Muziek / Muziekgames / Knock Out: Rappers [Deel 2]
zoeken in:
0
geplaatst: 24 oktober 2008, 02:52 uur
MJ_DA_MAN schreef:
O.C. door tegen Pun
? Paz eruit tegen, lees ik het nou goed, Typhoon? Ieder lid die op Ty stemde zou een ban voor het leven moeten krijgen hiervoor. Schaam jullie, mede-leden.
O.C. door tegen Pun
? Paz eruit tegen, lees ik het nou goed, Typhoon? Ieder lid die op Ty stemde zou een ban voor het leven moeten krijgen hiervoor. Schaam jullie, mede-leden.Ik heb Ty nu 3 x live gezien en hij weet echt een unieke gezellige sfeer neer te zetten. Paz moet nog maar is een keer naar Nederland komen en dan verander ik mijn stem mischien.

0
geplaatst: 24 oktober 2008, 07:37 uur
Ik zie wat er fout is gegaan, Lyrics Born én Sabac Red had ik door laten gaan, maar in die battle won alleen Sabac Red.
Wijziging (want om nou de hele k.o. overhoop te halen
), dank aan de oplettende Hypnotick.
64. Ice-T vs. Big Daddy Kane
Wijziging (want om nou de hele k.o. overhoop te halen
), dank aan de oplettende Hypnotick.64. Ice-T vs. Big Daddy Kane
0
geplaatst: 24 oktober 2008, 12:03 uur
1-5
Masta Killa druit tegen Jemini!?!
Homecide's illegal and death is the penalty, what justifies the homecide when he dies? In his own iniquity, en dan vooral dit it's the master of the mantis rapture comin at cha.

Masta Killa druit tegen Jemini!?!
Homecide's illegal and death is the penalty, what justifies the homecide when he dies? In his own iniquity, en dan vooral dit it's the master of the mantis rapture comin at cha.

0
geplaatst: 24 oktober 2008, 12:33 uur
Vorige battle is 1-6 geworden (maar RedLightCityBoy heeft zijn post weggehaald).
06. Shabazz the Disciple vs. Sticks
1-0
06. Shabazz the Disciple vs. Sticks
1-0
0
geplaatst: 24 oktober 2008, 12:39 uur
RedLightCityBoy, kun je mss stoppen met posten en deleten..?
Waar stem je op?
Waar stem je op?
0
RedLightCityBoy
geplaatst: 24 oktober 2008, 12:42 uur
Shabazz the Disciple
R&P 1-0
MJ 2-0
Niek 2-1
RLCB 3-1
Sorry dat ik het delete, maar mijn bericht klopte niet.
R&P 1-0
MJ 2-0
Niek 2-1
RLCB 3-1
Sorry dat ik het delete, maar mijn bericht klopte niet.
0
geplaatst: 24 oktober 2008, 12:43 uur
Niek schreef:
RedLightCityBoy, kun je mss stoppen met posten en deleten..??
Inderdaad RedLightCityBoy, kun je mss stoppen met posten en deleten..??
.
0
geplaatst: 24 oktober 2008, 12:46 uur
Ok, we're back on track.
3-1 dus.
En RLCB, je kan ook wijzigen he
3-1 dus.
En RLCB, je kan ook wijzigen he

0
geplaatst: 24 oktober 2008, 12:52 uur
Nu je het zegt; volgens mij kan niet iedereen dat (ligt volgens mij aan programma waarmee je Internet gebruikt).
0
geplaatst: 24 oktober 2008, 12:53 uur
MJ_DA_MAN schreef:
Apart. Verklaart een hoop.(quote)
Nu je het zegt; volgens mij kan niet iedereen dat (ligt volgens mij aan programma waarmee je Internet gebruikt).
0
RedLightCityBoy
geplaatst: 24 oktober 2008, 12:53 uur
Dat had ik ook gedaan, alleen toen ik het 1 seconde plaatste waren MJ en Niek me al voor dus moest ik het weer aanpassen.
0
Hypnotick
geplaatst: 24 oktober 2008, 13:24 uur
4-3
Maar vorige battle staat toch nog 1-5 want als RLCB zijn stem weghaalt dan telt ie toch niet neem ik aan.
Maar vorige battle staat toch nog 1-5 want als RLCB zijn stem weghaalt dan telt ie toch niet neem ik aan.
0
geplaatst: 24 oktober 2008, 13:32 uur
MJ_DA_MAN schreef:
O.C. door tegen Pun
? Paz eruit tegen, lees ik het nou goed, Typhoon? Ieder lid die op Ty stemde zou een ban voor het leven moeten krijgen hiervoor. Schaam jullie, mede-leden.
O.C. door tegen Pun
? Paz eruit tegen, lees ik het nou goed, Typhoon? Ieder lid die op Ty stemde zou een ban voor het leven moeten krijgen hiervoor. Schaam jullie, mede-leden.Vinnie Paz is nogal een primitieve ziel, zeker als je hem naast Typhoon zet. Hij rapt met veel emotie inderdaad, maar wel altijd dezelfde, namelijk een soort blinde woede zonder al te veel nuance.
Leuk voor af en toe, maar op den duur valt hij voor mij persoonlijk altijd door de mand en wordt hij er op de JMT albums finaal uitgerapt

Typhoon heeft het probleem dat hij af en toe wat al te pretentieus is, maar verder heeft hij een prettige rust over zich.
Voor deze battle:
5-4 -ben een beetje uitgekeken op Sticks.
0
geplaatst: 24 oktober 2008, 14:22 uur
Gyzzz schreef:
Vinnie Paz is nogal een primitieve ziel, zeker als je hem naast Typhoon zet. Hij rapt met veel emotie inderdaad, maar wel altijd dezelfde, namelijk een soort blinde woede zonder al te veel nuance.
Leuk voor af en toe, maar op den duur valt hij voor mij persoonlijk altijd door de mand en wordt hij er op de JMT albums finaal uitgerapt
.
Dat blinde is deels uit de lucht gegrepen, dan ken je denk ik niet al zijn werk (alhoewel je natuurlijk wel voor een deel gelijk hebt). Maar Ty rapt bij vlagen veel te ingewikkeld (vergezocht), dat wordt bestempeld als ''persoonlijk'', en dat wordt dan vaak maar gelijk geaccepteert en goed gevonden (zelfde verhaal als bij Fakkelteit). Bovendien vind ik zijn stem veel te soft. En dat over dat uitrappen vind ik ook onzin, maar daar heb ik al genoeg over gesproken bij diverse JMT-albums.(quote)
Vinnie Paz is nogal een primitieve ziel, zeker als je hem naast Typhoon zet. Hij rapt met veel emotie inderdaad, maar wel altijd dezelfde, namelijk een soort blinde woede zonder al te veel nuance.
.
0
geplaatst: 24 oktober 2008, 14:49 uur
07. Busta Rhymes vs. R.A. the Rugged Man
1-0
Lang niet altijd goed, maar als ie goed is
1-0
Lang niet altijd goed, maar als ie goed is

* denotes required fields.