Muziek / Muziekgames / KO per Hiphop Artiest
zoeken in:
0
Dj2Jelle
geplaatst: 24 mei 2009, 17:08 uur
Niek schreef:
Nou, de enige die overblijft van Enter the Wu vind ik een van de minst sterke daarvan. Vind de laatste vier halve finalisten uiterst teleurstellend als je kijkt naar alles dat eruit gevlogen is.
Nou, de enige die overblijft van Enter the Wu vind ik een van de minst sterke daarvan. Vind de laatste vier halve finalisten uiterst teleurstellend als je kijkt naar alles dat eruit gevlogen is.
Vind ik ook, maar Liquid Swords vind ik ook een van de mindere nummers van Liquid Swords.
0
Dj2Jelle
geplaatst: 24 mei 2009, 23:20 uur
Reijersen schreef:
1-1
ik ken ze zo op titel gezien denk ik allemaal.
en Niek, dit is het rondeschema:
Ronde 1 (32 titels) = tot de 5, met 1 verschil
Ronde 2 (16 titels) = tot de 6. met 1 verschil
Kwart Finale (8 titels) = tot de 7, met 1 verschil
Halve Finale (4 titels) = tot de 8, met 2 verschil
Finale (2 titels) = tot de 10, met 2 verschil
1-1
ik ken ze zo op titel gezien denk ik allemaal.
en Niek, dit is het rondeschema:
Ronde 1 (32 titels) = tot de 5, met 1 verschil
Ronde 2 (16 titels) = tot de 6. met 1 verschil
Kwart Finale (8 titels) = tot de 7, met 1 verschil
Halve Finale (4 titels) = tot de 8, met 2 verschil
Finale (2 titels) = tot de 10, met 2 verschil
0
Dj2Jelle
geplaatst: 24 mei 2009, 23:32 uur
Dames en Heren, het moment waar we allemaal de laatste 4 dagen naar vooruit hebben gekeken: De Finale van de Wu-tang knockout. Wu-Tang Clan - C.R.E.A.M vs. Gza - 4th Chamber.
In de linkerhoek: C.R.E.A.M, heeft A Better Tomorrow, Shadowboxin', Bring da Pain en Liquid Swords er persoonlijk uit gekegeld:
En aan de andere kant: 4th Chamer, winnaar van Incarcerated Scarfaces, Protect Ya Neck, Verbal Intercourse en helaas ook van Release Yo' Delf.
En ik stem zelf al 0-1
In de linkerhoek: C.R.E.A.M, heeft A Better Tomorrow, Shadowboxin', Bring da Pain en Liquid Swords er persoonlijk uit gekegeld:
En aan de andere kant: 4th Chamer, winnaar van Incarcerated Scarfaces, Protect Ya Neck, Verbal Intercourse en helaas ook van Release Yo' Delf.

En ik stem zelf al 0-1
0
geplaatst: 24 mei 2009, 23:47 uur
1-2
Een klein beetje een tegenvallende finale voor mij. Protect ya neck had er sowieso in gemoeten en CREAM vind ik gewoon een van de mindere tracks van Enter The Wu-Tang. Op de een of andere manier heeft dat nummer mij nooit echt weten te pakken.
Een klein beetje een tegenvallende finale voor mij. Protect ya neck had er sowieso in gemoeten en CREAM vind ik gewoon een van de mindere tracks van Enter The Wu-Tang. Op de een of andere manier heeft dat nummer mij nooit echt weten te pakken.
0
RedLightCityBoy
geplaatst: 24 mei 2009, 23:56 uur
Tearz, C.R.E.A.M. en 4th Chamber zijn mijn ultieme favorieten nummers van deze KO en er staan er zelfs 2 van in de finale! 
C.R.E.A.M. is natuurlijk klassiek, alleen 4th Chamber vind ik buitenaards geniaal (ik val in de herhaling). Vandaar mijn stem voor 4th Chamber.
2-3

C.R.E.A.M. is natuurlijk klassiek, alleen 4th Chamber vind ik buitenaards geniaal (ik val in de herhaling). Vandaar mijn stem voor 4th Chamber.

2-3
0
geplaatst: 25 mei 2009, 02:02 uur
C.R.E.A.M vind ik eigenlijk maar een lame T.R.O.Y.
4th Chamber is gewoon een geweldige Wu-Banger, veel representatiever voor de wu-tang sound, en een van mij favorieten.
3-5
4th Chamber is gewoon een geweldige Wu-Banger, veel representatiever voor de wu-tang sound, en een van mij favorieten.
3-5
* denotes required fields.