Muziek / Muziekgames / Track vs. Track KO (hiphop)
zoeken in:
0
Harco
geplaatst: 17 december 2008, 17:47 uur
Ja, gelukkig wel. Het zou niet best zijn als ik ook al een account van R&P zou zijn.
0
RedLightCityBoy
geplaatst: 17 december 2008, 17:49 uur
Nee inderdaad...
PS: Wat vindt je dan slecht aan Shad, Harco?
enne R&P, denk eraan om The Old Prince nog eens te checken.

0
Harco
geplaatst: 17 december 2008, 19:49 uur
RedLightCityBoy schreef:
Nee inderdaad...
Nee inderdaad...

Ik vind hem niet slecht, maar ook niet goed. Conscious rapper die niet boven de middelmaat uitkomt. Sowieso heb ik ook helemaal niets met de conscious rap van tegenwoordig.
0
Gekkenhuis
geplaatst: 17 december 2008, 22:44 uur
Harco schreef:
Sowieso heb ik ook helemaal niets met de conscious rap van tegenwoordig.
Sowieso heb ik ook helemaal niets met de conscious rap van tegenwoordig.
Ik begin me er ook steeds meer aan te ergeren. Het lijkt er steeds meer op dat MC's gaan zeuren om het zeuren.
Over de battle; 1-0 nipt, moet me maar snel aan wat Rakim werk gaan wagen, leuke rapper.
0
RedLightCityBoy
geplaatst: 17 december 2008, 22:47 uur
Nou Shad is dan zeker geen consious rapper, want hij zeurt niet bepaald over dingen in zijn rhymes. Ik zou eerder het tegenovergestelde zeggen.
2-1
2-1
0
Gekkenhuis
geplaatst: 18 december 2008, 11:44 uur
RedLightCityBoy schreef:
Nou Shad is dan zeker geen consious rapper, want hij zeurt niet bepaald over dingen in zijn rhymes. Ik zou eerder het tegenovergestelde zeggen.
Het hoeft niet persé zeuren te zijn wat conscious difinieert. Zie hier.
0
geplaatst: 18 december 2008, 16:41 uur
3-2, hou toch meer van de wat rauwere beats. Van welk album is mahogany eigenlijk?
0
Dj2Jelle
geplaatst: 18 december 2008, 16:45 uur
pampadadam, nieuwe ronden nieuwe kansen
Buckshot - Heavy Weighters
VS
Buckshot - Heavy Weighters
VS
0
geplaatst: 18 december 2008, 17:55 uur
Outblasty schreef:
3-2, hou toch meer van de wat rauwere beats. Van welk album is mahogany eigenlijk?
"Let The Rhythm Hit 'Em" uit '90, producties door Paul C en Large Pro.
0
geplaatst: 18 december 2008, 18:06 uur
0-2
Vind beide nummers niet echt geweldig. Het eerste nummer is me echt te druk met een energievolle beat, maar het klinkt niet echt origineel. De tweede van PUTS kende ik ook nog niet. Vind het niet een echt lekker nummer maar de MC's bevallen me wel.
Vind beide nummers niet echt geweldig. Het eerste nummer is me echt te druk met een energievolle beat, maar het klinkt niet echt origineel. De tweede van PUTS kende ik ook nog niet. Vind het niet een echt lekker nummer maar de MC's bevallen me wel.
0
geplaatst: 18 december 2008, 18:07 uur
P Jay schreef:
Was een beetje een domme vraag van me aangezien ik het binnen 10seconden al had gevonden door ff de 4 albums van de twee heren te bekijken hier op de site. Die twee namen ken ik nog wel van je artikel, binnekort dat album maar eens luisteren dan (quote)
.
0
geplaatst: 18 december 2008, 18:09 uur
OT: hoeveel staat het nu? Ik stem alvast op PUTS!
PUTS slaagt er toch altijd weer in om de chillste beats te produceren: leuk nummer!
PUTS slaagt er toch altijd weer in om de chillste beats te produceren: leuk nummer!
* denotes required fields.