Muziek / Muziekgames / De Eurohouse/Dance KO
zoeken in:
0
geplaatst: 7 september 2007, 23:15 uur
1-1
Binary Finary
.
Jullie hebben echt helemaal de verkeerde versie in de clip geplaatst.
Binary Finary
.Jullie hebben echt helemaal de verkeerde versie in de clip geplaatst.
0
geplaatst: 8 september 2007, 00:15 uur
2-3, Beat Box vind ik weinig aan eerlijk gezegd. Ken het nummer ook alleen maar van deze KO volgens mij.
0
geplaatst: 8 september 2007, 00:43 uur
Vind het juist een retestrak nummer, Beat Box. Was anders wel een behoorlijke hit destijds. Mantronix vind ik juist weer te soft..
0
geplaatst: 8 september 2007, 00:47 uur
Volgens mij was het net een hit in de periode dat ik de top 40 house even helemaal beu was. 
Dat nummer van Mantronix heb ik altijd wel goed gevonden, al mag het er van mij de volgende ronde uitvliegen.

Dat nummer van Mantronix heb ik altijd wel goed gevonden, al mag het er van mij de volgende ronde uitvliegen.
0
geplaatst: 8 september 2007, 09:33 uur
herman schreef:
2-3, Beat Box vind ik weinig aan eerlijk gezegd. Ken het nummer ook alleen maar van deze KO volgens mij.
Ik kan me nog herinneren dat dit nummer speciaal werd aangeprezen op MuMe, maar dat was dacht ik niet in deze KO, maar langer geleden. Ik heb er toen nog een aantekening van gemaakt, en dacht ook toen ik m hier zag: hé daar is-ie weer! Ik vind t wel bijzonder. Maar inderdaad: buiten Mume nooit gehoord.
0
geplaatst: 8 september 2007, 10:30 uur
0
geplaatst: 8 september 2007, 11:45 uur
2-2
Vond het onbegrijpelijk dat dit niet zo'n grote hit is geworden, maar hier komt ie wel lekker ver. Luvstruck is ook goed.
Vond het onbegrijpelijk dat dit niet zo'n grote hit is geworden, maar hier komt ie wel lekker ver. Luvstruck is ook goed.
0
geplaatst: 8 september 2007, 12:32 uur
3-2
Zit altijd in mijn stapeltje als ik ergens moet draaien.
Zit altijd in mijn stapeltje als ik ergens moet draaien.
0
geplaatst: 8 september 2007, 16:29 uur
0
geplaatst: 8 september 2007, 16:38 uur
Het blijft een rete-simpel en irritant nummer, maar toch uit nostalgie en enig chauvinisme; 4 - 0
* denotes required fields.