MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / KO per Hiphop Producer

zoeken in:

6-2

Dj2Jelle
6-3

Mijn Dilla K.O. is alvast klaar (met dank aan good old Pimp en de altijd hippe Seedorf), kunnen we meteen beginnen na deze finale.

Wat een finale . Nee, geen stem van mij.

Waar hoorde ik dat eerder...

MJ_DA_MAN schreef:
Wat een baggerfinale; ik weiger een stem uit te brengen en ga in hongerstaking tot 18:00u.

Ben ik blij dat het 18.00 uur is geweest.

Dat doe ik nu tot morgenvroeg.

00.00 uur?

Niet stemmen is doelloos, maar om het vervolgens ook nog te melden. En net of deze 2 tracks zo slecht zijn.

Ik doe mee met MJ als Memory Lane wint.
Dan wel tot 18.00 's avonds.

Rhythm & Poetry schreef:
Niet stemmen is doelloos, maar om het vervolgens ook nog te melden. En net of deze 2 tracks zo slecht zijn.
Overschatte en finale-onwaardige nummers, en als niemand dat meldt doe ik het maar hè.

Het zou idd niet des MJ zijn om er niks van te zeggen.

Zouden er meer moeten doen, want direct zijn is geen taboe.

RedLightCityBoy
Nee, maar dit is ook maar een spelletje waar iedereen een andere mening heeft. En het is sowieso niet finale-onwaardig, voor jou persoonlijk wel, maar voor mij bijv. totaal niet.

Ik praat toch ook alleen voor mezelf?

Social_Mask
En voor mij.

RedLightCityBoy
Ja, dat weet ik (althans, vaak zeg je IS waardoor het overkomt alsof jij je mening als feit ziet) maar ik begrijp dat je ook geen zin hebt om bij elk bericht ik vind te plaatsen.

Dan zou ik het goed voor elkaar hebben, als mijn mening een feit zou zijn.

MJ_DA_MAN schreef:
Wat een finale . Nee, geen stem van mij.

Nog 35 minuten, dan begint de Jay Dee k.o.

Pooiertje schreef:
(quote)

Ik had je top 10 nog niet gezien, of wist al dat je Illmatic op 1 had staan na dat bericht.

RedLightCityBoy
Rhythm & Poetry schreef:
Nog 35 minuten, dan begint de Jay Dee k.o.

Als nummers als Don't Cry, Bye., So Far to Go, Believe in God, Oblighetto [Remix], Player, Fall N Love of Won't Do er niet instaan heb je een groot probleem jochie.

Dan kun je nu alvast naar Gestel komen.

MJ_DA_MAN schreef:
(quote)
Ik had je top 10 nog niet gezien, of wist al dat je Illmatic op 1 had staan na dat bericht.

Het gaat er niet om dat ik die nummers goed vind en jij niet, maar wat heeft het voor zin om te gaan melden dat je niet gaat stemmen?

Alsof je per se moet stemmen om een mening te geven . Nee, beter een stukje tekst zonder stem dan enkel een stem. Maar doe maar chillo, want ik wil nog wel veilig over straat kunnen lopen zonder dat ik gepusht word door collega-pimpjes van je.

Social_Mask
Ik haat Illmatic.

RedLightCityBoy
Rhythm & Poetry schreef:
Dan kun je nu alvast naar Gestel komen.
Als jij een treinkaartje naar Den nogwat voor me regelt? dan neem ik wel koekjes en limonade mee.

Gast
geplaatst: vandaag om 15:36 uur

geplaatst: vandaag om 15:36 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.