MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Knock Out: Rappers [Deel 2]

zoeken in:
075. Jean Grae vs. Inspectah Deck.

0-1

Kos
0-2

076. Posdnuous vs. Black Milk.
1-0

Harco
2-0.

Improvision
3-0

4-0

Hypnotick
4-1

JET_JAGUAR
5-2

077. Slick Rick vs. Slug.

0-1

Ik ken te weinig van Slick Rick om te stemmen.

Wie is Slug?

Rapper van Atmosphere.

Improvision
0-2

Hypnotick
0-3

JET_JAGUAR
1-3

MJ_DA_MAN schreef:
Rapper van Atmosphere.

Oké, ja Atmosphere ken ik wel, maar ik ken dan weer niet alle namen van de rappers an sich.

0-4 in dit geval.

In Atmosphere zit maar één rapper, alleen in hun begintijd zat er nog een andere gast bij maar die is al jaren geleden vertokken uit de groep.

Laten we de 0-5 aan R&P overlaten, aangezien hij een fan van Slug is

JET_JAGUAR
1-5 dan vriend, Slick Rick is de man!

MJ_DA_MAN schreef:
In Atmosphere zit maar één rapper, alleen in hun begintijd zat er nog een andere gast bij maar die is al jaren geleden vertokken uit de groep.

In dit geval moet ik mijn stem terugnemen.

1-3 staat het dus.

Of is Slug juist degene die niet vertrokken is?

JET_JAGUAR
Slug = Atmosphere, die andere dude staat alleen op een super obscuur EPtje van 10 jaar geleden dat toch niemand kent.

JET_JAGUAR schreef:
Slug = Atmosphere, die andere dude staat alleen op een super obscuur EPtje van 10 jaar geleden dat toch niemand kent.
Fout, Atmosphere is op dit moment rapper Slug plus producer Ant. Die andere gast stond volgens mij op hun eerste plaat (1997) en nog een EP'tje (1996).

Oké, Slug is dus nu nog de rapper van Atmosphere en dat betekent dat ik beste man wel ken:

1-4

Gekkenhuis schreef:
Ik wil niet zeurderig overkomen ofzo en ik vind dit een leuk iniatief, maar dit topic lijkt toch een soort obsessie geworden voor sommige mensen. Er wordt alleen maar gestemd op een bepaalde soort rappers. Je hebt bepaalde KO's waarin dezelfde mensen op dezelfde soort rappers stemmen. Vind ik jammer.

Ik zou zeggen voorhoog de stemgrens naar 7 of 8, want op deze manier is dit een KO van, pak m beet, 7 mensen en dit kleine aantal mensen vormt de hele KO.

Hier heb je wel gelijk in idd. Zullen we die stemgrens niet verhogen?

Hypnotick
Tuurlijk niet dan duurt het nog langer 5 is prima en het is zo is het altijd al geweest. en ook door het feit dat de hiphop sectie van Mume vrij weinig users kent is 5 hoog genoeg.

Gast
geplaatst: vandaag om 06:30 uur

geplaatst: vandaag om 06:30 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.