Muziek / Muziekgames / De Eurohouse/Dance KO
zoeken in:
0
geplaatst: 8 augustus 2007, 14:09 uur
0-2 'It Just Won't Do' vind ik maar niets, 'Luvstruck' = klassieker
0
geplaatst: 8 augustus 2007, 14:20 uur
musicfriek schreef:
Snap ik echt niet, Big Fun is echt geweldig. Laat me raden, je vind de vocalen niks
Snap ik echt niet, Big Fun is echt geweldig. Laat me raden, je vind de vocalen niks

Onder andere, maar ook de verschillende melodietjes en instrumenten zijn uitermate cheesy. Geen fan van dat late 80s gedoe.
0-3
0
geplaatst: 8 augustus 2007, 14:33 uur
Onderhond schreef:
Onder andere, maar ook de verschillende melodietjes en instrumenten zijn uitermate cheesy. Geen fan van dat late 80s gedoe.
Je kunt zeggen wat je wilt, maar voor die tijd was het voor de hitparade erg vernieuwend. Weet nog goed toen ik het nr voor het eerst hoorde en dacht, wat is dit? (quote)
Dat gevoel heb ik nog steeds.
0
geplaatst: 8 augustus 2007, 14:34 uur
0
geplaatst: 8 augustus 2007, 15:14 uur
0-5
Wat begrijp ik hier niet goed dan?
Onderhond schreef:
Blijkbaar begrijp je het inderdaad niet al te goed, want ik ontken ook nergens dat het een riff is van New Order.
Blijkbaar begrijp je het inderdaad niet al te goed, want ik ontken ook nergens dat het een riff is van New Order.
Onderhond schreef:
Een gewoon New Order riffje zal't wel niet zijn
Een gewoon New Order riffje zal't wel niet zijn
Wat begrijp ik hier niet goed dan?

0
geplaatst: 8 augustus 2007, 15:17 uur
Het zal ook best een New Order sample zijn, maar genoeg rondgekloot zodat het niks meer met New Order (uitstraling/sfeer/dansbaarheid) te maken heeft.
Zoals andere commerciële projecten die een nummer volledig overnemen en er een beatje onderknallen.
Zoals andere commerciële projecten die een nummer volledig overnemen en er een beatje onderknallen.
0
geplaatst: 8 augustus 2007, 15:26 uur
0
geplaatst: 8 augustus 2007, 16:02 uur
Dat is nog afwachten, ik gooi alles weer door elkaar de volgende ronde 

0
geplaatst: 8 augustus 2007, 16:17 uur
73. Technotronic - Rockin' Over the Beat vs. Ian van Dahl - Castles In the Sky
1-0 Favoriete Technotronic
1-0 Favoriete Technotronic
0
geplaatst: 9 augustus 2007, 17:42 uur
Ik doe er eentje bij:
6-5
74. Technohead – I Wanna Be a Hippy vs. Dance 2 Trance - Power of American Natives
0-1!
6-5
74. Technohead – I Wanna Be a Hippy vs. Dance 2 Trance - Power of American Natives
0-1!
* denotes required fields.