MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / De Eurohouse/Dance KO

zoeken in:
Kos
1-1

Binary Finary .

Jullie hebben echt helemaal de verkeerde versie in de clip geplaatst.

2-1, ik vind die oude Mantronix-plaatjes beter

2-3, Beat Box vind ik weinig aan eerlijk gezegd. Ken het nummer ook alleen maar van deze KO volgens mij.

Vind het juist een retestrak nummer, Beat Box. Was anders wel een behoorlijke hit destijds. Mantronix vind ik juist weer te soft..

Volgens mij was het net een hit in de periode dat ik de top 40 house even helemaal beu was.

Dat nummer van Mantronix heb ik altijd wel goed gevonden, al mag het er van mij de volgende ronde uitvliegen.

sq
herman schreef:
2-3, Beat Box vind ik weinig aan eerlijk gezegd. Ken het nummer ook alleen maar van deze KO volgens mij.

Ik kan me nog herinneren dat dit nummer speciaal werd aangeprezen op MuMe, maar dat was dacht ik niet in deze KO, maar langer geleden. Ik heb er toen nog een aantekening van gemaakt, en dacht ook toen ik m hier zag: hé daar is-ie weer! Ik vind t wel bijzonder. Maar inderdaad: buiten Mume nooit gehoord.

Is dit Mantronix? Zo ja, dan

6-4

2-2

Vond het onbegrijpelijk dat dit niet zo'n grote hit is geworden, maar hier komt ie wel lekker ver. Luvstruck is ook goed.

sq
3-2

Zit altijd in mijn stapeltje als ik ergens moet draaien.

3-0, maar op den duur wel wat saai

Het blijft een rete-simpel en irritant nummer, maar toch uit nostalgie en enig chauvinisme; 4 - 0

Gast
geplaatst: vandaag om 04:20 uur

geplaatst: vandaag om 04:20 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.