MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / De Jaren 80 Albums KO

zoeken in:
2-2 heel flauwe Ramones plaat dit trouwens

fredpit
freddze schreef:
2-2 heel flauwe Ramones plaat dit trouwens

idd heel flauw...Mr Cure 1,2,3

42 Steve Reich/Kronos Quartet/Pat Metheny - Different Trains / Electric Counterpoint (1989) --- Duran Duran - Rio

Casartelli (moderator)
1-1, al is het wel een akelig geval van appelsch ende peeren...

fredpit
2-3

2-4

fredpit schreef:
idd heel flauw...Mr Cure 1,2,3
FYI, ik vind The Ramones verre van slecht. Heb 6 van hun platen onder welke bovenstaande. En als je denkt dat ik moedwillig altijd op een album van The Cure ga stemmen tegen om 't even welk album dat er tegenover staat... dan denk je dat maar, I couldn't care less

Ach, fredje heeft een antipathie tegen alles wat brits is en zich probeert uit te werken onder het 1,2,3,4 let's go motto..

handsome_devil
3-4 natuurlijk!

Ik geloof dat Freddze vanavond niet naast Fred Pit.

fredpit
freddze schreef:
(quote)
FYI, ik vind The Ramones verre van slecht. Heb 6 van hun platen onder welke bovenstaande. En als je denkt dat ik moedwillig altijd op een album van The Cure ga stemmen tegen om 't even welk album dat er tegenover staat... dan denk je dat maar, I couldn't care less

Je opmerking over The Ramones is zeker flauw als je de nr 1,2 en 3 positie in je top 10 ziet.

verder beweer ik niets.

fredpit
orbit schreef:
Ach, fredje heeft een antipathie tegen alles wat brits is en zich probeert uit te werken onder het 1,2,3,4 let's go motto..

Ik heb geen antipathie tegen alles wat Brits is. Ik heb wel mijn muzikale voorkeur natuurlijk

The Stones komen toch ook uit Engeland ?

aha Rio

2-5

43 Justin Hayward – Moving Mountains [1985] --- Thomas Dolby - The Flat Earth

fredpit
0-1

mooie plaat 0-2

1-3
Fantastische plaat!

fredpit
44 Boogie Down Productions - Criminal Minded --- Einstürzende Neubauten - Zeichnungen des Patienten O.T.

1-1

fredpit schreef:
(quote)

Ik heb geen antipathie tegen alles wat Brits is. Ik heb wel mijn muzikale voorkeur natuurlijk

The Stones komen toch ook uit Engeland ?

Ah, die Stones.. een van de meest veramerikaniseerdste bands ter wereld! Jagger denkt nog steeds dat ie de reincarnaties van Chuck Berry en Little Richard is toch?

Gast
geplaatst: vandaag om 04:15 uur

geplaatst: vandaag om 04:15 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.