Muziek / Muziekgames / KO per Hiphop Producer
zoeken in:
0
geplaatst: 10 oktober 2009, 17:41 uur
Mijn Dilla K.O. is alvast klaar (met dank aan good old Pimp en de altijd hippe Seedorf), kunnen we meteen beginnen na deze finale.
0
geplaatst: 10 oktober 2009, 19:44 uur
Waar hoorde ik dat eerder...
Ben ik blij dat het 18.00 uur is geweest.
MJ_DA_MAN schreef:
Wat een baggerfinale; ik weiger een stem uit te brengen en ga in hongerstaking tot 18:00u.
Wat een baggerfinale; ik weiger een stem uit te brengen en ga in hongerstaking tot 18:00u.
Ben ik blij dat het 18.00 uur is geweest.
0
geplaatst: 10 oktober 2009, 19:52 uur
00.00 uur?
Niet stemmen is doelloos, maar om het vervolgens ook nog te melden.
En net of deze 2 tracks zo slecht zijn.
0
geplaatst: 10 oktober 2009, 23:43 uur
Ik doe mee met MJ als Memory Lane wint.
Dan wel tot 18.00 's avonds.
Dan wel tot 18.00 's avonds.
0
geplaatst: 11 oktober 2009, 14:24 uur
Rhythm & Poetry schreef:
Overschatte en finale-onwaardige nummers, en als niemand dat meldt doe ik het maar hè.Niet stemmen is doelloos, maar om het vervolgens ook nog te melden.
0
RedLightCityBoy
geplaatst: 11 oktober 2009, 14:33 uur
Nee, maar dit is ook maar een spelletje waar iedereen een andere mening heeft. En het is sowieso niet finale-onwaardig, voor jou persoonlijk wel, maar voor mij bijv. totaal niet.
0
RedLightCityBoy
geplaatst: 11 oktober 2009, 14:49 uur
Ja, dat weet ik (althans, vaak zeg je IS waardoor het overkomt alsof jij je mening als feit ziet) maar ik begrijp dat je ook geen zin hebt om bij elk bericht ik vind te plaatsen. 

0
geplaatst: 11 oktober 2009, 14:53 uur
Dan zou ik het goed voor elkaar hebben, als mijn mening een feit zou zijn.
0
geplaatst: 11 oktober 2009, 14:54 uur
0
geplaatst: 11 oktober 2009, 14:56 uur
Pooiertje schreef:
Ik had je top 10 nog niet gezien, of wist al dat je Illmatic op 1 had staan na dat bericht.(quote)
0
RedLightCityBoy
geplaatst: 11 oktober 2009, 14:59 uur
Als nummers als Don't Cry, Bye., So Far to Go, Believe in God, Oblighetto [Remix], Player, Fall N Love of Won't Do er niet instaan heb je een groot probleem jochie.

0
geplaatst: 11 oktober 2009, 15:00 uur
MJ_DA_MAN schreef:
(quote)
Ik had je top 10 nog niet gezien, of wist al dat je Illmatic op 1 had staan na dat bericht. Het gaat er niet om dat ik die nummers goed vind en jij niet, maar wat heeft het voor zin om te gaan melden dat je niet gaat stemmen?
0
geplaatst: 11 oktober 2009, 15:02 uur
Alsof je per se moet stemmen om een mening te geven
. Nee, beter een stukje tekst zonder stem dan enkel een stem. Maar doe maar chillo, want ik wil nog wel veilig over straat kunnen lopen zonder dat ik gepusht word door collega-pimpjes van je.
. Nee, beter een stukje tekst zonder stem dan enkel een stem. Maar doe maar chillo, want ik wil nog wel veilig over straat kunnen lopen zonder dat ik gepusht word door collega-pimpjes van je.
0
RedLightCityBoy
geplaatst: 11 oktober 2009, 15:04 uur
Als jij een treinkaartje naar Den nogwat voor me regelt? dan neem ik wel koekjes en limonade mee. 

* denotes required fields.