Muziek / Muziekgames / Knock Out: Rappers [Deel 2]
zoeken in:
0
SinX
geplaatst: 23 oktober 2008, 21:05 uur
Kom op, nog 1 stem, ik zit hier dood te gaan van de spanning! 

0
geplaatst: 23 oktober 2008, 21:42 uur
Hier ga ik mensen boos mee maken 
5-6
Ik vind Vinnie Paz echt helemaal niks

5-6
Ik vind Vinnie Paz echt helemaal niks
0
SinX
geplaatst: 23 oktober 2008, 21:42 uur
Boos... nee.
Teleurgesteld is het woord.
De eerste KO waar ik het 100% niet mee eens ben...
Teleurgesteld is het woord.
De eerste KO waar ik het 100% niet mee eens ben...

0
geplaatst: 23 oktober 2008, 21:44 uur
Kan er mee leven, Typhoon is ook goed. Vind de emotie van Vinnie altijd zo gruwelijk en bij JMT is ie sowieso gruwelijk.
03. Jemini the Gifted One vs. Masta Killa
1-0
03. Jemini the Gifted One vs. Masta Killa
1-0
0
geplaatst: 23 oktober 2008, 22:13 uur
Lekker bekend die Jemini, 1 EP'tje en een collabo met Dangermouse...
0
geplaatst: 23 oktober 2008, 22:44 uur
O.C. door tegen Pun
? Paz eruit tegen, lees ik het nou goed, Typhoon? Ieder lid die op Ty stemde zou een ban voor het leven moeten krijgen hiervoor. Schaam jullie, mede-leden.
? Paz eruit tegen, lees ik het nou goed, Typhoon? Ieder lid die op Ty stemde zou een ban voor het leven moeten krijgen hiervoor. Schaam jullie, mede-leden.
0
geplaatst: 23 oktober 2008, 23:20 uur
Typhoon door
Niet voor niets mijn favoriete mc in Nederland, op dat stelletje tuig van De Jeugd na.
Niet voor niets mijn favoriete mc in Nederland, op dat stelletje tuig van De Jeugd na.
0
geplaatst: 23 oktober 2008, 23:20 uur
MJ_DA_MAN schreef:
O.C. door tegen Pun
O.C. door tegen Pun
? Paz eruit tegen, lees ik het nou goed, Typhoon? Ieder lid die op Ty stemde zou een ban voor het leven moeten krijgen hiervoor. Schaam jullie, mede-leden.ja, vind ik nou ook

0
Hypnotick
geplaatst: 24 oktober 2008, 00:02 uur
Hee R&P je hebt een grote fout gemaakt, ik denk dat de 2de ronde even opnieuw gedaan moet worden want Big Daddy Kane staat er niet in. hij won in de eerste ronde jammer genoeg van The Last Emperor.
0
geplaatst: 24 oktober 2008, 00:44 uur
Hypnotick schreef:
Hee R&P je hebt een grote fout gemaakt, ik denk dat de 2de ronde even opnieuw gedaan moet worden want Big Daddy Kane staat er niet in. hij won in de eerste ronde jammer genoeg van The Last Emperor.
eeeuhm ja nu zie ik het ook

* denotes required fields.