Muziek / Muziekgames / Knock Out: Rappers [Deel 2]
zoeken in:
0
geplaatst: 2 november 2008, 21:29 uur
Hypnotick schreef:
8-7
Ik acht de kans groot dat Q-Tip beter kan koken dan rappen. want rappend "bakt" die er helemaal niks van.
Nee, wat een loser die Q-Tip. Statusloos mannetje dat niks heeft bereikt, wat een sukkelaar.8-7
Ik acht de kans groot dat Q-Tip beter kan koken dan rappen. want rappend "bakt" die er helemaal niks van.
0
Hypnotick
geplaatst: 2 november 2008, 22:06 uur
MJ_DA_MAN schreef:
(quote)
Nee, wat een loser die Q-Tip. Statusloos mannetje dat niks heeft bereikt, wat een sukkelaar.Mij intresseert de status van Q-Tip ( of andere rappers wat dat betreft ) helemaal niks. het kan me niks schelen wat die bereikt heeft. ik beordeel artiesten puur en alleen op muziek en daar ben ik bij Q-Tip dus allesbehalve positief over.
0
geplaatst: 2 november 2008, 22:07 uur
0
geplaatst: 2 november 2008, 22:09 uur
Hypnotick schreef:
Mij intresseert de status van Q-Tip ( of andere rappers wat dat betreft ) helemaal niks. het kan me niks schelen wat die bereikt heeft. ik beordeel artiesten puur en alleen op muziek en daar ben ik bij Q-Tip dus allesbehalve positief over.
tGaat drom dat je je standpunt wat ongenuanceerd en compromisloos brengt. Het woord 'vind' doet wonderen...(quote)
Mij intresseert de status van Q-Tip ( of andere rappers wat dat betreft ) helemaal niks. het kan me niks schelen wat die bereikt heeft. ik beordeel artiesten puur en alleen op muziek en daar ben ik bij Q-Tip dus allesbehalve positief over.
0
RedLightCityBoy
geplaatst: 2 november 2008, 23:02 uur
4. MF Doom vs. The Gift of Gab
1-0, Heel erg makkelijk voor mij.
1-0, Heel erg makkelijk voor mij.
0
geplaatst: 2 november 2008, 23:04 uur
2-1
Heel erg moeilijk voor mij. Beiden verschrikkelijk goed (maar dat kan ik vaak blijven zeggen).
Heel erg moeilijk voor mij. Beiden verschrikkelijk goed (maar dat kan ik vaak blijven zeggen).
0
Hypnotick
geplaatst: 2 november 2008, 23:19 uur
2-2
Ik verdoem MF Doom om deze battle te verliezen.
Ik verdoem MF Doom om deze battle te verliezen.
0
Improvision
geplaatst: 2 november 2008, 23:20 uur
Stel je voor dat hij wint. Dat zou pas een anti-climax zijn.
0
geplaatst: 2 november 2008, 23:26 uur
2-3 Gift of Gab is gewoonweg de beste die er op aarde rondloopt. Ongeëvenaarde flow en lyrische behendigheid.
0
edris.
geplaatst: 2 november 2008, 23:58 uur
4-4
Maar dan heb je het wel over de beste mc tegen de derde beste zo'n beetje.
Maar dan heb je het wel over de beste mc tegen de derde beste zo'n beetje.
0
|Joël|
geplaatst: 3 november 2008, 00:38 uur
7-5, Gift of Gab vind ik geweldig en is meer mijn ding.
0
RedLightCityBoy
geplaatst: 3 november 2008, 01:41 uur
MF Doom is dan misschien te diep voor je, want MF Doom heeft een erg sterke flow.
* denotes required fields.