MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Knock-out: Albums (Versie 5)

zoeken in:
3-5

Sandalen? Die zijn er toch omdat er keihard met een punkgitaar gaten in je schoenen zijn geslagen?

johannesA
4-6

odi
4-7

Allmusic
5-7

Ruby1966
Lukas schreef:

Sandalen? Die zijn er toch omdat er keihard met een punkgitaar gaten in je schoenen zijn geslagen?

friek krijgt van mij sandalen met stalen neuzen

Op 32 albums maar liefst 7 van na 1980. Ik ga eens kijken of ik nog sandalen kan krijgen ergens, anders gelooft niemand dat ik graag op Musicmeter kom.

VanDeGriend schreef:
Op 32 albums maar liefst 7 van na 1980. Ik ga eens kijken of ik nog sandalen kan krijgen ergens, anders gelooft niemand dat ik graag op Musicmeter kom.

Zelfs maar 1 plaat van de jaren '00. En dat is in mijn boekje nou niet bepaald de beste plaat van de jaren '00... Erg verrassend om geen Radiohead, Arcade Fire of Interpol in dit stadium van de KO te zien.

Overigens pas ik deze ronde, ken die van Bob Dylan niet.

Toch wel een verrassende uitkomst natuulijk

Wel een grappig fenomeen inderdaad dat in deze KO de geitenwollen sokken het duidelijk winnen van de vleermuizen. Meestal is het andersom.

Oftewel: orbit ook een weekje ziek geweest, net als ik?

Drie keer Bob Dylan, drie keer Neil Young.
Deze van Dylan ken ik dan weer net niet (ik ken er best wel wat), dus ik stem niet, maar ik vind London Calling toch wel een van de beter overgebleven albums, samen met Forever Changes en Songs of Leonard Cohen.

2. Nick Drake - Pink Moon (1972) vs. Pink Floyd - Wish You Were Here (1975)

1-0

moeilijk

Lukas schreef:
Wel een grappig fenomeen inderdaad dat in deze KO de geitenwollen sokken het duidelijk winnen van de vleermuizen. Meestal is het andersom.

Oftewel: orbit ook een weekje ziek geweest, net als ik?

Dat de vleermuizen gevlogen zijn doet me ook weinig, ik ben vooral blij dat er nog een enkel verdwaalt hiphopalbum over is om wat meer kleur te geven aan deze lijst. En Mlah natuurlijk

Lukk0
2-0 hup Nick Drake

2-1

Finalewaardige ronde, 4,5* tegen 5*

Casartelli (moderator)
3-2 Floyd

Bertus schreef:
(quote)

Dat de vleermuizen gevlogen zijn doet me ook weinig, ik ben vooral blij dat er nog een enkel verdwaalt hiphopalbum over is om wat meer kleur te geven aan deze lijst. En Mlah natuurlijk

Nog twee hip-hopalbums ja, maar ik vrees dat die er allebei uitvliegen deze ronde. Dan geef ik de trip-hop van Massive Attack meer kans.

Arrie schreef:
Nog twee hip-hopalbums ja, maar ik vrees dat die er allebei uitvliegen deze ronde. Dan geef ik de trip-hop van Massive Attack meer kans.

Ik vrees dat je gelijk hebt. Over Mezzanine vs. Doors moet ik maar vast goed na gaan denken, toch wel twee favorieten van me.

johannesA
3-4

Ruby1966
4-4

Zorin
4-5

4-3 Nick natuurlijk

3. Nick Drake - Five Leaves Left (1969) vs. Van Morrison - Moondance (1970)

Gast
geplaatst: vandaag om 13:57 uur

geplaatst: vandaag om 13:57 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.