Muziek / Muziekgames / Het beste album Knock-Out
zoeken in:
0
geplaatst: 10 september 2007, 15:18 uur
242. King Crimson - In the Court of the Crimson King (1969) vs. 47. Neil Young - Harvest (1972)
3-1* twee 5* albums tegen elkaar, dat is de 1e keer deze knock-out geloof ik...
3-1* twee 5* albums tegen elkaar, dat is de 1e keer deze knock-out geloof ik...
0
orbit schreef:
Hoi, gemiddelde Floyd verslaat meesterwerk van Bowie.. de Floydclan is weer lekker bezig. Wordt vast een PF-PF finale dit.
Hoi, gemiddelde Floyd verslaat meesterwerk van Bowie.. de Floydclan is weer lekker bezig. Wordt vast een PF-PF finale dit.
Bowie had al niet eens van Songs in the Key of Life mogen winnen. Vooral niet met 7-0.
Vergeet de Radiohead-clan niet he.
0
Laurora
Vind ik redelijk logisch, dat Bowie wint van SITKOL alleen dat hij nu niet door is, dat is nogal vervelend, niet helemaal onbegrijpelijk
0
voltazy
geplaatst: 10 september 2007, 15:19 uur
orbit schreef:
dat is jou mening nog altijd, ik kan ook wel gaan roepen dat the cure zwaar overschat is, maar of we daar iets mee opschieten...
0
geplaatst: 10 september 2007, 15:20 uur
Reijersen schreef:
Bowie had al niet eens van Songs in the Key of Life mogen winnen. Vooral niet met 7-0.
(quote)
Volgens mij heeft Pink Floyd zowat alle KO's al gewonnen tot dusverre, dus die Radiohead clan zal dan wel liggen slapen over het algemeen

0
geplaatst: 10 september 2007, 15:20 uur
orbit schreef:
Gelukkig is er nog "hoop" gelet op de overwinning van Joy Divisions Closer op Pink Floyds Wish You Where Here.
0
geplaatst: 10 september 2007, 15:21 uur
orbit schreef:
In navolging van de Cure-clan boekt de Floydclan ook eens een succesje. Mag het?

0
geplaatst: 10 september 2007, 15:21 uur
orbit schreef:
Volgens mij heeft Pink Floyd zowat alle KO's al gewonnen tot dusverre, dus die Radiohead clan zal dan wel liggen slapen over het algemeen
(quote)

Kunnen ze ook niks aan doen... ze zijn gewoon de beste

0
geplaatst: 10 september 2007, 15:22 uur
voltazy schreef:
dat is jou mening nog altijd, ik kan ook wel gaan roepen dat the cure zwaar overschat is, maar of we daar iets mee opschieten...
(quote)
Meddle wordt echt niet beschouwd als hét magum opus van de mannen hoor
En waarom moet het weer over The Cure gaan? Kun je eens iets anders bedenken als tegenargument?
0
geplaatst: 10 september 2007, 15:23 uur
Waar men zich druk om kan maken...
Komop zeg. Kleuters
4-7
Komop zeg. Kleuters4-7
0
geplaatst: 10 september 2007, 15:24 uur
Cygnus schreef:
In navolging van de Cure-clan boekt de Floydclan ook eens een succesje. Mag het?
(quote)

Jij hebt niet veel met de laatste paar KO's meegedaan geloof ik he?
0
geplaatst: 10 september 2007, 15:25 uur
Titmeister schreef:
twee 5* albums tegen elkaar, dat is de 1e keer deze knock-out geloof ik...
twee 5* albums tegen elkaar, dat is de 1e keer deze knock-out geloof ik...
Prijs jezelf gelukkig. Ik zie geeneen 5 sterrenalbum bij de laatste 32.
0
geplaatst: 10 september 2007, 15:26 uur
In het land der blinden (ah, je hebt de bril al op zie ik)..

0
geplaatst: 10 september 2007, 15:27 uur
49. Led Zeppelin - Led Zeppelin IV (1971) vs. 145. Nick Drake - Five Leaves Left (1969)
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 10 september 2007, 15:28 uur
1-1
ja, alweer een voorspelbare stem, ik weet het
ja, alweer een voorspelbare stem, ik weet het
0
geplaatst: 10 september 2007, 15:29 uur
2-3
bij mij zelfs 6, waaronder mijn top 4. Wat heb ik toch een mainstream smaak
Tribal Gathering schreef:
(quote)
bij mij zelfs 6, waaronder mijn top 4. Wat heb ik toch een mainstream smaak

* denotes required fields.