MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Het beste album Knock-Out

zoeken in:

rayman schreef:
Rekensommetje.

2 keer niks = pas

voltazy
orbit schreef:
(quote)

Meddle wordt echt niet beschouwd als hét magum opus van de mannen hoor En waarom moet het weer over The Cure gaan? Kun je eens iets anders bedenken als tegenargument?

waarom moet het dan altijd over Pink Floyd gaan? en een album dat algemeen niet als beste beschouwd wordt hoeft niet meteen veel minder te zijn, vooral aangezien je geen liefhebber bent kun je daar lastig over oordelen niet waar.

voltazy
3-5

Ga allemaal eens lekker meedoen met de artiesten k.o. van Genesis. Geen Cure, Pink Floyd, Radiohead of weetikveelwat als winnaar. Ideaal niet?

Ace
5-8

voltazy schreef:
(quote)

waarom moet het dan altijd over Pink Floyd gaan? en een album dat algemeen niet als beste beschouwd wordt hoeft niet meteen veel minder te zijn, vooral aangezien je geen liefhebber bent kun je daar lastig over oordelen niet waar.

Aangezien er al drie Pink Floyds door zijn en slechts eentje van the cure (met moeite) lijkt me die vraag een beetje overbodig. Ik vind Meddle best een goede plaat met 4*, maar jij als niet-Bowie liefhebber hebt dan blijkbaar weinig kaas gegeten van Ziggy Stardust. Jammer man.
Ergo: ik zie dat je Ziggy Stardust nog niet eens hebt beluisterd

Ronde nummer vijf In deze ronde wordt in ieder geval duidelijk welke acht albums de nieuwe Top 10 gaan bevolken. De acht albums die deze KO ronde niet overleven gaan straks uitmaken wie de nummers 9 en 10 worden.

Tot de 9, met 2 verschil

1.Radiohead - OK Computer (1997) vs. 145. Nick Drake - Five Leaves Left (1969)
2. Pink Floyd- The Dark Side of the Moon (1973) vs. 47. Neil Young - Harvest (1972)
94. Pink Floyd - Animals (1977) vs. 179. Pink Floyd - Meddle (1971)
36. The Doors - The Doors (1967) vs. 13. Metallica - Master of Puppets (1986)
37. The Cure - Disintegration (1989) vs. 140. Deep Purple - Made in Japan (1972)
38. The Beatles - Revolver (1966) vs. 86. Miles Davis - Kind of Blue (1959)
39. Joy Division - Closer (1980) vs. 10. Muse - Origin of Symmetry (2001)
121. Radiohead - Amnesiac (2001) vs. 56. Joy Division - Unknown Pleasures (1979)

1.Radiohead - OK Computer (1997) vs. 145. Nick Drake - Five Leaves Left (1969)

2-0

Ace
2-1

Laurora
3-2 (sorry Ace)

Casartelli (moderator)
6-4

niet die draak van radiohead

Ace
Laurora schreef:
3-2 (sorry Ace)

Casartelli (moderator)
als ik het goed begrijp hobbelt er nu nog een correctie omlaag en zou het nu

8-4

moeten staan

voltazy
orbit schreef:
(quote)

Aangezien er al drie Pink Floyds door zijn en slechts eentje van the cure (met moeite) lijkt me die vraag een beetje overbodig. Ik vind Meddle best een goede plaat met 4*, maar jij als niet-Bowie liefhebber hebt dan blijkbaar weinig kaas gegeten van Ziggy Stardust. Jammer man.
Ergo: ik zie dat je Ziggy Stardust nog niet eens hebt beluisterd

ik heb er niet op gestemd dat is wat anders. ik heb verder ook geen grote mond over david bowie omdat ik er geen liefhebber van ben. En waarom dat jammer is weet ik niet.

7-5 is de stand

voltazy
7-6

lebowski schreef:

alvast:
203. Porcupine Tree - In Absentia (2002) vs. 86. Miles Davis - Kind of Blue (1959)

4-3

Ik denk dat er iets mis is gegaan bij deze KO. Deze eindigde bij 6-8, maar volgens mij is deze stem van lebowski niet meegeteld, waardoor het nu nog steeds 7-8 zou staan.

Als mijn protest ertoe leidt dat deze KO weer heropend wordt, zou ik dan alvast nog willen stemmen. Dat zou (buiten de stem van lebowski) maken:

8-8

Gast
geplaatst: vandaag om 17:27 uur

geplaatst: vandaag om 17:27 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.