Muziek / Muziekgames / De Jaren 80 Albums KO
zoeken in:
0
geplaatst: 10 juli 2007, 01:21 uur
fredpit schreef:
Je opmerking over The Ramones is zeker flauw als je de nr 1,2 en 3 positie in je top 10 ziet.
Ik begrijp jouw redenering niet, sorry. Omdat The Cure op plaatsen 1,2 & 3 in mijn top-10 staan, heb ik het recht niet om End of the Century een serieus mindere plaat van een voor de rest voortreffelijke band te vinden?Je opmerking over The Ramones is zeker flauw als je de nr 1,2 en 3 positie in je top 10 ziet.
verder beweer ik niets.
Je moet een oude aap geen smoelen leren trekken, Mr Pit. Met dat Mr Cure wil je duidelijk impliceren dat ik er een heel eenzijdige muzieksmaak op na hou. Trouwens, iedereen weet toch dat niet ik, maar orbit, Mr Cure is 
0
fredpit
geplaatst: 10 juli 2007, 01:40 uur
freddze schreef:
(quote)
Ik begrijp jouw redenering niet, sorry. Omdat The Cure op plaatsen 1,2 & 3 in mijn top-10 staan, heb ik het recht niet om End of the Century een serieus mindere plaat van een voor de rest voortreffelijke band te vinden?Je maakt er nu je eigen verhaal van...natuurlijk heb je het recht.
Net zo als ik het recht heb, het een beetje flauw te vinden om de eigenlijk al van te voren vast staande verliezer nog even extra zwart te maken..en dat dan door iemand met 3 platen van ...etcetc
Maar dat was mijn gevoel, en daar reageerde ik op. Jij ziet dat anders en dat mag.
(quote)
Je moet een oude aap geen smoelen leren trekken, mister Pit. Met dat 'Mr Cure' wil je duidelijk impliceren dat ik er een heel eenzijdige muzieksmaak op na hou. Trouwens, iedereen weet toch dat niet ik, maar orbit, Mr Cure is 
Nou oude aap
ik impliceer niets over een eventuele eenzijdige muzieksmaak. dat impliceer je zelf. dat MrCure was enigzins cynisch richting je top 3 ...kun je me moeilijk kwalijk nemen. Volgens mij duidt dat op een veregaande Cure verslaving. Dat zegt verder niets over je verdere muzieksmaak...wel over je absolute voorkeur voor de Cure. Wie de titel Mr Cure mag dragen vechten jullie maar lekker samen uit. (open een topic
)
0
fredpit
geplaatst: 10 juli 2007, 01:49 uur
orbit schreef:
Ah, die Stones.. een van de meest veramerikaniseerdste bands ter wereld! Jagger denkt nog steeds dat ie de reincarnaties van Chuck Berry en Little Richard is toch?
(quote)
Ah, die Stones.. een van de meest veramerikaniseerdste bands ter wereld! Jagger denkt nog steeds dat ie de reincarnaties van Chuck Berry en Little Richard is toch?
Is dat zo?
ik vind overigens een aantal britse muzikanten helemaal toppiejoppie hoor Talk Talk, The Damned, The Clash, The Smiths, Wire, Waterboys, Charlatans, Massive Attack, Blur en natuurlijk Van Morrison.
dus dat gezeur over anti britse sympatieen en 1234 let's go voorkeur slaat werkelijk als kut op Dirk , Snorbit....
0
geplaatst: 10 juli 2007, 02:15 uur
fredpit schreef:
Is dat zo?
ik vind overigens een aantal britse muzikanten helemaal toppiejoppie hoor Talk Talk, The Damned, The Clash, The Smiths, Wire, Waterboys, Charlatans, Massive Attack, Blur en natuurlijk Van Morrison.
dus dat gezeur over anti britse sympatieen en 1234 let's go voorkeur slaat werkelijk als kut op Dirk , Snorbit....
(quote)
Is dat zo?
Nouja, aangezien je zelf eerder al begon te zeuren over anti-amerikaanse sympathieen leek het me wel een aardig koekje van eigen deeg. En ja, de Stones zijn nu niet bepaald een band die bol staat van de britse invloeden in hun muziek..
Massive Attack en Blur is gelukkig al weer heel wat anders, wat mensen toch in de wokkels zien is me nog steeds een raadsel. Maargoed, zo heeft iedereen zijn ding

0
geplaatst: 10 juli 2007, 07:11 uur
orbit is inderdaad The Godfather van The Cure ,dus vechten om de titel wie de ware Mister Cure is lijkt mij niet zo verstandig 
En wie/ wat is Boogie Down Productions?

0
geplaatst: 10 juli 2007, 08:01 uur
the viking schreef:
orbit is inderdaad The Godfather van The Cure ,dus vechten om de titel wie de ware Mister Cure is lijkt mij niet zo verstandig

Boogie Down Productions is de band van rapper KRS-One (hij rapt ook op Radio Song van REM), maar ik ga toch voor Blixa.
1-4
De ware Mr. Cure is trouwens Robert Smith.
0
geplaatst: 10 juli 2007, 09:54 uur
45 All About Eve - Scarlet and Other Stories (1989) --- Bob Dylan - Shot Of Love 1981
0
geplaatst: 10 juli 2007, 12:36 uur
5-0
46 Motörhead - Another Perfect Day (1983) --- The Triffids - In the Pines
0
MetalDex
geplaatst: 10 juli 2007, 13:49 uur
1-2
1-2
0
geplaatst: 10 juli 2007, 16:35 uur
47 Blondie - Autoamerican --- Saxon - Strong Arm of the Law (1980)
* denotes required fields.