MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / KO per Hiphop Producer

zoeken in:
Social_Mask
Nee.

Wat w-w wat kom je doen dan .

Social_Mask schreef:
(quote)

..............

..............

Social_Mask
Maar kom op zeg! Drie nummers van Illmatic??? Sterk album, daar niet van, maar word er écht moe van.. Het is alsof iets anders geen eens een kans krijgt, alsof Illmatic per definitie beter is dan de rest.

Ben het wel eens met Social_Mask, vind deze halve finale zelfs een kleine belediging voor DJ Premier. Verder is Illmatic gewoon een erg sterk album.

Wat is het leven toch hard.

Mag ik me bij R&P en Social_Mask aansluiten

P-DawG
Rhythm & Poetry schreef:
Ben het wel eens met Social_Mask, vind deze halve finale zelfs een kleine belediging voor DJ Premier.

Een belediging voor DJ Premier? Wat een onzin. Dit zijn 4 briljante nummers stuk voor stuk hij mag zichzelf gelukkig prijzen dat hij de producties voor deze nummers op zijn naam heeft staan.

Illmatic wordt nou eenmaal erg gewaardeerd onder de meeste users, maar dat dit nou toevallig 4 Nas nummers zijn kan toch ook gewoon toeval zijn. Het zijn tenslotte stuk voor stuk classics. Heel veel users hebben Illmatic natuurlijk in hun top 10 staan en is ook zonder twijfel een legendarisch album of je het nou digt of niet.

Zelf miste ik in het lijstje van Pooiertje alleen al van GangStarr nummers als The Squeeze, Full Clip en The Militia (vind die trouwens allemaal beter dan bijvoorbeeld Lovesick). En dan heb je ook nog nummers als de Ebonics Remix van Big L, Real Hip-Hop van Das EFX, Group Home van Living Proof, 1, 2 Pass It van D&D All Stars, Bring it On van Jay-Z, en vast nog een paar waar ik niet zo snel op kan komen.

Conclusie: Primo's oeuvre gaat gewoon veel te ver.

Ik weet trouwens niet wat er zo bijzonder aan Come Clean van Jeru is. In mijn ogen hoort het echt niet tot Primo's beste werk.

Maar goed, iemand moet het doen.

Een best-of-Premier en hoor ik nergens BIG L REST IN PEACE aan het begin van een track? Onacceptabel

Memory Lane is door.

2. Represent vs. Nas is Like

1-0

Memory Lane is door.

2-0

Tsss, mijn cheerleader is toch veel knapper.

RedLightCityBoy
2-1! represent is niet zo bijzonder. memory lane is echt HIPHOP ten top, voor mij.

2-2
Reijersen schreef:
Mag ik me bij R&P en Social_Mask aansluiten

Yup, me too.
Komt er gwn opneer dat Pooiertje een KUTselectie heeft gemaakt.
Maar verder vindik je nog steeds een toffe puist hoor.

Social_Mask
Heb ik nou - ik zeg het voorzichtig - MuMe volgers?

:Y

Ik bijvoorbeeld stalk je al jaren.

Alleen sommige dickriders die je hier op MuMe hebt zijn wat vervelend.

Mensen kom niet haten ik ben gewoon keistoer en jullie niet.

Dj2Jelle
6-2

7-2

Memory Lane is door?
Zeker geen slechte beat maar die is niks te vergelijken met NY State of Mind

RedLightCityBoy
voor jou ja.

P-DawG
8-2

Finale: tot de 10, 2 verschil (of 24 uurs regeling).

Memory Lane vs. Represent

1-0

Social_Mask
2-1

RedLightCityBoy
3-1

Gast
geplaatst: vandaag om 13:55 uur

geplaatst: vandaag om 13:55 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.