MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Album Clash

zoeken in:
Dus pa wint het van z'n zoon

Nu een Nederland - Duitsland clash

Within Temptation vs. Rammstein

(afbeelding)

vs.

(afbeelding)

7-2

johannesA
8-3

stuart
9-3

Verrassend dat Within Temptation zo'n grote voorsprong heeft. Ik had het niet verwacht, want het album heeft een veel lager gemiddelde en Mutter van Rammstein staat zelfs in de top 250 van MM.

stuart
Het is oook maar net wie er mee doet, Kees jan, maar Rammstein.... .....(de bandnaam zegt al genoeg...)

9-4

Ik verkies Rammstein anders nog altijd ver boven Within Temptation (en dat is nou niet omdat ik Rammstein zo goed vind...)

stuart
Kasperbert schreef:
Ik verkies Rammstein anders nog altijd ver boven Within Temptation (en dat is nou niet omdat ik Rammstein zo goed vind...)

Op die wijze heb ik ongeveer ook gestemd, maar dan andersom... ...bovendien wil ik niet van Duitsers verliezen.....

Casartelli (moderator)
10-4

bij latere WT-albums had ik Rammstein wel laten winnen

zo, iemand anders mag de volgende plaatsen, want dat gedoe met die plaatjes is me veels te ingewikkeld

stuart
Casartelli schreef:
zo, iemand anders mag de volgende plaatsen, want dat gedoe met die plaatjes is me veels te ingewikkeld

Kom op Casar, iemand die prog/art- rock weet te waarderen is creatief genoeg om dat 'op te lossen'.....

10-5

Van Halen - clash, David Lee Roth of Sammy Hagar als zanger :

(afbeelding)

vs

(afbeelding)

Woman And Children First vs. 5150

2-1 maar het ligt meer aan het album dan aan de zanger. Ik heb geen voorkeur.

stuart
5-2

Jop
6-2

Winnaar: VanHalen met David Lee Roth

Nu een Lady's singer/songwriter Clash:

Jewel vs. Heather Nova

(afbeelding)

vs.

(afbeelding)

Gast
geplaatst: vandaag om 19:39 uur

geplaatst: vandaag om 19:39 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.