MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Knock-out: Albums (Versie 5)

zoeken in:

2-3

Leuk plaatje van Calexico, maar ik kan zo 50 plaatjes uit de jaren 90 opnoemen die ik veel hoger heb zitten, Dus om hier nu direct een jonkies vs. oudjes wedstrijd van te maken... gewoon een aardig jaren 90 plaatje tegen een van de betere Bowie albums.

Leonard eruit Gelukkig had ie een waardige tegenstander.

En nu deze... lastig lastig...

2-4

Sorry Bertus

2-6

wat Graf zegt.

3-7

Niks wat Graf zegt, gewoon een van de beste platen van de jaren '90.
En Cohen eruit tegen Love.

Jammer, zie dat de leuke albums er nu wel uitliggen.

Koenr schreef:
3-7

Niks wat Graf zegt, gewoon een van de beste platen van de jaren '90.

Meh...

Nu is het hopen op de finale: The Clash - London Calling vs Love - Forever Changes

Maar ik ken die van Leonard Cohen niet. En zijn debuut staat in m'n top 10, dus dat belooft wat.

Arrie schreef:
Maar ik ken die van Leonard Cohen niet. En zijn debuut staat in m'n top 10, dus dat belooft wat.

Songs of Love and Hate is beter

Niet waar!

En Nick Drake mag van mij winnen.

Arrie schreef:
Nu is het hopen op de finale: The Clash - London Calling vs Love - Forever Changes

Helaas... straks 1 (Clash) tegen 5, 2 tegen 6, 3 tegen 7 (Love), 4 tegen 8, daarna winnaar van 1 en 5 tegen winnaar van 3 en 7... dat wordt slechts een halve finale

kwartfinales: tot 9, 2 verschil

1. The Clash - London Calling (1979) vs. Leonard Cohen - Songs of Love and Hate (1971)
2. Pink Floyd - Wish You Were Here (1975) vs. Buffalo Springfield - Buffalo Springfield Again (1967)
3. Nick Drake - Five Leaves Left (1969) vs. Love - Forever Changes (1967)
4. Neil Young - On the Beach (1974) vs. David Bowie - Hunky Dory (1971)

1. The Clash - London Calling (1979) vs. Leonard Cohen - Songs of Love and Hate (1971)

1-0

Benno
1-1

Ruby1966
2-2

Zorin
4-3

Yann Samsa
4-4

Gast
geplaatst: vandaag om 17:41 uur

geplaatst: vandaag om 17:41 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.