Muziek / Muziekgames / Wat mist er in de top 10?
zoeken in:
0
geplaatst: 12 oktober 2007, 12:43 uur
Thx, wat ik van die band ken klinkt erg gaaf, die plaat ken ik nog niet. Snel eens proberen.
0
geplaatst: 12 oktober 2007, 13:18 uur
Jeremie, ik denk dat je dit wel eens erg kan appreciëren. (in het verlengde van de jazz die luistert)
0
Jeremie
geplaatst: 12 oktober 2007, 14:41 uur
Reijersen schreef:
Jeremie, ik denk dat je dit wel eens erg kan appreciëren. (in het verlengde van de jazz die luistert)
Bedankt voor de tip. Ik heb er al veel goeds over gehoord, maar ik heb hem zelf nog niet beluisterd.
En deze heb ik voor jouw; Herbie Hancock's Fat Albert Rotunda (op de website www.deezer.com[/url] staan er twee volledige tracks van deze plaat, gewoon de titel intippen en op zoeken drukken).
0
geplaatst: 14 oktober 2007, 12:47 uur
Ministry - Psalm 69: the Way to Succeed & the Way to Suck Eggs
0
geplaatst: 18 oktober 2007, 13:47 uur
Ik zou zeggen The Power to Believe van KC of Second Life Syndrome van Riverside... maar gek genoeg komen die allebei niet boven 4* uit bij jou
0
geplaatst: 18 oktober 2007, 16:14 uur
Joy Division - Closer of Archive - You All Look the Same to Me bv.
0
geplaatst: 18 oktober 2007, 16:22 uur
Probeer iets van Rush, ik zie bijvoorbeeld dat je nog niet op Hemispheres hebt gestemd 
edit: oh, die heb je net gekozen als beste album uit mijn top 10 xd
even een andere bedenken hoor.
Van der graaf generator? Pawn Hearts is goed
Edit 2: Oh, je had wel op Hemispheres gestemd xd

edit: oh, die heb je net gekozen als beste album uit mijn top 10 xd
even een andere bedenken hoor.
Van der graaf generator? Pawn Hearts is goed

Edit 2: Oh, je had wel op Hemispheres gestemd xd
0
geplaatst: 19 oktober 2007, 00:53 uur
Hemispheres en Pawn Hearts ken ik al
probeer jij eens Trettioåriga Kriget - Trettioåriga Kriget, denkt dat je dat wel bevalt...
probeer jij eens Trettioåriga Kriget - Trettioåriga Kriget, denkt dat je dat wel bevalt...
0
geplaatst: 19 oktober 2007, 11:36 uur
Tiltmeister: Van der Graaf Generator- Still Life
Iets meer 'in balans' dan Pawn Hearts, dus misschien kun je deze wat meer waarderen
Iets meer 'in balans' dan Pawn Hearts, dus misschien kun je deze wat meer waarderen
0
geplaatst: 19 oktober 2007, 12:17 uur
Chris Cornell- Euphoria Morning
en bijna ieder willekeurig Pearl Jam album, bijv. Vs. of Binaural
en bijna ieder willekeurig Pearl Jam album, bijv. Vs. of Binaural
0
geplaatst: 19 oktober 2007, 13:27 uur
Status Seeker schreef:
Still Life moet samen met Godbluff als enige van de topalbums nog beluisteren idd. Overigens waardeer ik Pawn Hearts wel, 4 sterren betekent bij mij nog altijd een goed album
alleen het probleem met VDGG t.o. van bv. King Crimson en Gentle Giant is dat ik het soms net wat te spastisch vind. Maar goed dat is dus bij Still Life minder, ik ga er achter aan... En dan heb ik als tip voor jou Garden Shed van England...
0
geplaatst: 19 oktober 2007, 13:38 uur
Titmeister schreef:
En dan heb ik als tip voor jou Garden Shed van England...
(quote)
En dan heb ik als tip voor jou Garden Shed van England...
Ok, zal ik achteraan gaan. Ik vind Gentle Giant overig veel meer geforceerd spastisch dan VDGG

0
basketballerke
geplaatst: 20 oktober 2007, 17:32 uur
Voor Status Seeker:
Can - Tago Mago, moet jouw wel liggen denk ik.
Voor D-ark:
Talk Talk - Spirit of Eden, geen flauw idee of je het wat vindt (misschien ken je er al wat van), maar aangezien je wel post-rock kan waarderen moet je deze wel een keer gehoord hebben.
Can - Tago Mago, moet jouw wel liggen denk ik.
Voor D-ark:
Talk Talk - Spirit of Eden, geen flauw idee of je het wat vindt (misschien ken je er al wat van), maar aangezien je wel post-rock kan waarderen moet je deze wel een keer gehoord hebben.
0
geplaatst: 21 oktober 2007, 17:22 uur
voor Jeremie:
Ornette Coleman - Free Jazz: A Collective Improvisation
Ornette Coleman - Free Jazz: A Collective Improvisation
0
geplaatst: 4 november 2007, 16:35 uur
Eeeeeehmm even denken....
Scientist:
Sufjan Stevens - Seven Swans misschien? Moeilijk...
Verder kom ik niet echt...
Scientist:
Sufjan Stevens - Seven Swans misschien? Moeilijk...
Verder kom ik niet echt...
0
geplaatst: 4 november 2007, 16:49 uur
Tja, gezien de rode draad door je top10 misschien Arcade Fire - Funeral? Iets heel anders kan ik ook niet zo snel opkomen, tenzij je echt iets heel anders wilt uitproberen..
* denotes required fields.