MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Knock Out: Rappers [Deel 2]

zoeken in:

MJ_DA_MAN schreef:
O.C. door tegen Pun ? Paz eruit tegen, lees ik het nou goed, Typhoon? Ieder lid die op Ty stemde zou een ban voor het leven moeten krijgen hiervoor. Schaam jullie, mede-leden.

Ik heb Ty nu 3 x live gezien en hij weet echt een unieke gezellige sfeer neer te zetten. Paz moet nog maar is een keer naar Nederland komen en dan verander ik mijn stem mischien.

Ik zie wat er fout is gegaan, Lyrics Born én Sabac Red had ik door laten gaan, maar in die battle won alleen Sabac Red.

Wijziging (want om nou de hele k.o. overhoop te halen ), dank aan de oplettende Hypnotick.

64. Ice-T vs. Big Daddy Kane

05. Bronze Nazareth vs. Zion

0-1

Hypnotick
1-1

0-3

Talib kweli vs Black thought word pas moeilijk

SinX
1-4 wordt het dan... ( want ik stem ook )

1-5

Masta Killa druit tegen Jemini!?!

Homecide's illegal and death is the penalty, what justifies the homecide when he dies? In his own iniquity, en dan vooral dit it's the master of the mantis rapture comin at cha.

Vorige battle is 1-6 geworden (maar RedLightCityBoy heeft zijn post weggehaald).

06. Shabazz the Disciple vs. Sticks

1-0

2-1

RedLightCityBoy
3-1

RedLightCityBoy, kun je mss stoppen met posten en deleten..?
Waar stem je op?

RedLightCityBoy
Shabazz the Disciple

R&P 1-0
MJ 2-0
Niek 2-1
RLCB 3-1

Sorry dat ik het delete, maar mijn bericht klopte niet.

Niek schreef:
RedLightCityBoy, kun je mss stoppen met posten en deleten..??
Inderdaad .

Ok, we're back on track.

3-1 dus.

En RLCB, je kan ook wijzigen he

Niek schreef:
En RLCB, je kan ook wijzigen he
Nu je het zegt; volgens mij kan niet iedereen dat (ligt volgens mij aan programma waarmee je Internet gebruikt).

MJ_DA_MAN schreef:
(quote)
Nu je het zegt; volgens mij kan niet iedereen dat (ligt volgens mij aan programma waarmee je Internet gebruikt).
Apart. Verklaart een hoop.

RedLightCityBoy
Dat had ik ook gedaan, alleen toen ik het 1 seconde plaatste waren MJ en Niek me al voor dus moest ik het weer aanpassen.

Kos
3-2

Hypnotick
4-3

Maar vorige battle staat toch nog 1-5 want als RLCB zijn stem weghaalt dan telt ie toch niet neem ik aan.

4-4
Vind sticks stem en flow erg dope

MJ_DA_MAN schreef:
O.C. door tegen Pun ? Paz eruit tegen, lees ik het nou goed, Typhoon? Ieder lid die op Ty stemde zou een ban voor het leven moeten krijgen hiervoor. Schaam jullie, mede-leden.

Vinnie Paz is nogal een primitieve ziel, zeker als je hem naast Typhoon zet. Hij rapt met veel emotie inderdaad, maar wel altijd dezelfde, namelijk een soort blinde woede zonder al te veel nuance.
Leuk voor af en toe, maar op den duur valt hij voor mij persoonlijk altijd door de mand en wordt hij er op de JMT albums finaal uitgerapt

Typhoon heeft het probleem dat hij af en toe wat al te pretentieus is, maar verder heeft hij een prettige rust over zich.

Voor deze battle:

5-4 -ben een beetje uitgekeken op Sticks.

Gyzzz schreef:
(quote)

Vinnie Paz is nogal een primitieve ziel, zeker als je hem naast Typhoon zet. Hij rapt met veel emotie inderdaad, maar wel altijd dezelfde, namelijk een soort blinde woede zonder al te veel nuance.
Leuk voor af en toe, maar op den duur valt hij voor mij persoonlijk altijd door de mand en wordt hij er op de JMT albums finaal uitgerapt .
Dat blinde is deels uit de lucht gegrepen, dan ken je denk ik niet al zijn werk (alhoewel je natuurlijk wel voor een deel gelijk hebt). Maar Ty rapt bij vlagen veel te ingewikkeld (vergezocht), dat wordt bestempeld als ''persoonlijk'', en dat wordt dan vaak maar gelijk geaccepteert en goed gevonden (zelfde verhaal als bij Fakkelteit). Bovendien vind ik zijn stem veel te soft. En dat over dat uitrappen vind ik ook onzin, maar daar heb ik al genoeg over gesproken bij diverse JMT-albums.

SinX
6-4

07. Busta Rhymes vs. R.A. the Rugged Man

1-0

Lang niet altijd goed, maar als ie goed is

2-1, hallo zeg.

Gast
geplaatst: vandaag om 12:07 uur

geplaatst: vandaag om 12:07 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.