Muziek / Muziekgames / Alternatieve Top 152
zoeken in:
0
DutchViking
geplaatst: 1 juni 2007, 09:13 uur
1-0-2-0
(6.5) (7.0) (10.0) (6.0)
Anekdoten - Redelijk nummer, maar ik moet wel even wennen aan de zang. Die pakt me niet echt. Daarnaast ben ik niet echt een liefhebber van progressieve rock en daar valt dit nummer ook wel onder.
The Replacements - Het deed me direct direct aan When the Lady Smiles van de Golden Earrring
, maar dan vind ik dit toch wel beter. Goed nummer, maar ik zal het denk ik niet snel nog eens opzetten.
Lamb of God - Een grote belofte voor de toekomst en in de VS al een grootheid. De band heeft alles in zich om uit te groeien tot de absolute top. Creativiteit, melodie, techniek, vernieuwing, een zeer overtuigende frontman Randy Blythe en bovendien een serie ijzersterke songs. Laid to Rest is ook zo'n juweeltje; 21 juni in 013 en ik ben erbij
Eylem - Leuke clip. Ik heb verder niet zo veel met deze muziek, maar Eylem scoort wat mij betreft nog wel een krappe voldoende.
(6.5) (7.0) (10.0) (6.0)
Anekdoten - Redelijk nummer, maar ik moet wel even wennen aan de zang. Die pakt me niet echt. Daarnaast ben ik niet echt een liefhebber van progressieve rock en daar valt dit nummer ook wel onder.
The Replacements - Het deed me direct direct aan When the Lady Smiles van de Golden Earrring
, maar dan vind ik dit toch wel beter. Goed nummer, maar ik zal het denk ik niet snel nog eens opzetten.Lamb of God - Een grote belofte voor de toekomst en in de VS al een grootheid. De band heeft alles in zich om uit te groeien tot de absolute top. Creativiteit, melodie, techniek, vernieuwing, een zeer overtuigende frontman Randy Blythe en bovendien een serie ijzersterke songs. Laid to Rest is ook zo'n juweeltje; 21 juni in 013 en ik ben erbij

Eylem - Leuke clip. Ik heb verder niet zo veel met deze muziek, maar Eylem scoort wat mij betreft nog wel een krappe voldoende.
0
geplaatst: 1 juni 2007, 10:18 uur
De stem van Sheplays opnieuw:
Stand:
2-0-2-0
Sheplays schreef:
Rondewinnaar: Anekdoten - From Within
(7)(7)(6,5)(3)
Rondewinnaar: Anekdoten - From Within
(7)(7)(6,5)(3)
Stand:
2-0-2-0
0
geplaatst: 1 juni 2007, 10:24 uur
Anekdoten - From Within
The Replacements - Answering Machine
Lamb of God - Laid to rest
Eylem - Aman
Tja, wat moet ik met deze ronde? Geen enkel genre hoort tot mijn favorieten. Ik hoor allemaal wel best goede muziek maar het spreekt me nu eenmaal niet zo zeer aan:
Anekdoten is nog het beste nummer, al ben ik het met DutchViking eens dat de zang wat beter had gekund.
The Replacements was bij de eerste luisterbeurt best ok, maar bij de volgende luisterbeurt was het nieuwe er wel van af (en ik had in de tussentijd de vergelijking met Golder Earring gelezen).
Lamb of God is denk ik, wel het beste metal nummer dat tot nu de revue gepasseerd is.
Eylem is gewoon Turkse hitparaden-pop, zelfs het Oosters tintje kan het niet (ver) boven middelmaat optillen.
3-0-2-0
(6.9)(6)(6.5)(5.1)
Eylem - Aman
Tja, wat moet ik met deze ronde? Geen enkel genre hoort tot mijn favorieten. Ik hoor allemaal wel best goede muziek maar het spreekt me nu eenmaal niet zo zeer aan:
Anekdoten is nog het beste nummer, al ben ik het met DutchViking eens dat de zang wat beter had gekund.
The Replacements was bij de eerste luisterbeurt best ok, maar bij de volgende luisterbeurt was het nieuwe er wel van af (en ik had in de tussentijd de vergelijking met Golder Earring gelezen).
Lamb of God is denk ik, wel het beste metal nummer dat tot nu de revue gepasseerd is.
Eylem is gewoon Turkse hitparaden-pop, zelfs het Oosters tintje kan het niet (ver) boven middelmaat optillen.
3-0-2-0
(6.9)(6)(6.5)(5.1)
0
geplaatst: 1 juni 2007, 11:26 uur
Anekdoten - From Within
Eylem - Aman
3-1-2-0 Replacements
(5,5)(6,5)(5)(4)
Eylem - Aman
3-1-2-0 Replacements
(5,5)(6,5)(5)(4)
0
geplaatst: 1 juni 2007, 12:02 uur
3-2-2-0 The Replacements
Anekdoten - From Within
Saai progrockachtig nummer. Heb hier vrij weinig mee.
Briljant. Een van de mooiste nummers allertijden.
Wel aardig. De riffs zijn lekker, maar van die stem word ik niet zo vrolijk. Beetje cliche.
Eylem - Aman
Turkse troep.
(5)(10)(6)(3)
Anekdoten - From Within
Saai progrockachtig nummer. Heb hier vrij weinig mee.
Briljant. Een van de mooiste nummers allertijden.
Wel aardig. De riffs zijn lekker, maar van die stem word ik niet zo vrolijk. Beetje cliche.
Eylem - Aman
Turkse troep.
(5)(10)(6)(3)
0
ProgRockFan
geplaatst: 1 juni 2007, 15:49 uur
Anekdoten - From Within
Eylem - Aman
(8)-(4)-(7)-(3)
4-2-3-0 Anekdoten
Eylem - Aman
(8)-(4)-(7)-(3)
4-2-3-0 Anekdoten
0
geplaatst: 1 juni 2007, 15:54 uur
Ronde 28:
Anekdoten - From Within | The Replacements - Answering Machine | Lamb of God - Laid to rest | Eylem - Aman
4-2-4-0
(7)-(5)-(7)-(2), Lamb of God haalt het nipt tegen Anekdoten...
Anekdoten - From Within | The Replacements - Answering Machine | Lamb of God - Laid to rest | Eylem - Aman
4-2-4-0
(7)-(5)-(7)-(2), Lamb of God haalt het nipt tegen Anekdoten...
0
geplaatst: 1 juni 2007, 16:07 uur
4-3-4-0 Replacements
(7,5)(9,5)(3,8)(2)
4-3-4-0 Replacements

(7,5)(9,5)(3,8)(2)
0
geplaatst: 1 juni 2007, 17:47 uur
Mijn herziene lijstje:
5-3-4-0 Anekdoten
(5)(4)(3,5)(5)
5-3-4-0 Anekdoten
(5)(4)(3,5)(5)
0
geplaatst: 1 juni 2007, 17:50 uur
5-4-4-0 Replacements
Steekt er met hun rauwe ongepolijste muziek ver bovenuit.
(5)(7,5)(4,5)(2)
5-4-4-0 Replacements
Steekt er met hun rauwe ongepolijste muziek ver bovenuit.
(5)(7,5)(4,5)(2)
0
geplaatst: 1 juni 2007, 17:54 uur
5-4-5-0 Lamb Of God
(6)(7)(8)(5)
5-4-5-0 Lamb Of God
(6)(7)(8)(5)
0
geplaatst: 1 juni 2007, 18:02 uur
5-4-6-0 Lamb Of God
(8,5) (5) (8,5) (3)
Anekdoten: Verrast door de intro maar het nummer kreeg net mijn stem niet door wat zangstukken die ik iets minder vond, maar dit nummer steekt er toch bovenuit als je vergelijkt met wat er hier nog is langsgeweest.
The Replacements: Gitaargeluid staat me niet aan en ik vind weinig diepgang in het nummer
Lamb Of God: Strak nummer! Vooral de instrumentale stukken bavallen me, alleen bij de "zang" kan het nummer me minder boeien, in het begin begon de zanger nog niet te schreeuwen, dat beviel mij meer. Toch samen met Anekdoten de beste van de ronde.
Eylem: afvoeren
5-4-6-0 Lamb Of God
(8,5) (5) (8,5) (3)
Anekdoten: Verrast door de intro maar het nummer kreeg net mijn stem niet door wat zangstukken die ik iets minder vond, maar dit nummer steekt er toch bovenuit als je vergelijkt met wat er hier nog is langsgeweest.
The Replacements: Gitaargeluid staat me niet aan en ik vind weinig diepgang in het nummer
Lamb Of God: Strak nummer! Vooral de instrumentale stukken bavallen me, alleen bij de "zang" kan het nummer me minder boeien, in het begin begon de zanger nog niet te schreeuwen, dat beviel mij meer. Toch samen met Anekdoten de beste van de ronde.
Eylem: afvoeren
0
geplaatst: 1 juni 2007, 18:31 uur
5-5-6-0
(5,5) (7) (3) (6)
5-5-6-0
(5,5) (7) (3) (6)
0
Kenneth
geplaatst: 1 juni 2007, 18:35 uur
5-5-7-0
(8) (5) (10) (6)
5-5-7-0
(8) (5) (10) (6)
0
geplaatst: 1 juni 2007, 19:00 uur
5-5-7-0
(5)(7)(7,5)(2)
5-5-7-0
(5)(7)(7,5)(2)
0
Omayyad
geplaatst: 1 juni 2007, 20:38 uur
Anekdoten - From Within (10)
The Replacements - Answering Machine (3)
Lamb of God - Laid to rest (5)
Eylem - Aman (2)
Mijn stem gaat naar mijn eigen nominatie: Anekdoten
6-5-8-0 inclusief de stem van Shangri-La
The Replacements - Answering Machine (3)
Lamb of God - Laid to rest (5)
Eylem - Aman (2)
Mijn stem gaat naar mijn eigen nominatie: Anekdoten
6-5-8-0 inclusief de stem van Shangri-La
0
Omayyad
geplaatst: 1 juni 2007, 20:39 uur
DutchViking schreef:
Daarnaast ben ik niet echt een liefhebber van progressieve rock en daar valt dit nummer ook wel onder.
Daarnaast ben ik niet echt een liefhebber van progressieve rock en daar valt dit nummer ook wel onder.
Ah... De wet van de omgekeerde redenatie...

0
geplaatst: 1 juni 2007, 21:29 uur
Anekdoten - From Within (9)
The Replacements - Answering Machine (9,5)
Lamb of God - Laid to rest ( 7,5)
Eylem - Aman (6)
Dus: The Replacements un point
6-6-8-0
best wel fijne ronde eigenlijk als ik zo naar m'n scores kijk...
The Replacements - Answering Machine (9,5)
Lamb of God - Laid to rest ( 7,5)
Eylem - Aman (6)
Dus: The Replacements un point
6-6-8-0
best wel fijne ronde eigenlijk als ik zo naar m'n scores kijk...
0
geplaatst: 2 juni 2007, 01:21 uur
Nieuwe Ronde:
29 Blanket Of Secrecy - Say You will [] Clark - Ted [] Jackson C. Frank - Milk and Honey [] Sean Lennon - Parachute
Linkje Blanket Of Secrecy is overleden
29 Blanket Of Secrecy - Say You will [] Clark - Ted [] Jackson C. Frank - Milk and Honey [] Sean Lennon - Parachute
Linkje Blanket Of Secrecy is overleden
0
geplaatst: 2 juni 2007, 01:29 uur
Eindstand ronde 28:
Anekdoten - From Within
Eylem - Aman
Anekdoten - From Within
Eylem - Aman
0
geplaatst: 2 juni 2007, 02:27 uur
1-0-0-0
(10)(5)(6,5)(6,0)
Clark - Ted : Elektronisch/Dance getint nummer,niet mijn favoriete genre dus
Jackson C. Frank - Milk and Honey:Rustig nummer met liefelijke klanken.jammer van de korte tijdsduur.
Sean Lennon - Parachute:uiterlijk het evenbeeld van z'n vader maar daar blijft het dan ook bij.
Blanket Of Secrecy - Say You will ; Kippenvel,kippenvel.Voor het eerst gehoord bij Frits Spits in z'n radioprogramma: De Avondspits.
Redelijk hitgevoelig als ik destijds nog was,linea recta naar de plaatselijke muziekwinkel gerend in de volle overtuiging dat dit het helemaal zou worden.Helaas pindakaas het nederlanse 'klootjesvolk' koos liever en masse voor de Dolly Dots,Luv"s en de B.Z.N's van die tijd mij in vertwijfeling achterlatend.
1-0-0-0
(10)(5)(6,5)(6,0)
Clark - Ted : Elektronisch/Dance getint nummer,niet mijn favoriete genre dus
Jackson C. Frank - Milk and Honey:Rustig nummer met liefelijke klanken.jammer van de korte tijdsduur.
Sean Lennon - Parachute:uiterlijk het evenbeeld van z'n vader maar daar blijft het dan ook bij.
Blanket Of Secrecy - Say You will ; Kippenvel,kippenvel.Voor het eerst gehoord bij Frits Spits in z'n radioprogramma: De Avondspits.
Redelijk hitgevoelig als ik destijds nog was,linea recta naar de plaatselijke muziekwinkel gerend in de volle overtuiging dat dit het helemaal zou worden.Helaas pindakaas het nederlanse 'klootjesvolk' koos liever en masse voor de Dolly Dots,Luv"s en de B.Z.N's van die tijd mij in vertwijfeling achterlatend.
0
geplaatst: 2 juni 2007, 08:09 uur
Met nieuwe link voor Blanket Of Secrecy.
Met nieuwe link voor Blanket Of Secrecy.
0
geplaatst: 2 juni 2007, 09:59 uur
2-0-0-0 Blanket of Secrecy (prachtig!)
(10)(4)(6)(3,5)
2-0-0-0 Blanket of Secrecy (prachtig!)
(10)(4)(6)(3,5)
0
geplaatst: 2 juni 2007, 10:19 uur
Alvast Sheplays' stem:
3-0-0-0
Sheplays schreef:
Rondewinnaar: Blanket of Secrecy - Say You Will
(8,5)(6,5)(7)(7)
Rondewinnaar: Blanket of Secrecy - Say You Will
(8,5)(6,5)(7)(7)
3-0-0-0
0
geplaatst: 2 juni 2007, 10:27 uur
3-1-0-0 Clark!
(6)(8)(7,5)(7)
3-1-0-0 Clark!
(6)(8)(7,5)(7)
0
Allmusic
geplaatst: 2 juni 2007, 10:41 uur
3-1-1-0 Jackson C. Frank
(6)(7)(7,5)(5,5)
3-1-1-0 Jackson C. Frank
(6)(7)(7,5)(5,5)
0
Davez
geplaatst: 2 juni 2007, 13:17 uur
3-1-1-1 Lennon
(7)(5.5)(7)(7,5)
Lennon: opvallend die fysieke geluikenis met zijn vader om nog maar te zwijgen van het stemgeluid. Mooi melodieus nummer.
blanket: leuke muziek
clark: leuke clip maar het nummer is wel zeer kort, kan onmogelijk indruk maken zo
Jackson: mooi ingetogen rustige begleiding
3-1-1-1 Lennon
(7)(5.5)(7)(7,5)
Lennon: opvallend die fysieke geluikenis met zijn vader om nog maar te zwijgen van het stemgeluid. Mooi melodieus nummer.
blanket: leuke muziek
clark: leuke clip maar het nummer is wel zeer kort, kan onmogelijk indruk maken zo
Jackson: mooi ingetogen rustige begleiding
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.