MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Knock Out: Rappers [Deel 2]

zoeken in:
Hypnotick schreef:
8-7

Ik acht de kans groot dat Q-Tip beter kan koken dan rappen. want rappend "bakt" die er helemaal niks van.
Nee, wat een loser die Q-Tip. Statusloos mannetje dat niks heeft bereikt, wat een sukkelaar.

Improvision
8-9

Sorry jongens, was er 4 dagen even niet

9-9

Hypnotick
MJ_DA_MAN schreef:
(quote)
Nee, wat een loser die Q-Tip. Statusloos mannetje dat niks heeft bereikt, wat een sukkelaar.

Mij intresseert de status van Q-Tip ( of andere rappers wat dat betreft ) helemaal niks. het kan me niks schelen wat die bereikt heeft. ik beordeel artiesten puur en alleen op muziek en daar ben ik bij Q-Tip dus allesbehalve positief over.

Frozen_Devil schreef:
Sorry jongens, was er 4 dagen even niet

9-9

Was nog een dag langer weggebleven

Hypnotick schreef:
(quote)

Mij intresseert de status van Q-Tip ( of andere rappers wat dat betreft ) helemaal niks. het kan me niks schelen wat die bereikt heeft. ik beordeel artiesten puur en alleen op muziek en daar ben ik bij Q-Tip dus allesbehalve positief over.
tGaat drom dat je je standpunt wat ongenuanceerd en compromisloos brengt. Het woord 'vind' doet wonderen...

3. Method Man vs. Q-Tip

10 - 10

RedLightCityBoy
4. MF Doom vs. The Gift of Gab

1-0, Heel erg makkelijk voor mij.

Improvision
1-1

Voor mij ook.

2-1

Heel erg moeilijk voor mij. Beiden verschrikkelijk goed (maar dat kan ik vaak blijven zeggen).

Hypnotick
2-2

Ik verdoem MF Doom om deze battle te verliezen.

Improvision
Stel je voor dat hij wint. Dat zou pas een anti-climax zijn.

2-3 Gift of Gab is gewoonweg de beste die er op aarde rondloopt. Ongeëvenaarde flow en lyrische behendigheid.

edris.
4-4

Maar dan heb je het wel over de beste mc tegen de derde beste zo'n beetje.

|Joël|
7-5, Gift of Gab vind ik geweldig en is meer mijn ding.

Harco
8-5. Sorry Gift.

Flowloos tegen flow.

8-6

RedLightCityBoy
MF Doom is dan misschien te diep voor je, want MF Doom heeft een erg sterke flow.

9-6

1. Nas
2. MF Doom
3. Q-tip
4. Percee P
Vind ik dan.

stuart
9-7

Gast
geplaatst: vandaag om 22:06 uur

geplaatst: vandaag om 22:06 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.