Muziek / Muziekgames / Knock-out: Albums (Versie 5)
zoeken in:
0
geplaatst: 26 januari 2010, 19:42 uur
3-5
Sandalen? Die zijn er toch omdat er keihard met een punkgitaar gaten in je schoenen zijn geslagen?
Sandalen? Die zijn er toch omdat er keihard met een punkgitaar gaten in je schoenen zijn geslagen?
0
Ruby1966
geplaatst: 26 januari 2010, 19:47 uur
Lukas schreef:
friek krijgt van mij sandalen met stalen neuzen

0
geplaatst: 26 januari 2010, 19:49 uur
Op 32 albums maar liefst 7 van na 1980. Ik ga eens kijken of ik nog sandalen kan krijgen ergens, anders gelooft niemand dat ik graag op Musicmeter kom.
0
geplaatst: 26 januari 2010, 19:50 uur
VanDeGriend schreef:
Op 32 albums maar liefst 7 van na 1980. Ik ga eens kijken of ik nog sandalen kan krijgen ergens, anders gelooft niemand dat ik graag op Musicmeter kom.
Zelfs maar 1 plaat van de jaren '00. En dat is in mijn boekje nou niet bepaald de beste plaat van de jaren '00... Erg verrassend om geen Radiohead, Arcade Fire of Interpol in dit stadium van de KO te zien.
Overigens pas ik deze ronde, ken die van Bob Dylan niet.
0
geplaatst: 26 januari 2010, 19:55 uur
Wel een grappig fenomeen inderdaad dat in deze KO de geitenwollen sokken het duidelijk winnen van de vleermuizen. Meestal is het andersom.
Oftewel: orbit ook een weekje ziek geweest, net als ik?
0
geplaatst: 26 januari 2010, 19:57 uur
Drie keer Bob Dylan, drie keer Neil Young. 
Deze van Dylan ken ik dan weer net niet (ik ken er best wel wat), dus ik stem niet, maar ik vind London Calling toch wel een van de beter overgebleven albums, samen met Forever Changes en Songs of Leonard Cohen.

Deze van Dylan ken ik dan weer net niet (ik ken er best wel wat), dus ik stem niet, maar ik vind London Calling toch wel een van de beter overgebleven albums, samen met Forever Changes en Songs of Leonard Cohen.
0
geplaatst: 26 januari 2010, 20:00 uur
2. Nick Drake - Pink Moon (1972) vs. Pink Floyd - Wish You Were Here (1975)
1-0
moeilijk
1-0
moeilijk
0
geplaatst: 26 januari 2010, 20:00 uur
Lukas schreef:
Wel een grappig fenomeen inderdaad dat in deze KO de geitenwollen sokken het duidelijk winnen van de vleermuizen. Meestal is het andersom.
Dat de vleermuizen gevlogen zijn doet me ook weinig, ik ben vooral blij dat er nog een enkel verdwaalt hiphopalbum over is om wat meer kleur te geven aan deze lijst. En Mlah natuurlijk

0
geplaatst: 26 januari 2010, 20:03 uur
Bertus schreef:
Dat de vleermuizen gevlogen zijn doet me ook weinig, ik ben vooral blij dat er nog een enkel verdwaalt hiphopalbum over is om wat meer kleur te geven aan deze lijst. En Mlah natuurlijk
(quote)
Nog twee hip-hopalbums ja, maar ik vrees dat die er allebei uitvliegen deze ronde. Dan geef ik de trip-hop van Massive Attack meer kans.
0
geplaatst: 26 januari 2010, 20:05 uur
Arrie schreef:
Nog twee hip-hopalbums ja, maar ik vrees dat die er allebei uitvliegen deze ronde. Dan geef ik de trip-hop van Massive Attack meer kans.
Ik vrees dat je gelijk hebt. Over Mezzanine vs. Doors moet ik maar vast goed na gaan denken, toch wel twee favorieten van me.
0
geplaatst: 26 januari 2010, 20:13 uur
3. Nick Drake - Five Leaves Left (1969) vs. Van Morrison - Moondance (1970)
* denotes required fields.