Muziek / Muziekgames / Wat mist er in de top 10?
zoeken in:
0
geplaatst: 13 augustus 2007, 00:49 uur
Joe Jackson - Look Sharp i.p.v. Elvis Costello - My Aim Is True
0
geplaatst: 13 augustus 2007, 00:59 uur
ja dat snap ik dat je dat schrijft deric, kan ook maar zo eens gebeuren
0
geplaatst: 13 augustus 2007, 01:08 uur
Die 2 albums hebben namelijk veel van elkaar weg, Om Over The Edge in te ruilen voor Youth Of America of Greg Sage met Straight Ahead vond ik te veel voor de hand liggen, al vind ik beiden mooier dan Over The Edge.
0
geplaatst: 13 augustus 2007, 06:08 uur
zo'n top 10 is natuurlijk eigenlijk maar een raar iets , ik had tot vorige week bijvoorbeeld Youth of America er ook instaan, maar dan draai je ineens veel Specials of Costello, en dan hup vernader ik de top 10 maar weer eens.
Wel bijzonder overigens dat je Straight Ahead verkiest boven Over the Edge, dat hoor je niet vaak.
Er zijn voor mij wel zo'n dertig platen die net zo makkelijk in mijn top 10 zouden kunnen staan.
Wel bijzonder overigens dat je Straight Ahead verkiest boven Over the Edge, dat hoor je niet vaak.
Er zijn voor mij wel zo'n dertig platen die net zo makkelijk in mijn top 10 zouden kunnen staan.
0
geplaatst: 13 augustus 2007, 11:31 uur
Hallo mr. Deric Raven,
Gezien de nadruk op eind jaren tachtig, begin jaren negentig titels in je top tien...zou eigenlijk Nevermind van Nirvana ook niet misstaan...al is het dan wat voor de hand liggend....
Gezien de nadruk op eind jaren tachtig, begin jaren negentig titels in je top tien...zou eigenlijk Nevermind van Nirvana ook niet misstaan...al is het dan wat voor de hand liggend....
0
geplaatst: 13 augustus 2007, 11:53 uur
Zit wat vanalles in je top 10. Superunknown van Soundgarden zou er toch ook niet misstaan denk ik.
0
fredpit
geplaatst: 13 augustus 2007, 12:05 uur
Devotchka - How It Ends
Ik beschouw dit topic maar als het "tiptopic" en ik denk dat dit wel iets voor jou is
Ik beschouw dit topic maar als het "tiptopic" en ik denk dat dit wel iets voor jou is
0
geplaatst: 13 augustus 2007, 12:41 uur
fredpit schreef:
Voor tips ben ik natuurlijk BIJNA altijd in en hij loopt nu binnen

0
geplaatst: 13 augustus 2007, 12:49 uur
deric raven schreef:
Tip voor Lukas: dEUS - In A Bar, Under The Sea
Ik ben niet aan de beurt en ik kan natuurlijk niet alles tegelijk.
Ik moet ook nog 1980/2000ste deel van de top 2000 luisteren 
0
fredpit
geplaatst: 13 augustus 2007, 12:56 uur
deric raven schreef:
Ik heb net het tiptopic geopend..daar kunt u al uw onbekende parels kwijt.
@ Lukas, Ja, ik dacht een beetje amerikaanse indie, beetje folk, beetje dreigend

0
geplaatst: 13 augustus 2007, 13:48 uur
Voor deric raven gewoon een tip :
Ikon - Flowers For Of The Gathering of In The Shadow Of The Angel
0
geplaatst: 13 augustus 2007, 14:19 uur
The Viking mist Interpol - Turn on the Bright Lights in zijn top 10.
0
geplaatst: 17 augustus 2007, 08:30 uur
Tja, doe dan tussen het vele (voor mij althans) onbekendere werk een klassieker...Miles Davis - Bitches Brew (1970)
0
geplaatst: 18 augustus 2007, 01:20 uur
the viking schreef:
Ik ben me aan het verdiepen in Ikon, en het valt me niet tegen, maar een plaats in mijn top 10 zit er niet in.
0
geplaatst: 18 augustus 2007, 01:26 uur
divart zou ik The Chameleons (What Does Anything Mean? Basically of Script Of The Bridge) nog kunnen aanraden 

0
geplaatst: 20 augustus 2007, 17:47 uur
Bighead schreef:
Tja, doe dan tussen het vele (voor mij althans) onbekendere werk een klassieker...Miles Davis - Bitches Brew (1970)
Die heeft er wel ooit ingestaan! Goede keuze dus

0
geplaatst: 20 augustus 2007, 20:07 uur
Voor Jazper:
Tim Hecker - Mirages (of een andere TH, maar deze ken ik het beste)
Tim Hecker - Mirages (of een andere TH, maar deze ken ik het beste)
0
geplaatst: 20 augustus 2007, 20:13 uur
Ik ken voornamelijk zijn laatste. Die is al erg mooi, zal deze vanavond ook eens beluisteren
En dan zullen we eens kijken of die in mijn top 10 komt 
* denotes required fields.