MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Geef een cijfer aan je voorgangers top10!

zoeken in:

hoe kom je daar op? niet echt een afgerond getal...

Bertus schreef:
(quote)

hoe kom je daar op? niet echt een afgerond getal...

4x4* + 4x3.5* + 1x3* = 33/9 = 3.66667 x 2 = 7.33334 = 7.35
heb het dus wel afgerond ander was het 7.3r geworden

thelion schreef:
(quote)

4x4* + 4x3.5* + 1x3* = 33/9 = 3.66667 x 2 = 7.33334 = 7.35
heb het dus wel afgerond ander was het 7.3r geworden

[Roel]
7

Stendeck
7,5

thelion schreef:
7.75

leuke topic he??

8
Ik ken lang niet alles; maar een mooie veelzijdige lijst.

Van wat ik ken:

8

Harald
9.5

8. Iets teveel in het verleden gebleven, maar er staan prachtige platen in.

Harald
8.5

Veel van de platen die mijn vader ook heeft

7,0

Harald
het zijn gewoon goede platen en daar is er niets mis mee. Maar dit zegt niet dat ik ergens in het verleden staan ben gebleven. Ik kan in mijn Top 10 ook Unknown Pleasures/Joy Division of misschien ook Feeding Fingers of Frank van Amy Winehouse zetten maar ergens moet ik prioritijden zetten, het is moelijk een absolute Top 10 te maken

8

Trek je niks aan van dat soort commentaren hoor Ik vind gemaster zijn top 10 iets te standaard, vandaar mijn 6,9. Het zijn idd wel allemaal goede platen Harald

Harald

8.5

Friek een 8.8, Harald een 6.8

Harald
7

Harald, bedoelde het ook niet negatief, misschien was deze emoticon ook wat misplaatst. Maar was meer de intentie om aan te geven dat ik veel van jouw top10 platen erg vaak via mijn vader heb gehoord.

Harald
Reijersen schreef:
Harald, bedoelde het ook niet negatief, misschien was deze emoticon ook wat misplaatst. Maar was meer de intentie om aan te geven dat ik veel van jouw top10 platen erg vaak via mijn vader heb gehoord.

Nee, zo heb ik het ook zeker niet begrepen. Alles okay en jouw vader heeft een heel goede smaak!

8

Harald
heel appart

9.5

wcs
7

Gast
geplaatst: vandaag om 01:59 uur

geplaatst: vandaag om 01:59 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.