MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Wat mist er in de top 10?

zoeken in:
Prima tip hoor Submarine Fleet Vooral The Vocalist en Sea of Chance spreken mij aan.Ook de soms wat melancholische zang kan mij wel bekoren,

Nog maar weer een tip: The Public met Saturn Missile Battery

Lin
orbit schreef:
fredpit: David Sylvian - Brilliant Trees

hele goeie tip ja

the viking schreef:
Prima tip hoor Submarine Fleet The Vocalist en vooral Sea of Chance springt ervoor mij uit.Ook de soms wat melancholische zang spreekt mij aan.

Nog maar weer een tip:The Public met Saturn Missile Battery
Ja die nummers springen er voor mij ook uit. Goeie stem heeft de zanger. Download gelijk hun album ook maar even dan.

schizodeclown schreef:
Cocteau Twins - Victorialand
Ik heb alles van ze, maar nooit een album helemaal goed genoeg gevonden voor mijn top 10. Ik draai Victorialand nu...

fredpit
reptile71 schreef:
(quote)
Ga je me aan de jazz zetten?

Is geen jazz met toeters en bellen enzo...het is donkere sfeermuziek die net zoveel aan klassiek als aan het donkere geluid van the Cure doet denken. Ook het minimalistische van Talk Talk zul je er in terughoren.

Perfecte muziek om eens lekker bij te filosoferen

fredpit schreef:
(quote)

Is geen jazz met toeters en bellen enzo...het is donkere sfeermuziek die net zoveel aan klassiek als aan het donkere geluid van the Cure doet denken. Ook het minimalistische van Talk Talk zul je er in terughoren.

Perfecte muziek om eens lekker bij te filosoferen
ok... ik zal het eens op gaan zoeken dan.

fredpit
orbit schreef:
fredpit: David Sylvian - Brilliant Trees

Ah!..bijzonder album, met jazzinvloeden Zal er eens een stem aan gaan geven

Bedankt!

Eigenlijk was dat een grapje... Eerlijk gezegd zou ik zo snel geen tip voor je weten, maar gezien Bob Marley in je top 10 staat zou je dit album van Alpha Blondy eens kunnen proberen, mocht je het nog niet kennen. Sterk album!

fredpit
reptile71 schreef:
(quote)
Eigenlijk was dat een grapje...

leuk is dat..zit ik daar gvd een hele middag te bedenken wat voor tip ik reptile moet geven en dan zit jij mij gewoon te besodemieteren.

Ga die tip van mij maar eens luisteren...en vergeet niet je vooroordeel uit te schakelen

edit: Alpha Blondy ga ik achteraan..bedankt

fredpit schreef:
leuk is dat..zit ik daar gvd een hele middag te bedenken wat voor tip ik reptile moet geven en dan zit jij mij gewoon te besodemieteren.

Ga die tip van mij maar eens luisteren...en vergeet niet je vooroordeel uit te schakelen

edit: Alpha Blondy ga ik achteraan..bedankt
Haha ja sorry, kon je tip in eerste instantie niet zo serieus nemen toen ik wat stukjes op last.fm had geluisterd. Dacht, dan geef ik maar even een pittig werkje terug als tip. Je tip is momenteel binnen aan het lopen hier. Vooroordelen heb ik niet joh! Ik luister ook Bohren & der Club of Gore dus ben bekend met jazz. (heerlijke muziek om bij in slaap te vallen in elk geval!)

reptile71 probeer Taxidermy van Queen Adreena eens. Art rock met wat vreemde vocalen, crunchy gitaren en wat bijgeluiden zoals synth. Favo album van hun, de rest is wat minder vreemd en ruiger.

Dit is hun clip van I Adore You: http://www.youtube.com/watch?v=LID1GKLn7kk

Album is out of print. Dus tis maar t hopen dat je het niet al te mooi gaat vinden. Dan kom je net als ik al meerdere jaren in de problemen.
Heb hem nu overigens bij Play.com gevonden, dus die laat ik maar snel vastleggen, voor ie weer weg is en ik weer een aantal jaar moet wachten.

Gast
geplaatst: vandaag om 02:39 uur

geplaatst: vandaag om 02:39 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.