MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Track vs. Track KO (hiphop)

zoeken in:
Harco
Ja, gelukkig wel. Het zou niet best zijn als ik ook al een account van R&P zou zijn.

RedLightCityBoy
Nee inderdaad...

PS: Wat vindt je dan slecht aan Shad, Harco?
enne R&P, denk eraan om The Old Prince nog eens te checken.

Dj2Jelle
1-3 Don't hate the player, hate the game

Rakim - The Last Resort

De Beat
De Flow
En de Lyrics

Wat hebben de mensen hier tegen Shad?

VS.

Eric B & Rakim - Mahogany (goede sample)

Harco
RedLightCityBoy schreef:
Nee inderdaad...

PS: Wat vindt je dan slecht aan Shad, Harco?
enne R&P, denk eraan om The Old Prince nog eens te checken.

Ik vind hem niet slecht, maar ook niet goed. Conscious rapper die niet boven de middelmaat uitkomt. Sowieso heb ik ook helemaal niets met de conscious rap van tegenwoordig.

Gekkenhuis
Harco schreef:
Sowieso heb ik ook helemaal niets met de conscious rap van tegenwoordig.

Ik begin me er ook steeds meer aan te ergeren. Het lijkt er steeds meer op dat MC's gaan zeuren om het zeuren.

Over de battle; 1-0 nipt, moet me maar snel aan wat Rakim werk gaan wagen, leuke rapper.

RedLightCityBoy
Nou Shad is dan zeker geen consious rapper, want hij zeurt niet bepaald over dingen in zijn rhymes. Ik zou eerder het tegenovergestelde zeggen.

2-1

Dj2Jelle
3-1

Gekkenhuis
RedLightCityBoy schreef:
Nou Shad is dan zeker geen consious rapper, want hij zeurt niet bepaald over dingen in zijn rhymes. Ik zou eerder het tegenovergestelde zeggen.

Het hoeft niet persé zeuren te zijn wat conscious difinieert. Zie hier.

3-2, hou toch meer van de wat rauwere beats. Van welk album is mahogany eigenlijk?

Dj2Jelle
pampadadam, nieuwe ronden nieuwe kansen

Buckshot - Heavy Weighters

VS

RedLightCityBoy
People Under The Stairs - The Wiz

Harco
1-2.

Outblasty schreef:
3-2, hou toch meer van de wat rauwere beats. Van welk album is mahogany eigenlijk?

"Let The Rhythm Hit 'Em" uit '90, producties door Paul C en Large Pro.

0-2

Vind beide nummers niet echt geweldig. Het eerste nummer is me echt te druk met een energievolle beat, maar het klinkt niet echt origineel. De tweede van PUTS kende ik ook nog niet. Vind het niet een echt lekker nummer maar de MC's bevallen me wel.

P Jay schreef:
(quote)

"Let The Rhythm Hit 'Em" uit '90, producties door Paul C en Large Pro.
Was een beetje een domme vraag van me aangezien ik het binnen 10seconden al had gevonden door ff de 4 albums van de twee heren te bekijken hier op de site. Die twee namen ken ik nog wel van je artikel, binnekort dat album maar eens luisteren dan .

OT: hoeveel staat het nu? Ik stem alvast op PUTS!

PUTS slaagt er toch altijd weer in om de chillste beats te produceren: leuk nummer!

Harco
1-4 staat het nu.

grimy_jason
1-5

grimy_jason

Esham - Closed Casket

Saul Williams: Convict Colony

The Midget is on Fire!

Gast
geplaatst: vandaag om 21:37 uur

geplaatst: vandaag om 21:37 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.