-2 al is het beiden even erg.

Onderhond schreef:
Twee platen die amper hadden mogen meedoen.

3-2 al is het beiden even erg.

Snap ik echt niet, Big Fun is echt geweldig. Laat me raden, je vind de vocalen niks

70. Tim DeLuxe ft. Sam Obernik – It Just Won’t Do vs. Southside Spinners- Luvstruck

0-1 Deze vocalen vind ik dus minder, maar geen slechte plaat, Luvstruck is iets fantastischer

Gast
geplaatst: vandaag om 16:06 uur

geplaatst: vandaag om 16:06 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.