MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Het beste album Knock-Out

zoeken in:
DonDijk
10-8

Omayyad
11-8

12-8

Het zou natuurlijk jammer zijn moest uitgerekend OK Computer deze KO winnen - alle moeite voor niets geweest - maar ik vind 'm wel nog een tikkeltje beter dan Disintegration (5*, 4,5*).

13-8 duh

Laurora
Arno schreef:
12-8

Het zou natuurlijk jammer zijn moest uitgerekend OK Computer deze KO winnen - alle moeite voor niets geweest - maar ik vind 'm wel nog een tikkeltje beter dan Disintegration (5*, 4,5*).

Daar dacht ik ook al aan, maar heb toch een ander in mijn hoofd, welke ik denk dat zal "winnen".

Arno schreef:
12-8

Met acht "nieuwe" albums in de Top 10 kan ik niet zeggen dat deze KO voor niets is geweest

Joy4ever schreef:
(quote)

Met acht "nieuwe" albums in de Top 10 kan ik niet zeggen dat deze KO voor niets is geweest

Het was ook bij wijze van spreken En KO's zijn nooit voor niets, ze houden de mensen bezig

HiLL schreef:
13-8 duh

Dat jij iets hebt tegen The Cure, Joy Division en zulke 'depribands' dat weten we onderhand wel

Omayyad
Arno schreef:
Dat jij iets hebt tegen The Cure, Joy Division en zulke 'depribands' dat weten we onderhand wel

Neen, Radiohead maakt lekker vrolijke muziek....

(!RKU$
14-9

Ace
14-12

14-14

14-15

je vergeet dat we nog geen twee punten verschil hebben

Oeps! Plaatje gelijk weer weg

Laurora
.. NOU ...... hup hup

Casartelli (moderator)
Laurora schreef:
.. NOU ...... hup hup

sorry, heb nog niet gestemd... kan niet kiezen tussen deze twee triviale plaatjes

The Cure in finale

Sheplays
Yes

2. Pink Floyd- The Dark Side of the Moon (1973) vs. 94. Pink Floyd - Animals (1977)

Laurora

(afbeelding) voor The Cure

PF :

2-0

5-0

Cure in de finale

Gast
geplaatst: vandaag om 18:14 uur

geplaatst: vandaag om 18:14 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.