MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Knock Out: Rappers [Deel 2]

zoeken in:
Harco
Een eerste ronde duurt nooit langer dan vijf stemmen op MuMe. De vorige rappers K.O. ook.

Harco
077. Slick Rick vs. Slug.

2-4.

JET_JAGUAR
MJ_DA_MAN schreef:
(quote)
Fout, Atmosphere is op dit moment rapper Slug plus producer Ant. Die andere gast stond volgens mij op hun eerste plaat (1997) en nog een EP'tje (1996).

klopt, maar als het over MC's gaat kan je stellen dat Slug gelijkstaat aan Atmosphere, om verdere verwarring te voorkomen.

Ok, dat klopt. Maar boeiend verder, Reijersen heeft al gestemd .

staat het nu 2-4?

Hypnotick schreef:
Tuurlijk niet dan duurt het nog langer 5 is prima en het is zo is het altijd al geweest. en ook door het feit dat de hiphop sectie van Mume vrij weinig users kent is 5 hoog genoeg.

Volgens mij zijn bij deze k.o. aardig wat leden actief, alleen stemmen vaak dezelfde mensen omdat ze de k.o. op de voet volgen. Als je het verhoogt naar 7 of 8 mensen, krijg je een reeler beeld, en zoveel langer zal het niet duren.

ik zal dan de beslissende stem geven

Het is moeilijk maar ik moet toch Slick Rick z'n propz geven,maar dig slug heel erg.
4-5

JET_JAGUAR
078. Planetary vs. Nas.

0-1

0-2
Nas

Hypnotick
0-3

Als Crypt The Warchild er had gestaan inplaats van Planetery had ik zeker voor Crypt gestemd. jammer dus dat Planetery er staat duidelijk de mindere van Outerspace.

0-4

Illmatic is nog altijd 1 van grootste rapprestaties ooit.

0-5

(Hoe kan Slug nou zo nipt doorgaan )

079. A.G. vs. R.A. the Rugged Man

0-1

(Nog een favoriet van mij)

JET_JAGUAR
1-1

edris.
1-2

Hypnotick
1-3

Wansmaak!
3-5

JET_JAGUAR
080. Opio vs. Steele.

0-1

0-2, Opio moet uit Hiero gegooit worden. Wat een helse stem.

Rhythm & Poetry schreef:
0-5

(Hoe kan Slug nou zo nipt doorgaan )

Het is jammer genoeg maar net wie er online is. mischien is 5 punten wel een beetje laag.

GarnalenPeller schreef:
(quote)

Het is jammer genoeg maar net wie er online is. mischien is 5 punten wel een beetje laag.

Dat is waar, maar users vinden het ook belangrijk dat er tempo in de k.o. zit. In de eerste ronde wordt vaak uitgegaan van een battle tot de 5, dit wordt in volgende rondes opgevoerd naar een groter aantal.

R.A. vreet A.G. op als een tussendoortje.

MJ_DA_MAN schreef:
(quote)
R.A. vreet A.G. op als een tussendoortje.

Dat zeker maar ik had graag AG door willen zien gaan want ik vind hem zo dope met Showbiz . AG had natuurlijk geen schijn van kans.

Gast
geplaatst: vandaag om 07:58 uur

geplaatst: vandaag om 07:58 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.