Muziek / Muziekgames / Introquiz
zoeken in:
0
geplaatst: 2 maart 2008, 14:33 uur
herman schreef:
Leuk dat intro 2 je zo goed bevalt. Ik vind het zelf ook een machtige plaat, maar veel vonden het maar herrie geloof ik.
Leuk dat intro 2 je zo goed bevalt. Ik vind het zelf ook een machtige plaat, maar veel vonden het maar herrie geloof ik.

intro 2 wist ik gelukkig ook gelijk

heerlijk!
0
geplaatst: 2 maart 2008, 18:12 uur
*verscheurt haar aantekenbriefje dan maar*

erg knap Teun, en al zo snel zo hoog staan...wachten op de uitslag woensdag wordt hierdoor natuurlijk niet erg spannend meer maar ja, tis niet anders

erg knap Teun, en al zo snel zo hoog staan...wachten op de uitslag woensdag wordt hierdoor natuurlijk niet erg spannend meer maar ja, tis niet anders

0
geplaatst: 2 maart 2008, 19:23 uur
Mja, hij is niet de enige die (bijna) compleet is.. Even afwachten maar. 
Ik zal later vanavond een tussenstand posten, al is er behalve Teun's definitieve (?) greep naar de macht voor in het achterveld gescoord.

Ik zal later vanavond een tussenstand posten, al is er behalve Teun's definitieve (?) greep naar de macht voor in het achterveld gescoord.
0
geplaatst: 2 maart 2008, 19:24 uur
tja, lijkt me definitief als hij de eerste is met 50 punten, maar misschien is dat niet zo en heb je nog wat verrassingen voor ons in petto 
we'll wait and see

we'll wait and see
0
geplaatst: 2 maart 2008, 19:28 uur
Nouja, in de vorige tussenstand was er ook iemand met 46 punten en die waren vrij soepel bij elkaar verzameld, had ik het idee. Maar we zullen zien.
0
geplaatst: 3 maart 2008, 12:42 uur
Ah, we hebben al een winnaar..... ga ik minder hard zoeken naar de rest: ik heb al een mooi puntenaantal zo 

0
*Saskia
geplaatst: 3 maart 2008, 15:47 uur
Nondeju Teun!
Ik moet er nog steeds twee: 6 en 11, maar ik heb de laatste dagen ook niet echt meer gezocht. En ik geef nog niet op.. 6 zit wel ergens in mn onderbewustzijn volgens mij. 
Ik moet er nog steeds twee: 6 en 11, maar ik heb de laatste dagen ook niet echt meer gezocht. En ik geef nog niet op.. 6 zit wel ergens in mn onderbewustzijn volgens mij. 
0
*Saskia
geplaatst: 3 maart 2008, 16:17 uur
En ik heb 6!!!!

..tsja, nu stop ik ook niet voordat ik 11 heb.

..tsja, nu stop ik ook niet voordat ik 11 heb.
0
geplaatst: 3 maart 2008, 21:35 uur
Ik luister al niet eens meer als ik weet dat er iemand alles al heeft 

0
geplaatst: 3 maart 2008, 22:05 uur
same here...was misschien leuker geweest om het nog even voor zich te houden

0
geplaatst: 3 maart 2008, 22:09 uur
Ok, de volgende stand zal waarschijnlijk ook meteen de eindstand zijn... Heb het eigenlijk te druk om de laatste PM's allemaal te verwerken (ik beantwoord wel alles, maar mijn word-documentje is nog niet uptodate).
0
geplaatst: 3 maart 2008, 22:11 uur
En dan misschien een verplichte adempauze inlasten voor iedereen door gewoon woensdagavond van start te gaan met de nieuwe?
De winnaar is toch al bekend: Paalhaas was de eerste met de volle mep en dat maakt hem toch tot winnaar lijkt mij.
Bij deze dan ook mijn felicitaties aan Teun!
De winnaar is toch al bekend: Paalhaas was de eerste met de volle mep en dat maakt hem toch tot winnaar lijkt mij.
Bij deze dan ook mijn felicitaties aan Teun!
0
geplaatst: 3 maart 2008, 22:12 uur
lijkt me goed ja, merk tenminste aan mezelf dat de klad er een beetje in komt te zitten, even niet denken aan en piekeren over intro's is wel lekker 

0
geplaatst: 3 maart 2008, 22:17 uur
Hmm, dat kan wel zijn, maar andere mensen waren juist enthousiaster dan ooit.
Ik denk dat ik wel 150 PM's heb gehad alles bij elkaar...
En de winnaar lijkt me gewoon degene met de meeste punten, dus dat kunnen ook best meerdere users zijn...
Ik denk dat ik wel 150 PM's heb gehad alles bij elkaar...
En de winnaar lijkt me gewoon degene met de meeste punten, dus dat kunnen ook best meerdere users zijn...
0
geplaatst: 3 maart 2008, 22:18 uur
Ja maar dan nog is Teun voor mij de winnaar omdat hij de snelste was 

0
geplaatst: 3 maart 2008, 22:18 uur
Ik ben het wel met Herman eens; er kunnen toch ook meer winnaars zijn?
0
geplaatst: 3 maart 2008, 22:19 uur
ja, en hoe wordt dan bepaald wie de nieuwe maakt? Lijkt mij toch degene die het eerst was, zoals aero zegt...maar goed, ben flexibel, zie het allemaal wel verschijnen op woensdag 

0
geplaatst: 3 maart 2008, 22:21 uur
Natuurlijk degene die ze als eerste heeft; maar ik ben wel benieuwd of er meerdere ze allemaal goed hebben.
0
geplaatst: 3 maart 2008, 22:21 uur
Vooralsnog staat de nummer 2 op 48 punten en speelt dit nog niet. Misschien moeten we de mogelijke winnaars het onderling uitvechten? Ik heb niet het idee dat dat een probleem gaat worden als het zover komt. Het maakt mij verder ook niet zoveel uit hoor...
0
geplaatst: 3 maart 2008, 22:22 uur
Neuh, gewoon de eerste die ze allemaal heeft geraden, lijkt me het fairst.
0
geplaatst: 3 maart 2008, 22:23 uur
deric raven schreef:
Natuurlijk: iedereen die de volle 50 haalt is natuurlijk geweldig en het zal voor sommigen zeker ook nog een uitdaging zijn om naast Teun te eindigen, maar uiteindelijk zal er toch een winnaar bepaald moeten worden toch? En hij was zo razendsnel, daar neem ik mijn petje voor af en ik zou dat beschouwen als de beslissing voor degene die de volgende contest maakt en anders laat Paalhaas het maar over aan de nummer 1 op de reservelijst (wie was dat toch ook al weer?)

Maar als anders beslist gaat worden vind ik dat helemaal best hoor: ik zie de volgende contest wel weer verschijnen hier

Maar als herman beslist om het vanavond al te laten stoppen mogen sommigen nog hard werken denk ik.
0
geplaatst: 3 maart 2008, 22:27 uur
Nee, deadline is gewoon woensdag hoor.
Wat vinden jullie trouwens van de regel dat iemand die 3 keer een contest heeft gemaakt, even 2 maanden die niet meedoet? Zo komen de 'mindere quizzers' ook eens aan de beurt. Anders ben ik bang dat het steeds dezelfde plusminus 6 users zijn die aan de beurt komen.
Wat vinden jullie trouwens van de regel dat iemand die 3 keer een contest heeft gemaakt, even 2 maanden die niet meedoet? Zo komen de 'mindere quizzers' ook eens aan de beurt. Anders ben ik bang dat het steeds dezelfde plusminus 6 users zijn die aan de beurt komen.
* denotes required fields.