MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Knock Out: Rappers [Deel 2]

zoeken in:

RedLightCityBoy
2-2

SinX
3-2

|Joël|
3-3, dan vind ik Q-Tip toch een stuk aangenamer om naar te luisteren.

Let me rephrase that; Als Jezus nog rondliep zou hij de stem van Method Man hebben.

Haha, jij weet dus hoe jezus klinkt?

Zoals in JesusChristSuperstar

4-3

als method man de stem van jezus zou hebben, heeft AZ die van God

(afbeelding)

I'll fuckin
I'll fuckin
sew your asshole closed, AND FEEDIN' YOU, AND FEEDIN' YOU, AND FEEDIN' YOU!

Tss, net of Jezus en God goede rappers zijn. Dat betekent dus ook al dat ze niet origineel zijn maar gewoon jatten.

Waarom moet je de mainstream haten? hater.

Ik haat het leven, ik haat jezus, ik haat god, ik haat de mensheid en zijn gehele samenleving!

Ik ben dan ook de tekstschrijver van dit nummer.

Die nerdjes zijn er gelukkig allang uit.

Maar ook al wint Jezus moet hij nog steeds geloven aan de koning, Doc John.

Ja jullie weten dat de winnaar tegen Doc John moet . Er komt sowieso nog een verrassend toetje aan.

Jongens, jongens, wat moeilijk. Ik ben geneigd voor Methical te stemmen, maar dat zou betekenen dat ik twee rondes achter elkaar tegen Q-Tip (mijn held) zou stemmen. Toch moet ik andermaal concluderen dat ik Q-Tip enkel en alleen rappend gezien ietsje minder vind..:

6-6

edris.
7-6

Niek schreef:
Toch moet ik andermaal concluderen dat ik Q-Tip enkel en alleen rappend gezien ietsje minder vind..:
6-6

Wat kan Q-tip beter dan? dansen? koken? ik ben beniewd.

GarnalenPeller schreef:
(quote)

Produceren lijkt me.

GarnalenPeller schreef:
(quote)

Onder andere. Het materiaal wat hji zijn leven lang uitbrengt vind ik fantastisch. Naast zjn werk voor ATCQ (wat dus ook producties zijn), ook zijn producties op The Infamous, Illmatic zijn geweldig. Verder heb ik de neiging bij dit topic rappers vooral op het raptechnische gedeelte te beoordelen. En de teksten op wordplay en rijm, maar de dingen die Q-Tip verteld vind ik ook vaak prachtig. Oftewel gewoon zijn humor. Je kan erover twisten of je dat ook laat meewegen in dit topic. Ik doe dat niet. Qua flow en delivery (die voor mij zwaar tellen) vind ik Meth ietsje beter. Verder qua tekst, productie, en puur hetgeen dat de artiest representeerd aanbid ik Q-Tip, maar als ik dus eerlijk tegen mezelf ben vind ik dat niet meetellen bij dit topic.

Ohh ok, dat is duidelijk.
Ik stem heel anders, puur subjectief naar wie ik liever luister.
Immers telt de hele ervaring van een rapper mee toch, niet alleen het technische gedeelte maar ook de feeling die je erbij hebt, ofzo.

Hypnotick
8-7

Ik acht de kans groot dat Q-Tip beter kan koken dan rappen. want rappend "bakt" die er helemaal niks van.

RedLightCityBoy
De dagelijkse uitspraak.

Ja snap ik ook heel goed. En kijk, als ik drie keer liever naar Tip zou luisteren dan is het ook voor mij duidelijk. Maar in dit geval is het een close call en dan ga ik echt kritisch kijken. Zo zal ik Nas ook net boven Biggie schatten, hoewel ik met even veel plezier naar beide luister. En kies ik ook Posdnous boven Immortal Technique terwijl P raptechnisch echt niet beter is als ik eerlijk ben. Maar luister met liefde naar P en met krommende tenen naar IT, dus ja...

Gast
geplaatst: vandaag om 23:38 uur

geplaatst: vandaag om 23:38 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.