Muziek / Muziekgames / Alternatieve Top 152
zoeken in:
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 14 januari 2014, 19:42 uur
https://encrypted-tbn1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTEs8ayzjLqnZNvnYVeYdp0R7g4o0vlkFK1G7BxcWpYb8jeHQkyig
Rowland S. Howard - Breakdown (andthen) 217 punten genomineerd door vleertje
Nummer 1 van niemand
Nummer laatst van dynamo d Svendra 2MY Sunderland
Rowland S. Howard - Breakdown (and then)
Rowland S. Howard - Breakdown (andthen) 217 punten genomineerd door vleertje
Nummer 1 van niemand
Nummer laatst van dynamo d Svendra 2MY Sunderland
Rowland S. Howard - Breakdown (and then)
dynamo d schreef:
te lang intro, en dan sloomheid, neen
te lang intro, en dan sloomheid, neen
herman schreef:
Dit ging hier het ene oor in en het andere weer uit. Na een tweede keer luisteren hoor ik wel een lome groove, maar eigenlijk gaat het nog steeds langs me heen. Het zal wel suspense moeten hebben, maar door de stem slaat het hele nummer dood. Oervervelend nummer eigenlijk.
Dit ging hier het ene oor in en het andere weer uit. Na een tweede keer luisteren hoor ik wel een lome groove, maar eigenlijk gaat het nog steeds langs me heen. Het zal wel suspense moeten hebben, maar door de stem slaat het hele nummer dood. Oervervelend nummer eigenlijk.
Bardt1980 schreef:
Dit kabbelt mij iest te veel voort. Stem klinkt goed maar het wordt al snel saai.
Dit kabbelt mij iest te veel voort. Stem klinkt goed maar het wordt al snel saai.
kemm schreef:
Koel grungy gitaarspel met de gepaste klaagzang eroverheen, niets nieuws onder de zon, maar het kabbelt fijn voorbij.
Koel grungy gitaarspel met de gepaste klaagzang eroverheen, niets nieuws onder de zon, maar het kabbelt fijn voorbij.
yeahyeahyeah schreef:
een artiest op herhaling in dit topic, en wat mij betreft opnieuw met succes. Vette, dreigende gitaren en sardonische vocalen
een artiest op herhaling in dit topic, en wat mij betreft opnieuw met succes. Vette, dreigende gitaren en sardonische vocalen
0
geplaatst: 14 januari 2014, 19:45 uur
Je vraagt je af hoe Rowland in de finale is geraakt, als je de commentaren leest..
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 14 januari 2014, 19:46 uur
https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcR-x1dxYlyKApRVnKBWbOQVXb9apavwbi2OnLkU5caAurFCkpTxog
The KVB - Shadows 225 punten genomineerd door vleertje
Nummer 1 van DjFrankie
Nummer laatst van kemm
The KVB – Shadows
The KVB - Shadows 225 punten genomineerd door vleertje
Nummer 1 van DjFrankie
Nummer laatst van kemm
The KVB – Shadows
vleertje schreef:
Ja hier springt mijn hartje van op. Heerlijke distorted gitaren, stofzuiger sound die in muren op je af komen denderen. Driewerf yes voor deze eerdere ontdekking van me dit jaar.
Ja hier springt mijn hartje van op. Heerlijke distorted gitaren, stofzuiger sound die in muren op je af komen denderen. Driewerf yes voor deze eerdere ontdekking van me dit jaar.
yeahyeahyeah schreef:
Ongeveer wat je zou kunnen verwachten als Sex Beat (Gun Club) door A Place To Bury Strangers gecovered zou worden.
Ongeveer wat je zou kunnen verwachten als Sex Beat (Gun Club) door A Place To Bury Strangers gecovered zou worden.
Bardt1980 schreef:
Typerende kille new-wave klanken op een lekker beat. Deze muziek zet een dergelijk creepy sfeertje neer wat helemaal mijn ding is.
Typerende kille new-wave klanken op een lekker beat. Deze muziek zet een dergelijk creepy sfeertje neer wat helemaal mijn ding is.
Sunderland schreef:
Wmb iets teveel herrie op de vroege ochtend.
Wmb iets teveel herrie op de vroege ochtend.
0
geplaatst: 14 januari 2014, 19:49 uur
Ik ben The KVB later wel meer gaan waarderen. Lekker gruizig.
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 14 januari 2014, 19:51 uur
https://encrypted-tbn1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcS_RIavn7SgE60PZrlklHj8bxTL5g8dxCDmnX3WvoA45Swc0dUdQg
Steve Kilbey& Martin Kennedy - Sumer 231 punten genomineerd door deric raven
Nummer 1 van dynamo d
Nummer laatst van vleertje herman
Steve Kilbey & Martin Kennedy – Sumer
Steve Kilbey& Martin Kennedy - Sumer 231 punten genomineerd door deric raven
Nummer 1 van dynamo d
Nummer laatst van vleertje herman
Steve Kilbey & Martin Kennedy – Sumer
vleertje schreef:
Poëtisch verhalend muzikaal prachtig omlijst een luisterliedje met een hoofdletter L. Dit is echt niet mijn favoriete genre maar dit nummer heeft wel kwaliteit.
Poëtisch verhalend muzikaal prachtig omlijst een luisterliedje met een hoofdletter L. Dit is echt niet mijn favoriete genre maar dit nummer heeft wel kwaliteit.
Bardt1980 schreef:
Goede opbouw in dit nummer. Krijg er een soort van desert-gevoel bij.
Goede opbouw in dit nummer. Krijg er een soort van desert-gevoel bij.
remcodulac schreef:
Niets mis mee (misschien het beetje rommelige halverwege), maar heel veel doet het me ook weer niet.
Niets mis mee (misschien het beetje rommelige halverwege), maar heel veel doet het me ook weer niet.
dynamo d schreef:
prachtig! wil nog een keertje luisteren
prachtig! wil nog een keertje luisteren
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 14 januari 2014, 19:54 uur
https://encrypted-tbn1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcS_RIavn7SgE60PZrlklHj8bxTL5g8dxCDmnX3WvoA45Swc0dUdQg
Snowgoose - Sycamore 231 punten genomineerd door Svendra
Nummer 1 van Sunderland
Nummer laatst van niemand
Snowgoose - Sycamore
Snowgoose - Sycamore 231 punten genomineerd door Svendra
Nummer 1 van Sunderland
Snowgoose - Sycamore
Justus18 schreef:
Een prachtig nummer en een ontdekking. Het intro bevat een citaat van The Man Mountain van Bow Wow Wow en keert verderop in het nummer nog een keer terug. Een favoriet nummer bij mij. Ik was ook lid van Het Weeshuis van de Hits (voor degenen die zich het radioprogramma nog kunnen herinneren).
Een prachtig nummer en een ontdekking. Het intro bevat een citaat van The Man Mountain van Bow Wow Wow en keert verderop in het nummer nog een keer terug. Een favoriet nummer bij mij. Ik was ook lid van Het Weeshuis van de Hits (voor degenen die zich het radioprogramma nog kunnen herinneren).
the viking schreef:
Overbekend intro natuurlijk.De rest van het nummer komt op mij nogal flets over
Overbekend intro natuurlijk.De rest van het nummer komt op mij nogal flets over
Salvadore schreef:
Prima popliedje al is er niet veel bijzonders over te melden (of nou ja ik associeer het met Annie Haslam's solo-albums)
Prima popliedje al is er niet veel bijzonders over te melden (of nou ja ik associeer het met Annie Haslam's solo-albums)
kemm schreef:
Aan een noemenswaardige female touch had ik nu wel nood. Al mag ze nog wel een paar ballen groeien, ze weet hier wel een bepaalde haardvuurchemie over te brengen. Wederom niet de grote ontdekking, maar combinatie gitaar/orgeltje klinkt niet slecht.
Aan een noemenswaardige female touch had ik nu wel nood. Al mag ze nog wel een paar ballen groeien, ze weet hier wel een bepaalde haardvuurchemie over te brengen. Wederom niet de grote ontdekking, maar combinatie gitaar/orgeltje klinkt niet slecht.
deric raven schreef:
Jaren 60 folk, maar dan van een jaar oud.
Jaren 60 folk, maar dan van een jaar oud.
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 14 januari 2014, 19:59 uur
https://encrypted-tbn2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQdy5hjvmUUsVJufE3ki60GYELZzMqclgwrCM9zqjKLMZQ2W1b_
Johnny Dowd - Demons andGoats 232 punten genomineerd door El Ninjo
Nummer 1 van niemand
Nummer laatst van remcodulac
Johnny Dowd - Demons and Goats
Johnny Dowd - Demons andGoats 232 punten genomineerd door El Ninjo
Nummer 1 van niemand
Nummer laatst van remcodulac
Johnny Dowd - Demons and Goats
DjFrankie schreef:
Een rauw bluesy rock nummer in de stijl van Nick Cave. Nummer met een zekere potentie om te stijgen, leuke solo ook halverwege
Een rauw bluesy rock nummer in de stijl van Nick Cave. Nummer met een zekere potentie om te stijgen, leuke solo ook halverwege
2MY schreef:
Het refrein kan er mee door, de strofes (het heen en weer geblues van de zanger en -es) zijn wat te gemakkelijk.
Het refrein kan er mee door, de strofes (het heen en weer geblues van de zanger en -es) zijn wat te gemakkelijk.
deric raven schreef:
Lompe blues, beetje Murder Ballads achtig, wel erg goed.
Lompe blues, beetje Murder Ballads achtig, wel erg goed.
yeahyeahyeah schreef:
Boosaardige blues die het beste tot zijn recht komt met een goedkope whisky in een duister drankhol.
Boosaardige blues die het beste tot zijn recht komt met een goedkope whisky in een duister drankhol.
Sunderland schreef:
Dit is hem niet voor mij!
Dit is hem niet voor mij!
0
geplaatst: 14 januari 2014, 20:00 uur
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 14 januari 2014, 20:03 uur
[img][/img]
Barry Adamson - The SweetestEmbrace (feat. Nick Cave) 236 punten genomineerd door remcodulac
Nummer 1 van niemand
Barry Adamson - The Sweetest Embrace (feat. Nick Cave)
Barry Adamson - The SweetestEmbrace (feat. Nick Cave) 236 punten genomineerd door remcodulac
Nummer 1 van niemand
Barry Adamson - The Sweetest Embrace (feat. Nick Cave)
vleertje schreef:
Tsja als ik de stem van Cave hoor dan ben ik meteen gelukkig. Die stem druipt als honing mijn oren binnen en verwarmt het hart meteen. Dit had ik nog nooit voorbij horen komen en ik heb toch aardig wat van Cave in bezit en op schijf. MOOI!
Tsja als ik de stem van Cave hoor dan ben ik meteen gelukkig. Die stem druipt als honing mijn oren binnen en verwarmt het hart meteen. Dit had ik nog nooit voorbij horen komen en ik heb toch aardig wat van Cave in bezit en op schijf. MOOI!
herman schreef:
Tegenvaller dit. Saai, muzikaal wat licht en ik ben ook weer niet zo'n Cave fan dat ik op basis van zijn stem alleen meteen om ben.
Tegenvaller dit. Saai, muzikaal wat licht en ik ben ook weer niet zo'n Cave fan dat ik op basis van zijn stem alleen meteen om ben.
Sunderland schreef:
Tsja, Cave wil ik wel goed vinden maar het lukt met niet. In dit nummer mis ik tempo en het gebrom erboven doet mij niet veel goed.
Tsja, Cave wil ik wel goed vinden maar het lukt met niet. In dit nummer mis ik tempo en het gebrom erboven doet mij niet veel goed.
Salvadore schreef:
Prima relaxed nummer, muzikaal wel lekker maar ook niet zo heel bijzonder (moet het toch voor een groot deel van de bekende zanger hebben)
Prima relaxed nummer, muzikaal wel lekker maar ook niet zo heel bijzonder (moet het toch voor een groot deel van de bekende zanger hebben)
0
geplaatst: 14 januari 2014, 20:04 uur
Opmerkelijk dat Snowgoose er al uit ligt. Deze werd allengs beter.
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 14 januari 2014, 20:08 uur
https://encrypted-tbn1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSfNWg8V9eQkBGLoCY0Fer8p8pqrYAryZryjef7B6on8aWDUA8u
The Real TuesdayWeld - Me and Mr Wolf 247 punten genomineerd door 2MY
Nummer 1 van Justus18
Nummer laatst van El Ninjo
The Real Tuesday Weld - Me and Mr Wolf
The Real TuesdayWeld - Me and Mr Wolf 247 punten genomineerd door 2MY
Nummer 1 van Justus18
Nummer laatst van El Ninjo
The Real Tuesday Weld - Me and Mr Wolf
vleertje schreef:
Waanzinnig grappig clipje en lekker swingend nummertje. Ik heb serieus hardop zitten lachen bij het zien van deze video.
Waanzinnig grappig clipje en lekker swingend nummertje. Ik heb serieus hardop zitten lachen bij het zien van deze video.
DjFrankie schreef:
Ik mag dit wel, soort Dresden Dolls on poppy tour, mooie stemmen
Ik mag dit wel, soort Dresden Dolls on poppy tour, mooie stemmen
Salvadore schreef:
Wel grappig, maar voor hoe lang weet ik niet? Niet echt luistermuziek, maar zit leuk in elkaar, zeker met de clip erbij
Wel grappig, maar voor hoe lang weet ik niet? Niet echt luistermuziek, maar zit leuk in elkaar, zeker met de clip erbij
herman schreef:
Hier heb ik me kostelijk mee vermaakt, leuke swingmuziek met erg vermakelijk clipje
Hier heb ik me kostelijk mee vermaakt, leuke swingmuziek met erg vermakelijk clipje
Sunderland schreef:
Leuk luchtig nummer, beetje big bandachtig. Inclusief clip komt het wat kinderlijk over, maar die knop heb ik omgedraaid.
Leuk luchtig nummer, beetje big bandachtig. Inclusief clip komt het wat kinderlijk over, maar die knop heb ik omgedraaid.
0
geplaatst: 14 januari 2014, 20:09 uur
blij met nummertje 15!Was sowieso al erg verrast dat hij tot de finale was doorgestoten...
0
geplaatst: 14 januari 2014, 20:10 uur
M'n nummers 6, 7 en 8 er weliswaar uit maar verder gaat het voorlopig niet slecht....maar m'n nummer 23 mag nu wel langskomen (m'n nummer 22 wordt vrees ik wel top 5)
Edit: Ah...daar is m'n nummer 23.
Edit: Ah...daar is m'n nummer 23.
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 14 januari 2014, 20:11 uur
https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcR0BjjqADcDRbcUtumvcYXOiOulYFGBuIOwZtLOLzuJg5gfNicz
Angela McCluskey - It's Been Done 249 punten genomineerd door kemm
Nummer 1 van kemm 2MY
Angela McCluskey - It's Been Done
Angela McCluskey - It's Been Done 249 punten genomineerd door kemm
Nummer 1 van kemm 2MY
Angela McCluskey - It's Been Done
kemm schreef:
De Amy Winehouse voor mensen die minder met Amy Winehouse hebben. Dankzij dat speelse, soms triphopachtige geluid, denk ik dan, waarmee Angela voldoende eigen stempel drukt.
De Amy Winehouse voor mensen die minder met Amy Winehouse hebben. Dankzij dat speelse, soms triphopachtige geluid, denk ik dan, waarmee Angela voldoende eigen stempel drukt.
yeahyeahyeah schreef:
Dit soort nu soul etc mag ik best graag horen, maar deze manier van zingen komt me iets te veel over als een 'maniertje'. Bij Selah Sue, die een soortgelijk stemgeluid heeft, kan ik dat beter hebben, komt bij haar toch iets natuurlijker over.
Dit soort nu soul etc mag ik best graag horen, maar deze manier van zingen komt me iets te veel over als een 'maniertje'. Bij Selah Sue, die een soortgelijk stemgeluid heeft, kan ik dat beter hebben, komt bij haar toch iets natuurlijker over.
El Ninjo schreef:
Het hese stemgeluid doet mij ook aan Selah Sue denken. Toch vind ik dit niet heel bijzonder, ik kan niet zeggen dat het slecht is maar op 1 of andere manier raakt het me niet en doet het me dus weinig.
Het hese stemgeluid doet mij ook aan Selah Sue denken. Toch vind ik dit niet heel bijzonder, ik kan niet zeggen dat het slecht is maar op 1 of andere manier raakt het me niet en doet het me dus weinig.
Sunderland schreef:
Aardig hoor! Ik hoor een Adele met een dichtgeknepen keel. Fijne muzikale begeleiding ook. Naam om te onthouden!
Aardig hoor! Ik hoor een Adele met een dichtgeknepen keel. Fijne muzikale begeleiding ook. Naam om te onthouden!
0
geplaatst: 14 januari 2014, 20:13 uur
Ondanks dat ik deze niet hoog heb staan in m'n eindlijstje ben ik dit nummer wel meer gaan waarderen dan ten tijde van de 1e ronde.
0
geplaatst: 14 januari 2014, 20:13 uur
Deze heeft bij mij een ontwikkeling doorgemaakt, haar stem is me steeds aangenamer gaan klinken.
0
geplaatst: 14 januari 2014, 20:15 uur
En ik blij met nummertje 14!
Zeker gezien ze een stuk of 3 keer is moeten opgevist worden.. Goed bezig, 2MY, de Wolf kreeg mijn nummer 6 in de plaats.
Zeker gezien ze een stuk of 3 keer is moeten opgevist worden.. Goed bezig, 2MY, de Wolf kreeg mijn nummer 6 in de plaats.
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 14 januari 2014, 20:16 uur
https://encrypted-tbn2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTyxT8oCqcPU7jXXXOYV94qk5VscpTi4nDDagdZMw1yVZigAiFvDw
Mazes - Skulking 250 punten genomineerd door Sunderland
Nummer 1 van niemand
Nummer laatst van Country Trash
Mazes – Skulking
Mazes - Skulking 250 punten genomineerd door Sunderland
Nummer 1 van niemand
Nummer laatst van Country Trash
Mazes – Skulking
2MY schreef:
Goeie drive heeft dit nummer. Het 'boze mug'-effect op gitaar én stem irriteert wel na verloop van tijd.
Goeie drive heeft dit nummer. Het 'boze mug'-effect op gitaar én stem irriteert wel na verloop van tijd.
Salvadore schreef:
Lekker gitaar gepingel, tegen 't einde wordt 't toch minder
Lekker gitaar gepingel, tegen 't einde wordt 't toch minder
kemm schreef:
Als de hitlijsen niet vies waren van wat gitaren, was dit vast een hitje geweest. Gemakkelijk te kauwen, maar gelukig met een fijne onbezonnen zanger en een knap gitaarslotstuk om het iet of wat cachet te geven.
Als de hitlijsen niet vies waren van wat gitaren, was dit vast een hitje geweest. Gemakkelijk te kauwen, maar gelukig met een fijne onbezonnen zanger en een knap gitaarslotstuk om het iet of wat cachet te geven.
the viking schreef:
Muzikaal prachtig in de stijl van Neu!!,Zang komt op mij echter wat irritant over.
Muzikaal prachtig in de stijl van Neu!!,Zang komt op mij echter wat irritant over.
0
geplaatst: 14 januari 2014, 20:19 uur
Over Neu! gesproken, Thee Oh Sees hebben ook een aardige motorik-drumbeat. Ben benieuwd hoe hoog die zijn geëindigd.
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 14 januari 2014, 20:19 uur
https://encrypted-tbn2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcR-S8rpR3lsfSBWOKKlBypIQ804mxQhdL0hARNhRn1N1GvSDuqP
Piano Magic - You Never LovedThis City 252 punten genomineerd door the viking
Nummer 1 van El Ninjo the viking
Nummer laatst van yeahyeahyeah
Piano Magic - You Never Loved This City
Piano Magic - You Never LovedThis City 252 punten genomineerd door the viking
Nummer 1 van El Ninjo the viking
Nummer laatst van yeahyeahyeah
Piano Magic - You Never Loved This City
deric raven schreef:
Klinkt het als de mannelijke versie van Dead Can Dance? Inderdaad, meneer Perry hoor je daadwerkelijk zingen, wel gelijk het beste nummer van het album.
Klinkt het als de mannelijke versie van Dead Can Dance? Inderdaad, meneer Perry hoor je daadwerkelijk zingen, wel gelijk het beste nummer van het album.
DjFrankie schreef:
Zware kost dit nummer, duister zwaarmoedig met mooie strijkers, muziek die vleertje ook blij zal maken. Niet voor tere zieltjes.
Zware kost dit nummer, duister zwaarmoedig met mooie strijkers, muziek die vleertje ook blij zal maken. Niet voor tere zieltjes.
El Ninjo schreef:
Wat een prachtig sfeervol donker number (met prachtige strijkers inderdaad), dit soort ontdekkingen maken dit topic zo leuk. Kandidaat winnaar voor mij van deze competitie.
Wat een prachtig sfeervol donker number (met prachtige strijkers inderdaad), dit soort ontdekkingen maken dit topic zo leuk. Kandidaat winnaar voor mij van deze competitie.
2MY schreef:
De bandnaam deed een liftmuziek-cd vermoeden met instrumentale hits van Celine Dion en Michael Jackson. Dus dit viel toch weer mee.
De bandnaam deed een liftmuziek-cd vermoeden met instrumentale hits van Celine Dion en Michael Jackson. Dus dit viel toch weer mee.
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 14 januari 2014, 20:24 uur
https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTwdTDWx89nrDzJZy9C7a-_wBjnabj5IJtItLeB7hgauaayp3ko
Thee Oh Sees - Lupine Dominus 253 punten genomineerd door vleertje
Nummer 1 van sokra
Nummer laatst van deric raven
Thee Oh Sees - Lupine Dominus
Thee Oh Sees - Lupine Dominus 253 punten genomineerd door vleertje
Nummer 1 van sokra
Nummer laatst van deric raven
Thee Oh Sees - Lupine Dominus
2MY schreef:
Het begin hiervan doet mij aan My Sharona denken. Daarna loopt die vergelijking totaal mank. Schijnbaar chaotisch, maar uiteindelijk netjes binnen de lijntjes. En niet te lang, ook weer een pluspunt.
Het begin hiervan doet mij aan My Sharona denken. Daarna loopt die vergelijking totaal mank. Schijnbaar chaotisch, maar uiteindelijk netjes binnen de lijntjes. En niet te lang, ook weer een pluspunt.
dynamo d schreef:
muziek met een lekker sfeertje, distortion en veel drank hoort erbij
muziek met een lekker sfeertje, distortion en veel drank hoort erbij
kemm schreef:
Pompt lekker voorbij met zijn beladen gitaarsound en onverstaanbare vrouwenecho’s. En dan komt dat geweldig orgelachtig dingetje er halverwege doorpiepen en krijgt het nummer er een half bonuspunt bij!
Pompt lekker voorbij met zijn beladen gitaarsound en onverstaanbare vrouwenecho’s. En dan komt dat geweldig orgelachtig dingetje er halverwege doorpiepen en krijgt het nummer er een half bonuspunt bij!
Papartis schreef:
Te chaotisch
Te chaotisch
DjFrankie schreef:
Inderdaad irritant begin, maar daarna krautrock achtige rock met allerlei weird-sound toestanden, klinkt eigenliojk erg goed, alleen inderdaad, waarom nou zo druk?
Inderdaad irritant begin, maar daarna krautrock achtige rock met allerlei weird-sound toestanden, klinkt eigenliojk erg goed, alleen inderdaad, waarom nou zo druk?
0
geplaatst: 14 januari 2014, 20:25 uur
Hmm, deze had ik als verrassing (of iig niet/nauwelijks genoemd in de prognoses) in de top 10 verwacht/gehoopt. Net niet dus.
0
geplaatst: 14 januari 2014, 20:26 uur
Heb m'n nummers 2, 3, 4, 5, 9, 10, 11, 15, 16 en 22 nog over.
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 14 januari 2014, 20:27 uur
https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRecb4EaNYfAfWY3NUU7_-tAEo-QsvCqa0ddJBXEN-i2u9OhVHi
Marie Fisker - Some Afternoon Or AmongThem 263 punten genomineerd door the viking
Nummer 1 van vleertje
Marie Fisker - Some Afternoon Or Among Them
Marie Fisker - Some Afternoon Or AmongThem 263 punten genomineerd door the viking
Nummer 1 van vleertje
Marie Fisker - Some Afternoon Or Among Them
sokra schreef:
Een van de leukste ontdekkingen tot nu toe! Benieuwd naar de rest van haar muziek. Deze bevalt bijzonder goed, stem zowel als VU-muziek.
Een van de leukste ontdekkingen tot nu toe! Benieuwd naar de rest van haar muziek. Deze bevalt bijzonder goed, stem zowel als VU-muziek.
DjFrankie schreef:
ik hoor hier ook effecten doorheen van de Velvet Underground, zet Nico's stem erover heen, en hij kan zo op de banaan.
ik hoor hier ook effecten doorheen van de Velvet Underground, zet Nico's stem erover heen, en hij kan zo op de banaan.
Bardt1980 schreef:
Ik hoopte stiekem dat het nummer ergens open zou breken of ergens naartoe zou werken. Het zet in ieder geval wel een sfeer neer. Verder weet ik niet precies wat ik er van moet vinden.
Ik hoopte stiekem dat het nummer ergens open zou breken of ergens naartoe zou werken. Het zet in ieder geval wel een sfeer neer. Verder weet ik niet precies wat ik er van moet vinden.
El Ninjo schreef:
Prachtige beetje melancholische stem waar ik gelijk voor val en dan die gitaar die er lekker inkomt, heerlijk. Ik ben helemaal enthousiast
Prachtige beetje melancholische stem waar ik gelijk voor val en dan die gitaar die er lekker inkomt, heerlijk. Ik ben helemaal enthousiast
0
geplaatst: 14 januari 2014, 20:28 uur
eventjes verrast toch wel. zonder echt gevolgd te hebben, meteen 8 nummers uit mijn top10 in de top10. ik kan niet klagen
0
1, 3, 4, 6, 7, 8, 15, 16, 20, 21 nog. Edit: 7 eruit nu, ook een groeier voor mij.
0
Daar gaat m'n nummer 3
... qua album denk ik wel de mooiste ontdekking uit deze editie.
... qua album denk ik wel de mooiste ontdekking uit deze editie.Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.