Muziek / Muziekgames / MuMeLadder 2010 [MusicMeter Top 2000]
zoeken in:
0
geplaatst: 11 december 2010, 04:05 uur
Wat me van al die statistieken toch het meest opvalt is dat de nummer 1 dat al na 13 lijstjes was. Ik kan me niet voorstellen dat dat een van mijn eigen top 12 is. Ik kan me ook niet voorstellen dat dat een nummer is van mijn laatste 12. Ik houd derhalve 8 nummers over. En daarvan acht ik er ook weer 7 kansloos. Blijft over mijn nummer 13.
0
geplaatst: 11 december 2010, 09:52 uur
Ik vermoed dat de nummers 1 en 2 niet in mijn top 10 staan.
En wow, 121 lijstjes al
En wow, 121 lijstjes al

0
geplaatst: 11 december 2010, 10:22 uur
Justus18 schreef:
Wat me van al die statistieken toch het meest opvalt is dat de nummer 1 dat al na 13 lijstjes was. Ik kan me niet voorstellen dat dat een van mijn eigen top 12 is. Ik kan me ook niet voorstellen dat dat een nummer is van mijn laatste 12. Ik houd derhalve 8 nummers over. En daarvan acht ik er ook weer 7 kansloos. Blijft over mijn nummer 13.
De nummer 1 stond niet meteen aan kop, kwam pas net voor de eerste tussenstand (na 13 lijstjes) aan de leiding...kort daarna verloor ie de leiding weer even om vervolgens souverein aan kop te blijven staan.
@musicfriek....123 inmiddels....[edit] weer 1 erbij, 124 dus

0
geplaatst: 11 december 2010, 10:44 uur
@ El Ninjo: stuur je nog ontvangstbevestigingen, of kom je daar bij deze hoeveelheden niet aan toe? 

0
geplaatst: 11 december 2010, 10:51 uur
Daar ben ik helaas niet bij iedereen aan toe gekomen...maar jouw lijstje is verwerkt 

0
geplaatst: 11 december 2010, 10:56 uur
Onderstaande users hebben tot nu toe een lijstje ingestuurd....als je je naam daar niet tussen ziet staan, mij even pm-en want dan heb ik je lijstje gemist.
aERodynamIC
akira124
andré
Aquila
Arrie
ArthurDZ
bart1989
Bartjeking
Bert Wasbeer
Bertus
bone machine
bonothecat
c-moon
Casartelli
Ceasar
Cerclezot
chevy93
Choconas
Chronos85
Co Jackso
corn1holio1
CWTAB
Dazzler
deric raven
Dieter
divart
DjFrankie
Dwangbuis
dynamo d
Dystopia
ErikM
Facedown
Frans_K
frans swa
freakey
freitzen
Frejarius
gemaster
Gert P
Glen Hansard
Gorro
gtenbosch
Gyzz
Halley23
herman
hmaegs
i.Ron S.
james_cameron
jeroentjuhh
johannesA
Julian0809
Justus18
k.grubs
Kees-Jan
kemm
Koenr
Kos
Kraay
lebowski
levenvergeten
likeahurricane
lowieke
LucM
Lukas
Lukk0
Lying Mouth
Madjack71
Magick1
Marco dB
Marko
Mastroianni
Milestones
musicfriek
muziekhater
nelis
nevyn
niels94
obolmov1
odi
Oldfart
orbit
Outlaw104
Poa
poepgezicht
Poles Apart
postpunker
pretfrit
ranboy
Reijersen
Rhythm & Poetry
rkdev
Rodenrijck
Rudi S
Sammy
schopenhauer
Scorpion_21
sebas
shinybeast
SirNoodle
Snoeperd
starbright boy
STaRS
Stijn_Slayer
Strangeways
Svendra
the hustler
the viking
thebestfreaks
thelion
Thomzic
titan
Titmeister
Trbal Gathering
vigil
vin13
Wauze
wendyvortex
west
wibro
wowo
Xel
yeahyeahyeah
zinulzki
Zorin
aERodynamIC
akira124
andré
Aquila
Arrie
ArthurDZ
bart1989
Bartjeking
Bert Wasbeer
Bertus
bone machine
bonothecat
c-moon
Casartelli
Ceasar
Cerclezot
chevy93
Choconas
Chronos85
Co Jackso
corn1holio1
CWTAB
Dazzler
deric raven
Dieter
divart
DjFrankie
Dwangbuis
dynamo d
Dystopia
ErikM
Facedown
Frans_K
frans swa
freakey
freitzen
Frejarius
gemaster
Gert P
Glen Hansard
Gorro
gtenbosch
Gyzz
Halley23
herman
hmaegs
i.Ron S.
james_cameron
jeroentjuhh
johannesA
Julian0809
Justus18
k.grubs
Kees-Jan
kemm
Koenr
Kos
Kraay
lebowski
levenvergeten
likeahurricane
lowieke
LucM
Lukas
Lukk0
Lying Mouth
Madjack71
Magick1
Marco dB
Marko
Mastroianni
Milestones
musicfriek
muziekhater
nelis
nevyn
niels94
obolmov1
odi
Oldfart
orbit
Outlaw104
Poa
poepgezicht
Poles Apart
postpunker
pretfrit
ranboy
Reijersen
Rhythm & Poetry
rkdev
Rodenrijck
Rudi S
Sammy
schopenhauer
Scorpion_21
sebas
shinybeast
SirNoodle
Snoeperd
starbright boy
STaRS
Stijn_Slayer
Strangeways
Svendra
the hustler
the viking
thebestfreaks
thelion
Thomzic
titan
Titmeister
Trbal Gathering
vigil
vin13
Wauze
wendyvortex
west
wibro
wowo
Xel
yeahyeahyeah
zinulzki
Zorin
0
geplaatst: 11 december 2010, 11:00 uur
Opvallend veel namen die niet hebben meegestemd doorheen het jaar. Misschien zijn het wel allemaal dubbele accounts 

0
geplaatst: 11 december 2010, 11:05 uur
Neenee...in een spam actie heb ik de hele top 250 stemmers (ik ben er vanuit gegaan dat dat in ieder geval mensen zijn die veel kennen, wat breder georienteerd zijn en dus niet gefocust zijn op 1 artiest of 1 genre, die zullen er trouwens allicht tussenzitten hoor) blind allemaal aangeschreven om hen op het topic te wijzen en als ze het leuk vonden om een lijst je in te sturen, je zult dus veel namen hieruit terugzien...verder natuurlijk altijd stille volgers en mensen die ieder jaar alleen een eindlijstje insturen 

0
geplaatst: 11 december 2010, 11:07 uur
Nu ben ik gerustgesteld 
Overigens, 124 lijstjes en er is nog een hele week stemtijd. Kan dat record volgend jaar verbroken worden?

Overigens, 124 lijstjes en er is nog een hele week stemtijd. Kan dat record volgend jaar verbroken worden?
0
geplaatst: 11 december 2010, 11:12 uur
El Ninjo schreef:
Daar ben ik helaas niet bij iedereen aan toe gekomen...maar jouw lijstje is verwerkt

0
geplaatst: 11 december 2010, 11:16 uur
niels94 schreef:
Wat was dat record eigenlijk?
Wat was dat record eigenlijk?
Dat was 96 lijstjes...daar gaan we nu dus vet overheen.
0
geplaatst: 11 december 2010, 11:20 uur
El Ninjo schreef:
Onderstaande users hebben tot nu toe een lijstje ingestuurd....als je je naam daar niet tussen ziet staan, mij even pm-en want dan heb ik je lijstje gemist.
aERodynamIC
akira124
andré
Aquila
Arrie
ArthurDZ
bart1989
Bartjeking
Bert Wasbeer
Bertus
bone machine
bonothecat
c-moon
Casartelli
Ceasar
Cerclezot
chevy93
Choconas
Chronos85
Co Jackso
corn1holio1
CWTAB
Dazzler
deric raven
Dieter
divart
DjFrankie
Dwangbuis
dynamo d
Dystopia
ErikM
Facedown
Frans_K
frans swa
freakey
freitzen
Frejarius
gemaster
Gert P
Glen Hansard
Gorro
gtenbosch
Gyzz
Halley23
herman
hmaegs
i.Ron S.
james_cameron
jeroentjuhh
johannesA
Julian0809
Justus18
k.grubs
Kees-Jan
kemm
Koenr
Kos
Kraay
lebowski
levenvergeten
likeahurricane
lowieke
LucM
Lukas
Lukk0
Lying Mouth
Madjack71
Magick1
Marco dB
Marko
Mastroianni
Milestones
musicfriek
musician
muziekhater
nelis
nevyn
niels94
obolmov1
odi
Oldfart
orbit
Outlaw104
Poa
poepgezicht
Poles Apart
postpunker
pretfrit
ranboy
Reijersen
Rhythm & Poetry
rkdev
Rodenrijck
Rudi S
Sammy
schopenhauer
Scorpion_21
sebas
shinybeast
SirNoodle
Snoeperd
starbright boy
STaRS
Stijn_Slayer
Strangeways
Svendra
the hustler
the viking
thebestfreaks
thelion
Thomzic
titan
Titmeister
Trbal Gathering
vigil
vin13
Wauze
wendyvortex
west
wibro
wowo
Xel
yeahyeahyeah
zinulzki
Zorin
aERodynamIC
akira124
andré
Aquila
Arrie
ArthurDZ
bart1989
Bartjeking
Bert Wasbeer
Bertus
bone machine
bonothecat
c-moon
Casartelli
Ceasar
Cerclezot
chevy93
Choconas
Chronos85
Co Jackso
corn1holio1
CWTAB
Dazzler
deric raven
Dieter
divart
DjFrankie
Dwangbuis
dynamo d
Dystopia
ErikM
Facedown
Frans_K
frans swa
freakey
freitzen
Frejarius
gemaster
Gert P
Glen Hansard
Gorro
gtenbosch
Gyzz
Halley23
herman
hmaegs
i.Ron S.
james_cameron
jeroentjuhh
johannesA
Julian0809
Justus18
k.grubs
Kees-Jan
kemm
Koenr
Kos
Kraay
lebowski
levenvergeten
likeahurricane
lowieke
LucM
Lukas
Lukk0
Lying Mouth
Madjack71
Magick1
Marco dB
Marko
Mastroianni
Milestones
musicfriek
musician
muziekhater
nelis
nevyn
niels94
obolmov1
odi
Oldfart
orbit
Outlaw104
Poa
poepgezicht
Poles Apart
postpunker
pretfrit
ranboy
Reijersen
Rhythm & Poetry
rkdev
Rodenrijck
Rudi S
Sammy
schopenhauer
Scorpion_21
sebas
shinybeast
SirNoodle
Snoeperd
starbright boy
STaRS
Stijn_Slayer
Strangeways
Svendra
the hustler
the viking
thebestfreaks
thelion
Thomzic
titan
Titmeister
Trbal Gathering
vigil
vin13
Wauze
wendyvortex
west
wibro
wowo
Xel
yeahyeahyeah
zinulzki
Zorin
Ondergetekende heeft net gestemd. Ik mag hopen dat mijn nummer 1 eindelijk eens potten gaat breken....
0
geplaatst: 11 december 2010, 11:24 uur
Ik bedoelde eigenlijk: het record van vorig jaar was 96 lijstjes, dit jaar zijn het er meer dan 124. Gaan we volgend jaar eigenlijk nog over die 124 lijstjes (and still counting) geraken?
0
Lukk0
geplaatst: 11 december 2010, 11:56 uur
herman schreef:
Grappig, ik kan me de nummers niet meer indenken zonder die film. Wat mij betreft had Head over Heels van Tears for Fears er ook nog tussen mogen staan hier.
Als je die film gezien hebt moet je op zijn minst Echo and the Bunnymen nog kunnen herinneren toch? Dat je Under the Milky Way bent vergeten kan ik me wel voorstellen (die wordt gedraaid bij een feestje).
(quote)
Grappig, ik kan me de nummers niet meer indenken zonder die film. Wat mij betreft had Head over Heels van Tears for Fears er ook nog tussen mogen staan hier.

Als je die film gezien hebt moet je op zijn minst Echo and the Bunnymen nog kunnen herinneren toch? Dat je Under the Milky Way bent vergeten kan ik me wel voorstellen (die wordt gedraaid bij een feestje).
Ik ook, die nummers zijn door de film bij mij ook nog aardig in waardering gestegen. Echo en LWTUA kun je bij mij dus hoger verwachten dan vorig jaar.
0
Onweerwolf
geplaatst: 11 december 2010, 12:05 uur
ArthurDZ schreef:
Opvallend veel namen die niet hebben meegestemd doorheen het jaar. Misschien zijn het wel allemaal dubbele accounts
Dat heeft je dan vast veel tijd gekost om die allemaal aan te maken.

0
geplaatst: 11 december 2010, 12:24 uur
ArthurDZ schreef:
Zou het in principe mogelijk zijn, vijf accounts aanmaken en dan gelijk ook vijf keer stemmen zonder dat het opvalt?
0
Zorin
geplaatst: 11 december 2010, 12:34 uur
Natuurlijk, maar je moet ze dan niet alle 5 gelijk doen/stemmen
; hoort niet, maar dat maakt sowieso dit soort 'verkiezingen' al beïnvloedbaar en tamelijk fraudegevoelig, maar het is internet en dan heb je dat nu eenmaal helaas.
edit: over jou nr. 1...ik hoop het ook
; hoort niet, maar dat maakt sowieso dit soort 'verkiezingen' al beïnvloedbaar en tamelijk fraudegevoelig, maar het is internet en dan heb je dat nu eenmaal helaas.edit: over jou nr. 1...ik hoop het ook

0
Onweerwolf
geplaatst: 11 december 2010, 13:05 uur
musician schreef:
Zou het in principe mogelijk zijn, vijf accounts aanmaken en dan gelijk ook vijf keer stemmen zonder dat het opvalt?
(quote)
Wees gerust, er zijn verschillende waakhonden die dergelijke dingen in de smiezen houden. Zeker sinds wat er recentelijk is gebeurt. Wil je de boel nu nog kunnen frauderen dan moet je naast een kansloze kneus zijn ook nog eens van erg goede huize komen om onopgemerkt te blijven.

0
geplaatst: 11 december 2010, 13:14 uur
Volgens de nominaties zou dit de beste cd (compilatie) aller tijden moeten wezen:

Ik ga het toch nog eens in z'n geheel herbeluisteren. Naar mijn idee kwam het nauwelijs boven de drie sterren uit......
Hoewel op deze natuurlijk ook drie kandidaten staan:

Ik ben benieuwd wie het wint. Qua gemiddeld aantal sterren heeft David Bowie bijna een halve ster voorsprong op Radiohead...

Ik ga het toch nog eens in z'n geheel herbeluisteren. Naar mijn idee kwam het nauwelijs boven de drie sterren uit......

Ik ben benieuwd wie het wint. Qua gemiddeld aantal sterren heeft David Bowie bijna een halve ster voorsprong op Radiohead...
0
pretfrit
geplaatst: 11 december 2010, 13:20 uur
Onweerwolf schreef:
Wees gerust, er zijn verschillende waakhonden die dergelijke dingen in de smiezen houden. Zeker sinds wat er recentelijk is gebeurt. Wil je de boel nu nog kunnen frauderen dan moet je naast een kansloze kneus zijn ook nog eens van erg goede huize komen om onopgemerkt te blijven.
(quote)
nou ja, als het je dan toch lukt om door die waakhonden heen te komen lijkt het mij dat je niet tot het kansloze kneuzevolk behoort..

Maar ik begrijp wat je bedoelt, Waarom zou je in godsnaam die moeite doen om "jouw liedje" ietsiepietsie hoger te laten eindigen.
0
Onweerwolf
geplaatst: 11 december 2010, 13:24 uur
Tsja, Radiohead is een leuke band natuurlijk met een aantal goede platen en een handvol grandioze nummers op hun naam en ze verdienen zeker hun eigen hoofdstuk in de geschiedenis van de popmuziek maar Bowie is een levende legende. Sowieso één van de meest invloedrijke én innovatieve solo artiesten aller tijden.
0
Onweerwolf
geplaatst: 11 december 2010, 13:25 uur
pretfrit schreef:
nou ja, als het je dan toch lukt om door die waakhonden heen te komen lijkt het mij dat je niet tot het kansloze kneuzevolk behoort..
Maar ik begrijp wat je bedoelt, Waarom zou je in godsnaam die moeite doen om "jouw liedje" ietsiepietsie hoger te laten eindigen.
(quote)

Heh, dat hangt van je definitie van kansloze kneus af. Maar, toegegeven, er zijn gradaties ja.

0
geplaatst: 11 december 2010, 14:43 uur
orbit schreef:
Lost in Translation zijn toch oha. jaren 90 nummers ?
Lost in Translation zijn toch oha. jaren 90 nummers ?
Klopt, maar er staan ook wel dingen als My Bloody Valentine en Jesus & Mary Chain op.
De soundtrack van Marie Antoinette is ook wel leuk, met o.a. Bow Wow Wow.

0
geplaatst: 11 december 2010, 15:21 uur
musician schreef:
Dit houden we streng in de gaten, nieuwe accounts die direct gaan stemmen worden door onze mods gescreend.
0
geplaatst: 11 december 2010, 16:20 uur
musician schreef:
Volgens de nominaties zou dit de beste cd (compilatie) aller tijden moeten wezen:
(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)

(afbeelding)
Ook deze heeft drie nominaties:

0
geplaatst: 11 december 2010, 16:51 uur
Ik ben nu bezig met mijn lijstje te maken, maar ik kom er gewoon echt niet uit. Enkel mijn nummer 1 en 24 staan vast. Maar 2-23 zijn allemaal meesterwerken en 25-32 allemaal gewoon goed. Nummer 24 zit er tussenin. Het is wel te merken dat de jaren '80 niet echt mijn ding is. Van de laatste negen zitten er acht typische jaren '80 artiesten bij (waarvan zes nummers ook daadwerkelijk uit de jaren '80 komen).
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.