MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Wat mist er in de top 10?

zoeken in:
Thx, wat ik van die band ken klinkt erg gaaf, die plaat ken ik nog niet. Snel eens proberen.

Jeremie, ik denk dat je dit wel eens erg kan appreciëren. (in het verlengde van de jazz die luistert)

Jeremie
Reijersen schreef:
Jeremie, ik denk dat je dit wel eens erg kan appreciëren. (in het verlengde van de jazz die luistert)

Bedankt voor de tip. Ik heb er al veel goeds over gehoord, maar ik heb hem zelf nog niet beluisterd.
En deze heb ik voor jouw; Herbie Hancock's Fat Albert Rotunda (op de website www.deezer.com[/url] staan er twee volledige tracks van deze plaat, gewoon de titel intippen en op zoeken drukken).

Iemand iets voor mij toe te voegen?

Jeremie
Herbie Hancock- Fat Albert Rotunda (jazz-funk)

Kem - Album II

Ministry - Psalm 69: the Way to Succeed & the Way to Suck Eggs

Jeremie
Sonic Youth- Daydream Nation

Eric Dolphy - Out to Lunch

Portishead - Dummy

Archive - You all look the same to me

Elke andere Dream Theater plaat i.p.v. Octavarium

Ik zou zeggen The Power to Believe van KC of Second Life Syndrome van Riverside... maar gek genoeg komen die allebei niet boven 4* uit bij jou

Oceansize - Effloresce

Misschien heeft iemand voor mij nog adviezen. Bvd

Joy Division - Closer of Archive - You All Look the Same to Me bv.

Probeer iets van Rush, ik zie bijvoorbeeld dat je nog niet op Hemispheres hebt gestemd

edit: oh, die heb je net gekozen als beste album uit mijn top 10 xd
even een andere bedenken hoor.

Van der graaf generator? Pawn Hearts is goed

Edit 2: Oh, je had wel op Hemispheres gestemd xd

Hemispheres en Pawn Hearts ken ik al

probeer jij eens Trettioåriga Kriget - Trettioåriga Kriget, denkt dat je dat wel bevalt...

dat klinkt onbekend, ik zal het proberen

Tiltmeister: Van der Graaf Generator- Still Life

Iets meer 'in balans' dan Pawn Hearts, dus misschien kun je deze wat meer waarderen

Iemand adviezen voor mij?

Chris Cornell- Euphoria Morning

en bijna ieder willekeurig Pearl Jam album, bijv. Vs. of Binaural

Status Seeker schreef:
Tiltmeister: Van der Graaf Generator- Still Life

Iets meer 'in balans' dan Pawn Hearts, dus misschien kun je deze wat meer waarderen

Still Life moet samen met Godbluff als enige van de topalbums nog beluisteren idd. Overigens waardeer ik Pawn Hearts wel, 4 sterren betekent bij mij nog altijd een goed album alleen het probleem met VDGG t.o. van bv. King Crimson en Gentle Giant is dat ik het soms net wat te spastisch vind. Maar goed dat is dus bij Still Life minder, ik ga er achter aan... En dan heb ik als tip voor jou Garden Shed van England...

Titmeister schreef:
(quote)

En dan heb ik als tip voor jou Garden Shed van England...

Ok, zal ik achteraan gaan. Ik vind Gentle Giant overig veel meer geforceerd spastisch dan VDGG

basketballerke
Voor Status Seeker:
Can - Tago Mago, moet jouw wel liggen denk ik.

Voor D-ark:
Talk Talk - Spirit of Eden, geen flauw idee of je het wat vindt (misschien ken je er al wat van), maar aangezien je wel post-rock kan waarderen moet je deze wel een keer gehoord hebben.

Basketballerke raad ik Rachel's - Systems/Layers wel aan.

Jeremie
voor Lukas: Morphine- Yes

voor Jeremie:
Ornette Coleman - Free Jazz: A Collective Improvisation

Eeeeeehmm even denken....

Scientist:
Sufjan Stevens - Seven Swans misschien? Moeilijk...
Verder kom ik niet echt...

Tja, gezien de rode draad door je top10 misschien Arcade Fire - Funeral? Iets heel anders kan ik ook niet zo snel opkomen, tenzij je echt iets heel anders wilt uitproberen..

Gast
geplaatst: vandaag om 02:39 uur

geplaatst: vandaag om 02:39 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.