Muziek / Muziekgames / Alternatieve Top 152
zoeken in:
0
Davez
geplaatst: 29 mei 2007, 20:46 uur
I LikeTrains - Stainless Steel
The Saints - (I'm) Stranded
Camel - Ice
The Opposition - Very Little Glory
(8.5)(8.5)(8.5)(7.5)
4-3-3-4 Camel
Ik kan niet kiezen, echt niet. Ze zijn alle 4 vrij goed. Daarom opteer ik voor spanning want ze verdienen allemaal op z'n minst een 2de kans. Keuze is dus Camel.
Camel - Ice
(8.5)(8.5)(8.5)(7.5)
4-3-3-4 Camel
Ik kan niet kiezen, echt niet. Ze zijn alle 4 vrij goed. Daarom opteer ik voor spanning want ze verdienen allemaal op z'n minst een 2de kans. Keuze is dus Camel.
0
geplaatst: 29 mei 2007, 21:06 uur
Camel - Ice
4-3-4-4 Camel
Camel - Ice
4-3-4-4 Camel
0
ProgRockFan
geplaatst: 29 mei 2007, 21:16 uur
Camel - Ice
(7)-(5)-(8)-(7)
4-3-5-4 Camel
Camel - Ice
(7)-(5)-(8)-(7)
4-3-5-4 Camel
0
geplaatst: 29 mei 2007, 21:30 uur
Camel - Ice
(6,5)(6,5)(7,5)(6,5)
4-3-6-4 Camel
Camel - Ice
(6,5)(6,5)(7,5)(6,5)
4-3-6-4 Camel
0
geplaatst: 29 mei 2007, 21:33 uur
Camel - Ice
(6,5)-(8)-(5)-(7)
4-4-6-4 The Saints
Camel - Ice
(6,5)-(8)-(5)-(7)
4-4-6-4 The Saints
0
Sheplays
geplaatst: 29 mei 2007, 21:47 uur
Voor morgen heeft Van der Graaf Generator (Status Seeker) een dode link en voor Mortiis (Moulinex) was er nog geen.
Voor overmorgen zijn opgeheven: The Field (herman) en Skip Spence (Benno).
Voor overmorgen zijn opgeheven: The Field (herman) en Skip Spence (Benno).
0
geplaatst: 29 mei 2007, 22:55 uur
Veel van jullie kennen Ozzy wel van THE OSBOURNES maar als je 1 nummer van hem moet opnoemen word het stil. Wellicht word het even stil achter het horen van dit fantastisch nummer. Hoor waarom Ozzy de King of Metal is. 
Solo's zijn van Rhandy Rhoads, die inmiddels echt legendarisch is. 17 maart dit jaar was ie tevens 25 jaar dood. (Auto-ongeluk)
het linkje voor morgen:
http://www.youtube.com/watc...

Solo's zijn van Rhandy Rhoads, die inmiddels echt legendarisch is. 17 maart dit jaar was ie tevens 25 jaar dood. (Auto-ongeluk)
het linkje voor morgen:
0
Davez
geplaatst: 29 mei 2007, 23:03 uur
Ik kan een nummer opnoemen! Crazy train en dat vind ik fantastisch.
Ik merk zelfs dat ik een album liggen heb down to earth.
Ik merk zelfs dat ik een album liggen heb down to earth.
0
geplaatst: 29 mei 2007, 23:08 uur
AGE-411 schreef:
Veel van jullie kennen Ozzy wel van THE OSBOURNES maar als je 1 nummer van hem moet opnoemen word het stil. Wellicht word het even stil achter het horen van dit fantastisch nummer. Hoor waarom Ozzy de King of Metal is.
het linkje voor morgen:

het linkje voor morgen:
Randy Rhoads liet het leven door een auto ongeluk? Heb ik al die tijd dan iets gemist
De gitarist Van Ozzy stierf als inzittende van een klein vliegtuigje dat neerstortte (met nog twee andere) met Ozzy als ooggetuige 
0
geplaatst: 29 mei 2007, 23:30 uur
the viking schreef:
Randy Rhoads liet het leven door een auto ongeluk? Heb ik al die tijd dan iets gemist
De gitarist Van Ozzy stierf als inzittende van een klein vliegtuigje dat neerstortte (met nog twee andere) met Ozzy als ooggetuige 
(quote)

0
geplaatst: 29 mei 2007, 23:53 uur
Waarschijnlijk de doorslaggevende stem:
Camel - Ice
(6,5)-(6)-(7)-(7)
4-4-6-5 The Opposition
Camel - Ice
(6,5)-(6)-(7)-(7)
4-4-6-5 The Opposition
0
geplaatst: 30 mei 2007, 00:03 uur
26
Van der graaf generator - Lemmings (including Cog) - Ozzy Osbourne - Mr. Crowley - Final Fantasy - He poos clouds - Mortiis - Parasite god
Van der graaf generator - Lemmings (including Cog) - Ozzy Osbourne - Mr. Crowley - Final Fantasy - He poos clouds - Mortiis - Parasite god
0
geplaatst: 30 mei 2007, 00:05 uur
Jammer dat I LikeTrains eruit ligt,maar ja het was een sterke ronde dit keer 

0
geplaatst: 30 mei 2007, 01:00 uur
AGE-411 schreef:
het linkje voor morgen:

het linkje voor morgen:
Mr Crowley is mooi, maar op die plaat staat nog een veel beter nummer! (Revelation) Wat ik persoonlijk zelfs een van de mooiste nummers ooit vind. Op de plaat erna staan ook enkele krakers. Ozzy in zijn begintijd was geniaal! Zelfs de AMG is het daarover eens.
0
geplaatst: 30 mei 2007, 05:38 uur
de 26ste ronde:
Van der graaf generator - Lemmings (including Cog)
Ozzy Osbourne - Mr.Crowler
Final Fantasy - He Poos Clouds
Mortiis - Parasite God
Resultaat gisteren:
1. Camel - 6 - 6,22
2. The Opposition - 5 - 7,4
3. iLikeTrains - 4 - 7,49
4. The Saints - 4 - 6,88
iLikeTrains heeft de beste gemiddelde score van alle verliezers tot nu. Bij de winnaars zou het hiermee op de 4de !!! plaats staan.
Dit geeft aan hoe goed deze ronde wel niet was. We zien hem dus zeker terug in de herkansingsronde.
Ozzy Osbourne - Mr.Crowler
Mortiis - Parasite God
Resultaat gisteren:
1. Camel - 6 - 6,22
2. The Opposition - 5 - 7,4
3. iLikeTrains - 4 - 7,49
4. The Saints - 4 - 6,88
iLikeTrains heeft de beste gemiddelde score van alle verliezers tot nu. Bij de winnaars zou het hiermee op de 4de !!! plaats staan.
Dit geeft aan hoe goed deze ronde wel niet was. We zien hem dus zeker terug in de herkansingsronde.
0
Sheplays
geplaatst: 30 mei 2007, 06:35 uur
Buiten de onderstaande 2 links, zijn er ook nieuwe links nodig voor The Field, Skip Spence en Low.
Meshuggah, NOFX en Songs: Ohia hebben ook nog niets.
0
geplaatst: 30 mei 2007, 06:40 uur
Sheplays schreef:
Buiten de onderstaande 2 links, zijn er ook nieuwe links nodig voor The Field, Skip Spence en Low.
Skip Spence en The Field heb ik al. Pas zondag is er dus een potentieel probleem.Buiten de onderstaande 2 links, zijn er ook nieuwe links nodig voor The Field, Skip Spence en Low.
0
geplaatst: 30 mei 2007, 07:48 uur
Zal ik de spits dan maar eens afbijten?
26
Ozzy Osbourne - Mr.Crowley
Mortiis - Parasite God
0-0-0-1
(5,5)(7)(6)(7.5)
Ik zal wel nooit een echt grote fan van prog toestanden worden. Deze vertegenwoordiger van VDGG is alvast geen uitschieter in mijn oren. Klinkt allemaal best origineel, groots opgezet en complex, maar tegelijkertijd spijtig genoeg ook wat verouderd.
Ozzy is in dit lied wel de minste ster, ik hoop dat hij het liedje tenminste zelf geschreven heeft. De zangpartij is ten hoogste doorsnee. Maar wat een pianio intro en die gitaar-solo's, ow maai gawd
.
He poos clouds is een matig leuk liedje van een van de voor mij tegenvallende albums van vorig jaar. Dit nummer vind ik dan ook nog niet eens het beste van dit album.
Een verrassende winnaar levert Mortiis af. Ik had hier weer al een zwakke death-doom-of whatever metal vertegenwoordiger verwacht maar kreeg in de plaats een gelaagd mooi liedje te horen met duistere tekst en intrigerende opbouw.
26
Ozzy Osbourne - Mr.Crowley
Mortiis - Parasite God
0-0-0-1
(5,5)(7)(6)(7.5)
Ik zal wel nooit een echt grote fan van prog toestanden worden. Deze vertegenwoordiger van VDGG is alvast geen uitschieter in mijn oren. Klinkt allemaal best origineel, groots opgezet en complex, maar tegelijkertijd spijtig genoeg ook wat verouderd.
Ozzy is in dit lied wel de minste ster, ik hoop dat hij het liedje tenminste zelf geschreven heeft. De zangpartij is ten hoogste doorsnee. Maar wat een pianio intro en die gitaar-solo's, ow maai gawd
.He poos clouds is een matig leuk liedje van een van de voor mij tegenvallende albums van vorig jaar. Dit nummer vind ik dan ook nog niet eens het beste van dit album.
Een verrassende winnaar levert Mortiis af. Ik had hier weer al een zwakke death-doom-of whatever metal vertegenwoordiger verwacht maar kreeg in de plaats een gelaagd mooi liedje te horen met duistere tekst en intrigerende opbouw.
0
geplaatst: 30 mei 2007, 09:23 uur
26
Van der graaf generator - Lemmings (including Cog) | Ozzy Osbourne - Mr.Crowley | Final Fantasy - He Poos Clouds | Mortiis - Parasite God
1-0-0-1
(8)(5,5)(5,5)(5)
eitje dus.
Van der graaf generator - Lemmings (including Cog) | Ozzy Osbourne - Mr.Crowley | Final Fantasy - He Poos Clouds | Mortiis - Parasite God
1-0-0-1
(8)(5,5)(5,5)(5)
eitje dus.
0
(!RKU$
geplaatst: 30 mei 2007, 10:16 uur
26
(9) / (5) / (4) / (6)
2-0-0-1 Van Der Graaf Generator
(9) / (5) / (4) / (6)
2-0-0-1 Van Der Graaf Generator
0
geplaatst: 30 mei 2007, 10:25 uur
26
(9)/ (8) / (5) / (7)
3-0-0-1 VDGG
(9)/ (8) / (5) / (7)
3-0-0-1 VDGG
0
Davez
geplaatst: 30 mei 2007, 11:53 uur
Leuke ronde!
26
(9)/ (8) / (6.5) / (7)
4-0-0-1 VDGG
VDGG: dit nummer kende ik reeds
Ozzy: leuk gitaarwerk
Final Fantasy: tof die violen enzo erin verwerkt
mortiis: dacht eerst aan een zwaar metalnummer, het is uiteindelijk veel beter uitgedraaid. leuke intro.
26
(9)/ (8) / (6.5) / (7)
4-0-0-1 VDGG
VDGG: dit nummer kende ik reeds
Ozzy: leuk gitaarwerk
Final Fantasy: tof die violen enzo erin verwerkt
mortiis: dacht eerst aan een zwaar metalnummer, het is uiteindelijk veel beter uitgedraaid. leuke intro.
0
geplaatst: 30 mei 2007, 15:06 uur
26
(8)/ (9,5) / (5,5) / (3)
4-1-0-1 Ozzy
VDGG: Rock van de bovenste plank.
Ozzy: Spreekt voor zich
Final Fantasy: Nogal een raar nummer. Totaal m'n genre niet.
mortiis: Buiten de creepy videoclip is er niets speciaals aan. Eerder zelf saai
(8)/ (9,5) / (5,5) / (3)
4-1-0-1 Ozzy
VDGG: Rock van de bovenste plank.
Ozzy: Spreekt voor zich
Final Fantasy: Nogal een raar nummer. Totaal m'n genre niet.
mortiis: Buiten de creepy videoclip is er niets speciaals aan. Eerder zelf saai
0
geplaatst: 30 mei 2007, 15:45 uur
(7,5)/ (8) / (6) / (7)
4-2-0-1 Ozzy
Ondanks prog, wat ik vaak nogal een overroepen genre vind, is dit nummer erg goed te smaken, zat zelfs te denken om hem tot winnaar te nemen, maar toen hoorde ik Ozzy weer even met dat bizarre sympho-intro en die meesterlijke gitaarpartijen, ben keer op keer verkocht! FF zegt me niet zoveel qua muziek en het laatste nummer is meer dan prima doomladen metal, maar komt toch net iets identiteit tekort.
(7,5)/ (8) / (6) / (7)
4-2-0-1 Ozzy
Ondanks prog, wat ik vaak nogal een overroepen genre vind, is dit nummer erg goed te smaken, zat zelfs te denken om hem tot winnaar te nemen, maar toen hoorde ik Ozzy weer even met dat bizarre sympho-intro en die meesterlijke gitaarpartijen, ben keer op keer verkocht! FF zegt me niet zoveel qua muziek en het laatste nummer is meer dan prima doomladen metal, maar komt toch net iets identiteit tekort.
0
geplaatst: 30 mei 2007, 15:46 uur
26
4-2-1-1
(6,5)(6)(7,5)(3)
Van Der Graaf Generator is leuk, maar niet fantastisch.
Ozzy eet vleermuizen, maar is desondanks blijkbaar in staat een fatsoenlijk nummer af te leveren.
Als de zanger van Final Fantasy op het einde ergens een schreeuw uitslaakt ben ik verkocht.
Is Mortiis de duistere versie van Faithless?
4-2-1-1
(6,5)(6)(7,5)(3)
Van Der Graaf Generator is leuk, maar niet fantastisch.
Ozzy eet vleermuizen, maar is desondanks blijkbaar in staat een fatsoenlijk nummer af te leveren.
Als de zanger van Final Fantasy op het einde ergens een schreeuw uitslaakt ben ik verkocht.
Is Mortiis de duistere versie van Faithless?
0
geplaatst: 30 mei 2007, 16:40 uur
26
4-2-2-1 final fantasy
(6,5)(4)(7)(5,5)
4-2-2-1 final fantasy
(6,5)(4)(7)(5,5)
0
geplaatst: 30 mei 2007, 16:57 uur
grovonion schreef:
(quote)
Skip Spence en The Field heb ik al. Pas zondag is er dus een potentieel probleem.The Field hoef ik dus niet opnieuw up te loaden? Da's mooi.

0
geplaatst: 30 mei 2007, 17:01 uur
26
4-2-3-1 final fantasy
(3,5)(2,5)(7,8)(7,3)
VDGG: Waar ik in een andere KO wel 's aangenaam ben verrast door VDGG, vind ik hier toch weinig aan. Doet me een beetje denken aan een progressieve versie van Bowie ten tijde van Aladdin Sane (door het pianospel en stemgeluid), maar het mist voor mij cohesie en gevoel. het zal vast razendknap in elkaar zitten, maar ik hoor toch liever muziek met iets meer lijn erin. Sommige afzonderlijke stukken zijn best mooi, daarom nog een redelijk cijfer.
Ozzy Osbourne: met pathos overladen rockballad. Dat overgedreven gitaarspel geeft het nummer voor mij de doodsteek. Als dan ook de synths er nog bijkomen... Toch zonde, want Ozzy zelf overtuigt op zich wel en de melodie kan er ook mee door.
Final Fantasy: oeioeioei, dit is de betere muziek. Heerlijk dramatisch, lekker die intense schreeuwzang naar het einde toe. Ik heb Final Fantasy 2 jaar geleden gezien in het voorprogramma van The Arcade Fire en toen was het ook al erg leuk. Had wel het idee dat het niet zo boeiend was om op CD te horen, maar ik denk dat ik daar misschien toch van terug moet komen.
Mortiis: dit doet me een beetje denken aan bands als Front 242 en The Young Gods. Weet niet zo goed wat ik er verder van moet zeggen. Gewoon een lekker nummer.
4-2-3-1 final fantasy
(3,5)(2,5)(7,8)(7,3)
VDGG: Waar ik in een andere KO wel 's aangenaam ben verrast door VDGG, vind ik hier toch weinig aan. Doet me een beetje denken aan een progressieve versie van Bowie ten tijde van Aladdin Sane (door het pianospel en stemgeluid), maar het mist voor mij cohesie en gevoel. het zal vast razendknap in elkaar zitten, maar ik hoor toch liever muziek met iets meer lijn erin. Sommige afzonderlijke stukken zijn best mooi, daarom nog een redelijk cijfer.
Ozzy Osbourne: met pathos overladen rockballad. Dat overgedreven gitaarspel geeft het nummer voor mij de doodsteek. Als dan ook de synths er nog bijkomen... Toch zonde, want Ozzy zelf overtuigt op zich wel en de melodie kan er ook mee door.
Final Fantasy: oeioeioei, dit is de betere muziek. Heerlijk dramatisch, lekker die intense schreeuwzang naar het einde toe. Ik heb Final Fantasy 2 jaar geleden gezien in het voorprogramma van The Arcade Fire en toen was het ook al erg leuk. Had wel het idee dat het niet zo boeiend was om op CD te horen, maar ik denk dat ik daar misschien toch van terug moet komen.
Mortiis: dit doet me een beetje denken aan bands als Front 242 en The Young Gods. Weet niet zo goed wat ik er verder van moet zeggen. Gewoon een lekker nummer.
0
geplaatst: 30 mei 2007, 17:14 uur
herman schreef:
(3,5)...
daarom nog een redelijk cijfer.
3,5 vind je een redelijk cijfer? (3,5)...
daarom nog een redelijk cijfer.
Als daar vroeger een leraar mee was afgekomen dan had ik toch niet gelachen hoor. 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.