Muziek / Muziekgames / Alternatieve Top 152
zoeken in:
0
geplaatst: 28 mei 2007, 00:05 uur
AGE-411 schreef:
volgende AUB
volgende AUB
Wat let je eigenlijk om 'm zelf te plaatsen?

...vooruit dan maar.
24 Sebadoh - Soul & Fire - The Only Ones - Another Girl Another Planet - Imperium - Awakening - Ride - Time Machine
0
geplaatst: 28 mei 2007, 00:43 uur
24 Sebadoh - Soul & Fire - The Only Ones - Another Girl Another Planet - Imperium - Awakening - Ride - Time Machine
(4)(6,5)(4,5)(7,5) Ride
(0)(0)(0)(1)
Sebadoh - Soul & Fire : Dit lijkt wel te zijn opgenomen in een Bretonse bunker gezien de geluidskwaliteit. Verder weinig verheffend,zeker de zang niet.
The Only Ones - Another Girl Another Planet : Beetje dertien in een dozijn punkrock nummer,wel een voldoende overigens.
Imperium - Awakening: Best wel een goede zanger;echter de verontreinigde metal sound gooit hier roet in het eten
Ride - Time Machine: een van de mindere nummers van Going Blank Again voor mij helaas.Zelf zou ik voor Chrome Waves ,Leave Them All behind ,Twisterella of de fantastische instrumentale bonustrack Grasshopper zijn gegaan.Desondanks de duidelijke winnaar.
(4)(6,5)(4,5)(7,5) Ride
(0)(0)(0)(1)
Sebadoh - Soul & Fire : Dit lijkt wel te zijn opgenomen in een Bretonse bunker gezien de geluidskwaliteit. Verder weinig verheffend,zeker de zang niet.
The Only Ones - Another Girl Another Planet : Beetje dertien in een dozijn punkrock nummer,wel een voldoende overigens.
Imperium - Awakening: Best wel een goede zanger;echter de verontreinigde metal sound gooit hier roet in het eten

Ride - Time Machine: een van de mindere nummers van Going Blank Again voor mij helaas.Zelf zou ik voor Chrome Waves ,Leave Them All behind ,Twisterella of de fantastische instrumentale bonustrack Grasshopper zijn gegaan.Desondanks de duidelijke winnaar.
0
Sheplays
geplaatst: 28 mei 2007, 00:45 uur
@the viking
Misschien komt Grovonion nog met een nieuwe link voor Sebadoh. Dit is denk ik even een noodoplossing omdat de oorspronkelijke link was overleden!
Misschien komt Grovonion nog met een nieuwe link voor Sebadoh. Dit is denk ik even een noodoplossing omdat de oorspronkelijke link was overleden!
0
geplaatst: 28 mei 2007, 00:47 uur
Sheplays schreef:
@the viking
@the viking
Dan gaan we die nog een keer opnieuw beluisteren Janine

0
geplaatst: 28 mei 2007, 00:49 uur
0-1-0-1 Only Ones
(4)(7,2)(3,5)(7)
0-1-0-1 Only Ones
(4)(7,2)(3,5)(7)
0
geplaatst: 28 mei 2007, 00:54 uur
(6,5)(6,5)(6,2)(9) Ride
0-1-0-2
Sebadoh - Soul & Fire - Klinkt wel aardig, maar iets te rustig en te braaf.
The Only Ones - Another Girl Another Planet: Niet echt bijzonder dit, maar klinkt wel goed.
Imperium - Awakening: Begint goed, maar zodra de zang begint vind ik het al niet heel boeiend meer.
Ride Time Machine - Mijn nominatie. Vind het juist een van de betere nummers van Going Blank Again. Ik vind het gewoon een fantastisch nummer met zo'n heerlijk sfeertje door de combinatie van de mooie zang/ gitaar en die achtergrond 'beat'.
.
(6,5)(6,5)(6,2)(9) Ride
0-1-0-2
Sebadoh - Soul & Fire - Klinkt wel aardig, maar iets te rustig en te braaf.
The Only Ones - Another Girl Another Planet: Niet echt bijzonder dit, maar klinkt wel goed.
Imperium - Awakening: Begint goed, maar zodra de zang begint vind ik het al niet heel boeiend meer.
Ride Time Machine - Mijn nominatie. Vind het juist een van de betere nummers van Going Blank Again. Ik vind het gewoon een fantastisch nummer met zo'n heerlijk sfeertje door de combinatie van de mooie zang/ gitaar en die achtergrond 'beat'.
the viking schreef:
Zelf zou ik voor Chrome Waves ,Leave Them All behind ,Twisterella of de fantastische instrumentale bonustrack Grasshopper zijn gegaan.
Chrome Waves is inderdaad ook heel mooi, net iets minder dan Time machine vind ik, en Leave them all behind en twisterella hadden niet gemogen aangezien dat hitjes zijn geweest in engeland volgens mij. En grasshopper ken ik niet eens Zelf zou ik voor Chrome Waves ,Leave Them All behind ,Twisterella of de fantastische instrumentale bonustrack Grasshopper zijn gegaan.
.
0
Davez
geplaatst: 28 mei 2007, 01:34 uur
Veel nummers krijgen slechte oordelen omdat de link bestaat uit slechte geluidskwaliteit, een beetje jammer.
0
geplaatst: 28 mei 2007, 01:49 uur
(5)(7,5)(7)(8) Ride
0-1-0-3
(5)(7,5)(7)(8) Ride
0-1-0-3
0
geplaatst: 28 mei 2007, 03:46 uur
Weerom vraag ik me af waarom het interesse in dit topic gestaag afneemt? Een aantal fervente deelnemers van het begin lijken afgehaakt te hebben. Enige reden hiertoe?

Om het helemaal compleet te maken ook nog eens de resultaten van gisteren:
1. Tuxedo Moon - 7 - 6,31
2. Willie Hightower - 5 - 6,39
3.John Mayall & the BB - 2 - 5,77
4. Chic - 1 - 5,53

Om het helemaal compleet te maken ook nog eens de resultaten van gisteren:
1. Tuxedo Moon - 7 - 6,31
2. Willie Hightower - 5 - 6,39
3.John Mayall & the BB - 2 - 5,77
4. Chic - 1 - 5,53
0
geplaatst: 28 mei 2007, 07:18 uur
the viking schreef:
(quote)

Davez schreef:
Veel nummers krijgen slechte oordelen omdat de link bestaat uit slechte geluidskwaliteit, een beetje jammer.
Ik zie dat mijn inzending (hopelijk) vanwege de brakke qualiteit op youtube voorlopig (!!
) weinig potten breekt. Vandaar deze nieuwe link: Sebadoh - Soul & Fire. Enjoy!Voor alle duidelijkheid nog eens alle op een rij:
Sebadoh - Soul & Fire
The Only Ones - Another Girl Another Planet - Imperium - Awakening - Ride - Time Machine
0
geplaatst: 28 mei 2007, 09:42 uur
ZIjn de resultaten van 2 rondes geleden al gezet?
0-1-1-3
(5,5) (5,5) (7) (6,5)
Sebadoh: vrij standaard rocknummer, doet me niet veel
The Only Ones: blijkbaar nog meer standaard rocknummer dan Sebatoh, meer standaard akkoorden kun je niet onder een nummer zetten, doet me niet veel
Imperium: Ik kan me wel vinden in de wat langere metal-nummers, ik hoor hier een paar goede riffs en gitaarsolo's, de zang kan me wel minder boeien en er is volgens mij wel betere metal gemaakt, maar toch voldoende.
Ride: Bestaat blijkbaar uit 2 delen, niet? Het eerste deel beloofde alleszins veel, maar vanaf het 2e deel verloor ik mijn nieuwsgierigheid. Het is wel lang wachten eer de zanger invalt, maar al bij al geen slecht nummer.
0-1-1-3
(5,5) (5,5) (7) (6,5)
Sebadoh: vrij standaard rocknummer, doet me niet veel
The Only Ones: blijkbaar nog meer standaard rocknummer dan Sebatoh, meer standaard akkoorden kun je niet onder een nummer zetten, doet me niet veel
Imperium: Ik kan me wel vinden in de wat langere metal-nummers, ik hoor hier een paar goede riffs en gitaarsolo's, de zang kan me wel minder boeien en er is volgens mij wel betere metal gemaakt, maar toch voldoende.
Ride: Bestaat blijkbaar uit 2 delen, niet? Het eerste deel beloofde alleszins veel, maar vanaf het 2e deel verloor ik mijn nieuwsgierigheid. Het is wel lang wachten eer de zanger invalt, maar al bij al geen slecht nummer.
0
geplaatst: 28 mei 2007, 10:00 uur
1-1-1-3
(9) (7,5) (3) (6)
1-1-1-3
(9) (7,5) (3) (6)
0
geplaatst: 28 mei 2007, 10:25 uur
itchy schreef:
1-1-1-3
(9) (7,5) (3) (6)
1-1-1-3
(9) (7,5) (3) (6)
de eerste stem!! 
0
Sheplays
geplaatst: 28 mei 2007, 11:08 uur
Het lot heeft wederom een vrij homogene ronde opgeleverd met vier prettig klinkende nummers. Over de hele linie zijn het goede rocknummers, er wordt prima gespeeld en gezongen dus krijgen deze vier nummers van mij ruim voldoende. Time Machine van Ride vind ik net iets beter dan de rest dus deze krijgt mijn stem.
1-1-1-4
(7) (7) (7) (7,5)
Vanwege Pinksteren/Pink Pop misschien?
Het lot heeft wederom een vrij homogene ronde opgeleverd met vier prettig klinkende nummers. Over de hele linie zijn het goede rocknummers, er wordt prima gespeeld en gezongen dus krijgen deze vier nummers van mij ruim voldoende. Time Machine van Ride vind ik net iets beter dan de rest dus deze krijgt mijn stem.
1-1-1-4
(7) (7) (7) (7,5)
grovonion schreef:
Weerom vraag ik me af waarom het interesse in dit topic gestaag afneemt? Een aantal fervente deelnemers van het begin lijken afgehaakt te hebben. Enige reden hiertoe?
Vanwege Pinksteren/Pink Pop misschien?
0
Davez
geplaatst: 28 mei 2007, 13:20 uur
Ik denk dat vanaf de volgende ronde er opnieuw meer deelnemers gaan zijn. Tegen dan kent iedereen de nummers wel ondertussen en wordt het spannender.
Ik heb nog maar 1 ronde gemist. Tot hiertoe zijn er 2 nummers die ik bijna dagelijks beluister, maar in totaal heb ik mss wel 10 of 15 goede nieuwe nummers ontdekt!
Ik heb nog maar 1 ronde gemist. Tot hiertoe zijn er 2 nummers die ik bijna dagelijks beluister, maar in totaal heb ik mss wel 10 of 15 goede nieuwe nummers ontdekt!
0
geplaatst: 28 mei 2007, 13:26 uur
1-1-1-5
(5)(4)(5)(7,5)
Vantevoren al gedacht dat ik op Ride moest stemmen, maar je weet nooit, dus toch de competitie even opgezocht.. maar geen van die nummers spreekt me aan. Sebadoh zal wel invloedrijk zijn geweest, maar die rammelgammelrock kan mij echt niet bekoren. Leer eens een echt nummer schrijven
Tweede nummer inderdaad erg standaard. En die metalorgie klinkt wel grappig, maar gaat ook vervelen. Ride dus..
1-1-1-5
(5)(4)(5)(7,5)
Vantevoren al gedacht dat ik op Ride moest stemmen, maar je weet nooit, dus toch de competitie even opgezocht.. maar geen van die nummers spreekt me aan. Sebadoh zal wel invloedrijk zijn geweest, maar die rammelgammelrock kan mij echt niet bekoren. Leer eens een echt nummer schrijven
Tweede nummer inderdaad erg standaard. En die metalorgie klinkt wel grappig, maar gaat ook vervelen. Ride dus..
0
geplaatst: 28 mei 2007, 15:39 uur
1-1-1-5
(7,5)(7)(2)(8)
Sebahoh, voor mij een band die erg wisselende kwaliteit aflevert, maar dit nummer zit duidelijk aan de goede kant van de streep. Mooi rustig nummer.
The Only Ones, klinkt inderdaad standaard maar dan toch wel van de soort die mij nooit verveelt.
Imperium, duidelijk not my cup of tea.
Ride, tsja, alhoewel niet mijn favoriete nummer van de CD, toch duidelijk de winnaar.
1-1-1-5
(7,5)(7)(2)(8)
Sebahoh, voor mij een band die erg wisselende kwaliteit aflevert, maar dit nummer zit duidelijk aan de goede kant van de streep. Mooi rustig nummer.
The Only Ones, klinkt inderdaad standaard maar dan toch wel van de soort die mij nooit verveelt.
Imperium, duidelijk not my cup of tea.
Ride, tsja, alhoewel niet mijn favoriete nummer van de CD, toch duidelijk de winnaar.
0
geplaatst: 28 mei 2007, 15:44 uur
2-1-1-6 Sebadoh
(9,5)(7,5)(6,5)(8)
Erg goede ronde weer, vooral dankzij een van mijn grootste favorieten: soul & fire van Sebadoh. Dit nummer heb ik in een ver verleden leren kennen dankzij een verzamelaar uit de grabbelbak. Het heeft me sindsdien (en na welzeker honderd+ luisterbeurten) nooit meer losgelaten. Standaard rocknummer? Misschien qua instrumentatie. Maar hier vind ik alles precies passen. Rammelgammelrock? Indien je lo-fi bedoeld? zal wel. Maar dan wel met hart & ziel (beluister aub wel de MP3 versie en niet de aller-brakste youtube versie, dank u). Vooral het slepende ritme en de gitaarinhalen vind ik prachtig.
The Only ones, standaardrock maar dan wel zeer goed verpakt. Hoor ik hier trouwens invloed van een bekend nummer van Blondie?
Imperium heeft me wat minder overtuigd maar is een van de beste metal vertegenwoordigers tot nu.
Ride heeft een rare wending na zowat 1,5 minuten (bedoeld zo?). Daarna begint wel het meest spannende gedeelte. Moest ik dit 10 jaar geleden gehoord hebben ipv Sebadoh zou het misschien wel mijn stem hebben gekregen.
2-1-1-6 Sebadoh
(9,5)(7,5)(6,5)(8)
Erg goede ronde weer, vooral dankzij een van mijn grootste favorieten: soul & fire van Sebadoh. Dit nummer heb ik in een ver verleden leren kennen dankzij een verzamelaar uit de grabbelbak. Het heeft me sindsdien (en na welzeker honderd+ luisterbeurten) nooit meer losgelaten. Standaard rocknummer? Misschien qua instrumentatie. Maar hier vind ik alles precies passen. Rammelgammelrock? Indien je lo-fi bedoeld? zal wel. Maar dan wel met hart & ziel (beluister aub wel de MP3 versie en niet de aller-brakste youtube versie, dank u). Vooral het slepende ritme en de gitaarinhalen vind ik prachtig.
The Only ones, standaardrock maar dan wel zeer goed verpakt. Hoor ik hier trouwens invloed van een bekend nummer van Blondie?
Imperium heeft me wat minder overtuigd maar is een van de beste metal vertegenwoordigers tot nu.
Ride heeft een rare wending na zowat 1,5 minuten (bedoeld zo?). Daarna begint wel het meest spannende gedeelte. Moest ik dit 10 jaar geleden gehoord hebben ipv Sebadoh zou het misschien wel mijn stem hebben gekregen.
0
geplaatst: 28 mei 2007, 16:12 uur
Sebadoh - Soul & Fire:Klinkt inderdaad stukken beter via de nieuwe link,de zang blijf ik overigens weinig verheffend vinden.Een zes dus!
0
MetalDex
geplaatst: 28 mei 2007, 16:24 uur
2-1-3-6 Imperium
(7)(5,5)(8)(7) Imperium
2-1-3-6 Imperium
(7)(5,5)(8)(7) Imperium
0
geplaatst: 28 mei 2007, 16:46 uur
Als niemand bezwaar maakt hier mijn nominatie voor morgen
The Opposition - Very Littl...
Fields Of The Nephilim - Mourning Sun wordt dan doorgesluisd naar een eventuele nieuwe volgende alternatieve ko
Fields Of The Nephilim - Mourning Sun wordt dan doorgesluisd naar een eventuele nieuwe volgende alternatieve ko
0
geplaatst: 28 mei 2007, 16:55 uur
the viking schreef:
Als niemand bezwaar maakt hier mijn nominatie voor morgen
Ben je zeker dat deze link nog werkt? Sendspace heeft de neiging na een tijd de link los te laten. Ik zou hoedanook graag een rapidshare link hebben omdat sendspace hier nog steeds niet werkt...Als niemand bezwaar maakt hier mijn nominatie voor morgen
0
geplaatst: 28 mei 2007, 16:56 uur
the viking schreef:
zag je de bui al hangen met mijn punten voor Fields of the Nephilim

0
geplaatst: 28 mei 2007, 17:04 uur
El Ninjo schreef:

(quote)

Heb net het MusicMeter weerbericht gevolgd en die voorspelden flinke donderbuien(El Ninjo,Koenr,Friek enz) ja

0
geplaatst: 28 mei 2007, 17:08 uur
grovonion schreef:
(quote)
Ben je zeker dat deze link nog werkt? Sendspace heeft de neiging na een tijd de link los te laten. Ik zou hoedanook graag een rapidshare link hebben omdat sendspace hier nog steeds niet werkt...De link was inderdaad verlopen maar is opnieuw toegevoegd grovonion,.Ook is het nummer eerst via Rapidshare geupload,maar kreeg daarna geen download linkje.Oftewel wat doe ik verkeerd?
0
geplaatst: 28 mei 2007, 17:13 uur
je moet dan nog beneden klikken op een optie "wil geen lid worden, geem me de link" of zoiets (in het Engels) en dan verschijnt hij.
0
geplaatst: 28 mei 2007, 17:34 uur
grovonion schreef:
je moet dan nog beneden klikken op een optie "wil geen lid worden, geem me de link" of zoiets (in het Engels) en dan verschijnt hij.
Bedankt weet ik dat voor de volgende keer

0
geplaatst: 28 mei 2007, 17:47 uur
2-1-2-7 Ride
(6)(6,5)(6)(8)
2-1-2-7 Ride
(6)(6,5)(6)(8)
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.