Muziek / Muziekgames / Knock Out: Rappers [Deel 2]
zoeken in:
0
Harco
geplaatst: 19 oktober 2008, 13:46 uur
Een eerste ronde duurt nooit langer dan vijf stemmen op MuMe.
De vorige rappers K.O. ook.
De vorige rappers K.O. ook.
0
JET_JAGUAR
geplaatst: 19 oktober 2008, 13:57 uur
MJ_DA_MAN schreef:
(quote)
Fout, Atmosphere is op dit moment rapper Slug plus producer Ant. Die andere gast stond volgens mij op hun eerste plaat (1997) en nog een EP'tje (1996).klopt, maar als het over MC's gaat kan je stellen dat Slug gelijkstaat aan Atmosphere, om verdere verwarring te voorkomen.
0
geplaatst: 19 oktober 2008, 13:59 uur
Ok, dat klopt. Maar boeiend verder, Reijersen heeft al gestemd
.
.
0
geplaatst: 19 oktober 2008, 14:17 uur
Hypnotick schreef:
Tuurlijk niet dan duurt het nog langer 5 is prima en het is zo is het altijd al geweest. en ook door het feit dat de hiphop sectie van Mume vrij weinig users kent is 5 hoog genoeg.
Tuurlijk niet dan duurt het nog langer 5 is prima en het is zo is het altijd al geweest. en ook door het feit dat de hiphop sectie van Mume vrij weinig users kent is 5 hoog genoeg.
Volgens mij zijn bij deze k.o. aardig wat leden actief, alleen stemmen vaak dezelfde mensen omdat ze de k.o. op de voet volgen. Als je het verhoogt naar 7 of 8 mensen, krijg je een reeler beeld, en zoveel langer zal het niet duren.
0
geplaatst: 19 oktober 2008, 14:46 uur
ik zal dan de beslissende stem geven
Het is moeilijk maar ik moet toch Slick Rick z'n propz geven,maar dig slug heel erg.
4-5
Het is moeilijk maar ik moet toch Slick Rick z'n propz geven,maar dig slug heel erg.
4-5
0
Hypnotick
geplaatst: 19 oktober 2008, 14:56 uur
0-3
Als Crypt The Warchild er had gestaan inplaats van Planetery had ik zeker voor Crypt gestemd. jammer dus dat Planetery er staat duidelijk de mindere van Outerspace.
Als Crypt The Warchild er had gestaan inplaats van Planetery had ik zeker voor Crypt gestemd. jammer dus dat Planetery er staat duidelijk de mindere van Outerspace.
0
geplaatst: 19 oktober 2008, 15:02 uur
0-4
Illmatic is nog altijd 1 van grootste rapprestaties ooit.
Illmatic is nog altijd 1 van grootste rapprestaties ooit.
0
geplaatst: 19 oktober 2008, 15:04 uur
079. A.G. vs. R.A. the Rugged Man
0-1
(Nog een favoriet van mij)
0-1
(Nog een favoriet van mij)
0
geplaatst: 19 oktober 2008, 16:29 uur
0-2, Opio moet uit Hiero gegooit worden. Wat een helse stem.
0
geplaatst: 19 oktober 2008, 16:35 uur
Het is jammer genoeg maar net wie er online is. mischien is 5 punten wel een beetje laag.
0
geplaatst: 19 oktober 2008, 17:09 uur
GarnalenPeller schreef:
Het is jammer genoeg maar net wie er online is. mischien is 5 punten wel een beetje laag.
(quote)
Dat is waar, maar users vinden het ook belangrijk dat er tempo in de k.o. zit. In de eerste ronde wordt vaak uitgegaan van een battle tot de 5, dit wordt in volgende rondes opgevoerd naar een groter aantal.
0
geplaatst: 19 oktober 2008, 17:25 uur
GarnalenPeller schreef:
Wansmaak!
R.A. vreet A.G. op als een tussendoortje.Wansmaak!
0
geplaatst: 19 oktober 2008, 18:23 uur
MJ_DA_MAN schreef:
(quote)
R.A. vreet A.G. op als een tussendoortje.Dat zeker maar ik had graag AG door willen zien gaan want ik vind hem zo dope met Showbiz . AG had natuurlijk geen schijn van kans.
* denotes required fields.