MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Knock-out: Albums (Versie 5)

zoeken in:

jezus wat een finale
allebei wel aardige albums, maar niet echt speciaal wat mij betreft

9-3 dan maar

herman schreef:

ik had dit al bij de laatste 64 geloof ik

Die van Pink Floyd is lang niet hun beste, maar het album van Love is toch wel prachtig. Verrassend en mooi dat die in de finale staat.

ik ken Love niet, maar als je ziet hoe hij de laatste paar platen eruit gekegeld heeft dan moet dit toch wel de terechte winnaar zijn...

10-3 duidelijk

freitzen schreef:
ik ken Love niet

Dan weet je dus wat je te doen staat.

Love gewonnen!

Erg sterke winnaar!

We hebben een winnaar:

(afbeelding)
#207 in de top 250

En voor de liefhebbers, uit de oude doos:

2008

(afbeelding)
#35 in top 250

2007

(afbeelding)
#35 in top 250

2006

(afbeelding)
#2 in top 250

2005

(afbeelding)
#147 in top 250

VanDeGriend schreef:
(quote)
ik had dit al bij de laatste 64 geloof ik

Ik heb eigenlijk nooit zo bijgehouden in welke ronde we zaten, dus daarom was ik extra geschokt dat dit de finale was. Leek me hoogstens een kwartfinale ofzo.

Bedankt alle stemmers . Ik vond het weer leuk om te doen .

Ruby1966
Terechte winnaar!

Even niet opletten en de finale is alweer weer voorbij .
Uiteraard wel een mooie winnaar (5*).

Dit topic heeft toch het nodige stof doen opwaaien onder de (ouwe) rockers, de hiphoppers, de multimuziekstijlenfreaks en weet ik niet wat voor liefhebbers van wat voor muziek dan ook! Dat maakte dit topic ook weer interessant om te volgen en uiteindelijk is er weer veel nieuws te ontdekken. Al blijf ik vanzelfsprekend wel in de vertrouwde hoek zitten.

Dwejkk_ thanx voor de organisatie .

Verhip, ben ik er eens een paar uur niet, mis ik meteen de laatste rondes Wel een mooie winnaar, wat mij betreft, in ieder geval niet zo voorspelbaar. Sowieso sluit ik me bij Dieter aan: alhoewel het aandeel oude mannenrock relatief groot was, hebben we toch een aantal heel aardige bands relatief ver zien komen (A Tribe Called Quest, Wu-Tang Clan, Les Négresses Vertes). Dwejkk_: topwerk!

Edit: en laat ik Calexico vooral niet vergeten Inderdaad een mooi plaatje, en ondanks mijn wrok over het voortijdig uitschakelen van If You're Feeling Sinister ben ik blij dat ik dankzij deze KO The Black Light én Feast of Wire weereens opgezet heb. Was te lang geleden!

Vergeet Calexico niet.

Dwejkk_ schreef:
En voor de liefhebbers, uit de oude doos:

2008
(afbeelding)
#35 in top 250

2007
(afbeelding)
#35 in top 250

2006
(afbeelding)
#2 in top 250

2005
(afbeelding)
#147 in top 250

Wat een platgetreden paden eigenlijk allemaal

Love ken ik niet genoeg meer om er een goed oordeel over te vellen.. het verheugd me dat er tenminste één retegoed album tot in de halve finales is geraakt, maar deze muzikale regressietoer is niet helemaal voor herhaling vatbaar.

Daily Operator
he waar slaat dit op.
Ik had op wish you were here gestemd.
Ik sta er zomaar niet meer bij.
WHAT THA FACK

Fraude

(DAT THA FACK!)

Zorin
Love dus.....het had een stuk slechter gekund (een ''pantykous-album'' bijv.... ).

Bedankt Dwjekk voor deze geweldige klus; voor mensen die hun horizon willen verbreden ( ) of van KO's houden loopt ook nog Kemm zijn Hidden/Gemms KO (en geloof ik ook nog de 2008 KO en een Soul/R&B KO o.a.).

Casartelli (moderator)
Love! Met 3½* toch wel de gedeeld beste winner uit deze serie. Natuurlijk val ik nu in een gat, maar ik heb er alle vertrouwen in dat Dwejkk_ ons ook volgend jaar weer een tijdje van de straat gaat houden.

Enigszins verrassende winnaar. Met twee 5*-albums in de finale, mag ik natuurlijk niet klagen Dwejkk_ bedankt voor alle moeite weer!

Dwejkk_ is inderdaad wel een van de KO-helden van deze site.

Dank.

Mooie keuze toch voor dit jaar...

Het album van Love heb ik pas enkele jaren geleden leren kennen maar ik vind het een pracht van een album. Opmerkelijk dat opnieuw een album van 1967 deze KO won.
Hulde voor Dwejkk_ voor het organiseren en in goede banen leiden van deze KO.

Gast
geplaatst: vandaag om 18:03 uur

geplaatst: vandaag om 18:03 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.