MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / MuMeLadder 2010 [MusicMeter Top 2000]

zoeken in:
Onweerwolf
Snoeperd schreef:
Ow, ja , ik ben hier pas een jaar, maar hoeveel dagen duurt de hele bekendmaking?

Ik geloof dat het plan 3 a 4 dagen was. Het hangt er een beetje vanaf hoeveel tijd Erminio heeft, of hij überhaupt nog thuis komt in 2010 of tot de lente in Italië vastzit en of Musicmeter meewerkt (wat vorig jaar niet het geval was).

Staan geloof ik een dotje favorieten van me bij de laatste 32

Eventjes geteld gisterenavond en ik blijk zowaar 25 van deze lijst op cd te hebben. De resterende 7 heb ik overigens ook, maar dan alleen in mp3 formaat ( = de volledige albums waar ze op staan). Ik heb blijkbaar een erg gemiddelde smaak

(afbeelding)

GrafGantz schreef:
Ik heb blijkbaar een erg gemiddelde smaak
Niet wat betreft je top-10

Zorin
Ik heb er precies 16 op CD en dat klopt ook wel mooi met het algemene beeld hier; ik vind dus 1 op de 2 aangeboden nummers/songs hier 'aan de positieve kant'.

Onweerwolf
Svendra schreef:
(quote)
Niet wat betreft je top-10

Inderdaad zeg, ik beschouw mezelf toch wel als een kenner met een behoorlijk brede smaak maar van die top 10 ken ik echt helemaal niks.

Doet GrafGantz niet mee aan die aktie waarin verschillende users alleen maar albums met minder dan 20 stemmen in hun top 10 opnemen?

Dat ik goed uit de voeten kan met deze top 32 blijkt wel uit het feit dat ik er 31 origineel op cd heb staan

Sterkte trouwens Erminio.

Behalve het nummer van the Church heb ik ze ook allemaal op CD.

Dwejkk_ schreef:
Doet GrafGantz niet mee aan die aktie waarin verschillende users alleen maar albums met minder dan 20 stemmen in hun top 10 opnemen?

. Is inderdaad niet z'n 'normale' top 10.

cosmic kid (moderator)
Wat ben ik een dan nog een groentje: ik heb er slechts 8 orgineel op cd.

Zorin
cosmic kid schreef:
Wat ben ik een dan nog een groentje: ik heb er slechts 8 orgineel op cd.

Is altijd beter dan meer dan de helft....

Marvin Gaye - What's Going On niet op CD, maar die staat bij mij niet op 32.
Alleen God weet welk nummer onderaan staat.

Ik heb er 3 op CD, 3 op LP en eentje zelfs op CD en LP.

deric raven schreef:
Marvin Gaye - What's Going On niet op CD, maar die staat bij mij niet op 32.

God weet alleen welke cd ik van de 32 niet heb (en ook onderaan staat)

Onweerwolf
Ik heb er 13 op CD, waarvan in ieder geval 3 stuks 2 keer.

alle 32 orgineel op cd

Ik heb de albums van 8 nummers het album. Van één nummer had ik het album, maar die vond ik zo slecht dat ik die weg heb gepleurd.
(Maar het nummer van dat album staat op #5 bij mij ).

Overigens heb ik 21 van de 32 nummers in iTunes.

deric raven schreef:
aERodynamIC schreef:
God weet alleen welke cd ik van de 32 niet heb (en ook onderaan staat)
Schande!

Onweerwolf
chevy93 schreef:
Ik heb de albums van 8 nummers het album. Van één nummer had ik het album, maar die vond ik zo slecht dat ik die weg heb gepleurd.
(Maar het nummer van dat album staat op #5 bij mij ).

Geef me even een seintje als je weer cd's weg wilt gooien.

Ben benieuwd welke plaat dat was.

Overigens heb ik 21 van de 32 nummers in iTunes.

Ik heb er 2000 van de 2000 in MediaMonkey.

Onweerwolf schreef:
Ben benieuwd welke plaat dat was.
Ik heb slechts 12 albums een onvoldoende gegeven. Trek daar mijn haat jegens VU vanaf en dan weet je het al.

Zonde, die staat bij mij best hoog in de lijst
Weet verder overigens niks over de kwaliteit van de hele plaat.

Onweerwolf
chevy93 schreef:
(quote)
Ik heb slechts 12 albums een onvoldoende gegeven. Trek daar mijn haat jegens VU vanaf en dan weet je het al.

Je hebt gewoon de #1 van de mm album top 250 weggegooid? Echt gewoon in de vuilnisbak gedeponeerd zeg maar?

Het gaat hem volgens mij niet om Radiohead hoor...
Maar inderdaad, weggooien is wel erg zonde, misschien kun je er nog iemand anders blij mee maken.

Tenzij je Lou Reed als VU meetelt.

Marko
VU&N is echt echt een geschifte plaat eigenlijk, grensverleggend ook. Als ik 's nachts naar Venus in Furs luister, krijg ik last van heftige existentiële crisissen. Ik word doodsbenauwd van dat vioolgeluid en ik vind 't geweldig. Ik raad je aan om 'm snel op te pikken.

Onweerwolf
niels94 schreef:
Het gaat hem volgens mij niet om Radiohead hoor...

Hmz, alle ander platen met lagere of gelijke cijfers staan niet in de top 32 of mogen niet meegerekend worden wegens VU haat dus dan weet ik het niet. Of ik zie iets over het hoofd.

Onweerwolf
niels94 schreef:
Tenzij je Lou Reed als VU meetelt.

Dat leek me wel logisch ja.

Marko schreef:
VU&N is echt echt een geschifte plaat eigenlijk, grensverleggend ook. Als ik 's nachts naar Venus in Furs luister, krijg ik last van heftige existentiële crisissen. Ik word doodsbenauwd van dat vioolgeluid en ik vind 't geweldig. Ik raad je aan om 'm snel op te pikken.

Heb je dat tegen mij? Ik had het namelijk over het album van Lou Reed waar Perfect Day op staat. VU&N heb ik heus wel geluisterd hoor (het toeval wil: op dit moment )

En Chevy: zeg het maar gewoon dan want we zitten hier met een misverstand. Maar kan me toch niet voorstellen dat je OK Computer weggooit als je er een 3 aan geeft, hoor. Gaat denk ik toch echt om Lou Reed, dat is ook best wel andere muziek dan VU.

Marko
Ah, ik las 't verkeerd, nou, goed bezig.

Laatste hint: Hij stond op 84 in mijn top 100. (Inmiddels trouwens op 76, maar dat zie je aan het eind van het jaar wel ).

P.S. Mijn haat is jegens VU, niet de leden.

Onweerwolf schreef:
Je hebt gewoon de #1 van de mm album top 250 weggegooid? Echt gewoon in de vuilnisbak gedeponeerd zeg maar?
Een 3,0* is geen onvoldoende. Bovendien denk ik dat je me verkeerd begrijpt. Ik heb geen tastbare collectie. Is het zo duidelijk?

Onweerwolf
Marko schreef:

En decadent, onmeetbaar invloedrijk, taboedoorbrekend en bezwerend.

En geiler dan dan de complete discografie van Prince bij elkaar.

Heerlijke plaat!

Dus toch Lou Reed?

Ah, ik dacht ook dat je hem letterlijk de prullenbak in had gegooid

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 13:28 uur

geplaatst: vandaag om 13:28 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.