Muziek / Muziekgames / Alternatieve Top 152
zoeken in:
0
geplaatst: 13 januari 2014, 18:13 uur
deric raven schreef:
Gewoon proberen ( dan maakt Lydia nog kans)
Gewoon proberen ( dan maakt Lydia nog kans)
Zou wel willen, maar helaas tijdgebrek om de nr's te beluisteren.
0
geplaatst: 13 januari 2014, 19:55 uur
Ik vind het verschrikkelijk moeilijk maar er begint zich een lijstje af te tekenen.
De nummers laatst zijn makkelijker dan de top 10
De nummers laatst zijn makkelijker dan de top 10
0
geplaatst: 13 januari 2014, 20:23 uur
Yep de kaarten zijn geschud en de keuzes zijn gemaakt. Waren wat fikse knopen om door te hakken maar ik ben eruit. Nu maar afwachten hoe de uiteindelijke democratische top 23 eruit gaat zien.
0
geplaatst: 13 januari 2014, 20:52 uur
0
geplaatst: 13 januari 2014, 20:54 uur
En ook geen nominatie van Deric Raven er zijn wat nummers geweest die pas op het laatst enorm gegroeid zijn en 1 daarvan is de nummer 1 geworden
Maar wel een deric raven nominatie op een hoge positie hoor
Maar wel een deric raven nominatie op een hoge positie hoor

0
geplaatst: 14 januari 2014, 06:36 uur
Is weleens anders geweest maar deze keer een eigen nominatie op 1.Jammer trouwens dat Disappears het niet heeft gered. Was bij mij op plaats twee gekomen.
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 14 januari 2014, 08:12 uur
18 lijstjes binnen nu gaan we de 20 halen?
Sunderland jassn Bardt1980 Papartis kan ik nog verwachten ?
Sunderland jassn Bardt1980 Papartis kan ik nog verwachten ?
0
geplaatst: 14 januari 2014, 09:14 uur
Mijn excuses, ik ben afgelopen week behoorlijk druk geweest DjFrankie. Ik zou vanavond eventueel mijn lijstje kunnen aanleveren als dit nog kan?
0
geplaatst: 14 januari 2014, 16:44 uur
Het is de dag van de finale, dus is het tijd voor een voorspelling. Ik kan haast geen spel bedenken dat onvoorspelbaarder is dan dit, maar toch:
1. Eivør
2. Françoiz Breut
3. Piano Magic
23. Quakers (en zo niet, dan Mazes)
1. Eivør
2. Françoiz Breut
3. Piano Magic
23. Quakers (en zo niet, dan Mazes)
0
geplaatst: 14 januari 2014, 16:50 uur
Als voorbereiding op inpikken bij de volgende editie, heb ik een lijstje ingestuurd (na vele beluisteringen). Proficiat trouwens, mooie lijst!
0
geplaatst: 14 januari 2014, 16:58 uur
Allez vooruit dan, ook maar even een voorspelling:
1. Eivør - True Love
2. Hauschka - Radar
3. Skye - Exhale
Als rode lantaarn gok ik op Johnny Dowd.
Zowel de voorspelling van de top 3 als van nummer laatst komen niet overeen met mijn ingezonden lijstje btw.
1. Eivør - True Love
2. Hauschka - Radar
3. Skye - Exhale
Als rode lantaarn gok ik op Johnny Dowd.
Zowel de voorspelling van de top 3 als van nummer laatst komen niet overeen met mijn ingezonden lijstje btw.
0
geplaatst: 14 januari 2014, 16:59 uur
Aroentje schreef:
Als voorbereiding op inpikken bij de volgende editie, heb ik een lijstje ingestuurd (na vele beluisteringen).
Als voorbereiding op inpikken bij de volgende editie, heb ik een lijstje ingestuurd (na vele beluisteringen).
Alvast welkom!
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 14 januari 2014, 18:01 uur
Net alles berekent, een groot gat tussen 1 en 2 in ieder geval
0
geplaatst: 14 januari 2014, 18:13 uur
Tja zo bijzonder vind ik dat Eivør eigenlijk helemaal niet... Dus als Eivør op 1 staat is het niet dankzij mijn lijstje.
0
geplaatst: 14 januari 2014, 18:21 uur
Ik denk dat Lhasa de Sela een goede kans maakt op de eerste plaats, gevolgd door Breut.
0
geplaatst: 14 januari 2014, 19:11 uur
stoepkrijt schreef:
Het is de dag van de finale, dus is het tijd voor een voorspelling. Ik kan haast geen spel bedenken dat onvoorspelbaarder is dan dit, maar toch:
1. Eivør
2. Françoiz Breut
3. Piano Magic
1. Eivør
2. Françoiz Breut
3. Piano Magic
Eivor en Piano Magic halen bij mij de top 10 niet, dus dat zou ik jammer vinden... Eivor vind ik ook niet zo bijzonder eerlijk gezegd, Piano Magic zou zelfs geen voldoende krijgen.
Ik denk wel dat La Breut erg hoog staat.
Voorspelling:
1. Francoiz Breut
2. Hauschka
3. Thee Oh Sees
4. Eaux
5. Hauschka
0
geplaatst: 14 januari 2014, 19:13 uur
Ik snap dat je op een hoge notering hoopt, herman, maar dit is overdreven

0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 14 januari 2014, 19:31 uur
https://encrypted-tbn3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcT06CEG7RCNg5xa0th3KICSrjoZNri9CYtguBQ_fsY2K6v1_cuW
Lydia Lunch - I Love How You... 183 punten genomineerd door deric raven
Nummer 1 van Country Trash deric raven
Nummer laatst van DjFrankie Aroentje stoepkrijt
Lydia Lunch - I Love How You...
Lydia Lunch - I Love How You... 183 punten genomineerd door deric raven
Nummer 1 van Country Trash deric raven
Nummer laatst van DjFrankie Aroentje stoepkrijt
Lydia Lunch - I Love How You...
DjFrankie schreef:
Nee ik kan hier weinig mee, heb al een aversie tegen deze jazz soort, erg theatraal maar niet in mijn smaak
Nee ik kan hier weinig mee, heb al een aversie tegen deze jazz soort, erg theatraal maar niet in mijn smaak
yeahyeahyeah schreef:
Topwijf, wel een beetje zo'n cougar waar je tegen sluitingstijd voor moet oppassen. Ze klinkt in dit nummer weer eens volkomen laveloos, maar weet inmiddels wel hoe ze daarmee weg komt.
Topwijf, wel een beetje zo'n cougar waar je tegen sluitingstijd voor moet oppassen. Ze klinkt in dit nummer weer eens volkomen laveloos, maar weet inmiddels wel hoe ze daarmee weg komt.
Country Trash schreef:
Aaaah Lydia!!! Zij is een Godin, en ook al brengt ze nummers in een muziekstijl die me niet bevallen, gelijk hier, in bigband/jazzy stijl, totaal mijn genre niet, dan nog blinkt ze uit met haar zang. Zij kan weinig verkeerd doen bij mij.
Aaaah Lydia!!! Zij is een Godin, en ook al brengt ze nummers in een muziekstijl die me niet bevallen, gelijk hier, in bigband/jazzy stijl, totaal mijn genre niet, dan nog blinkt ze uit met haar zang. Zij kan weinig verkeerd doen bij mij.
kemm schreef:
Lunch met Lydia is niet zonder soa-gevaar, z’is een beetje vuil. Gehijg en gekreun onder een vadsig trompetje, het klinkt anders wel verleidelijk. Een diepe grom en een engelachtig gefluister, een vrouw om zelf in te kleuren, een droom!
Lunch met Lydia is niet zonder soa-gevaar, z’is een beetje vuil. Gehijg en gekreun onder een vadsig trompetje, het klinkt anders wel verleidelijk. Een diepe grom en een engelachtig gefluister, een vrouw om zelf in te kleuren, een droom!
sokra schreef:
Zou zo in One-Eyed Jack´s kunnen, dit ero-jazzy nummer van de veelzijdige Lydia. Overtuigend neergezet, al hou ik meer van de kwade krijsende Lydia bij gitaarherrie.
Zou zo in One-Eyed Jack´s kunnen, dit ero-jazzy nummer van de veelzijdige Lydia. Overtuigend neergezet, al hou ik meer van de kwade krijsende Lydia bij gitaarherrie.
0
geplaatst: 14 januari 2014, 19:35 uur
Ook de tegenstanders krijgen hun zegje bij de quotes zo te zien. 
Leuk, alleen meteen mijn nummer 5 eruit: minder leuk..

Leuk, alleen meteen mijn nummer 5 eruit: minder leuk..
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 14 januari 2014, 19:37 uur
https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSDJ7T62uUaf3J9mx90EwKWU6TFIt6JN5BmhW4canRQBtY7NcOQ
Quakers – War Drums 205 punten genomineerd door jassn
Nummer 1 van niemand
Nummer laatst van Salvadore sokra the viking
Quakers - War Drums
Quakers – War Drums 205 punten genomineerd door jassn
Nummer 1 van niemand
Nummer laatst van Salvadore sokra the viking
Quakers - War Drums
yeahyeahyeah schreef:
Dit klinkt wel lekker direct, productie is sterk en origineel, schijnt Geoff Barrow (Portishead) achter te zitten.
Dit klinkt wel lekker direct, productie is sterk en origineel, schijnt Geoff Barrow (Portishead) achter te zitten.
Salvadore schreef:
Nee, dit is het niet voor mij, vooral vocaal niet.
Nee, dit is het niet voor mij, vooral vocaal niet.
2MY schreef:
Het doet me half aan iets uit de Full Monty- of Billy Elliott-soundtrack denken (het gejuich en megafoongeroep) , en half aan iets van Gorillaz (die tweede rapper). Er zitten goeie dingen in, het geheel komt me te druk over
Het doet me half aan iets uit de Full Monty- of Billy Elliott-soundtrack denken (het gejuich en megafoongeroep) , en half aan iets van Gorillaz (die tweede rapper). Er zitten goeie dingen in, het geheel komt me te druk over
Country Trash schreef:
Ben geen hiphop-kenner, kan het wel appreciëren, en dit klinkt ook wel redelijk, maar doet me niet uit mijn stoel springen.
Ben geen hiphop-kenner, kan het wel appreciëren, en dit klinkt ook wel redelijk, maar doet me niet uit mijn stoel springen.
the viking schreef:
Rapmuziek is altijd een straf voor mij om te beluisteren maar dit is nog wel enigszins genietbaar
Rapmuziek is altijd een straf voor mij om te beluisteren maar dit is nog wel enigszins genietbaar
0
geplaatst: 14 januari 2014, 19:39 uur
... uiteindelijk mijn nummer 5 geworden, dus dat 'drukke' had wat gewenning nodig, zo blijkt.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.