Muziek / Muziekgames / Orgineel vs. Sample K.O.
zoeken in:
0
Mb.
geplaatst: 31 mei 2010, 17:37 uur
Origineel: Tracy Chapman - Fast Car
Vs.
Sample: Nice & Smooth - Sometimes I Rhyme Slow
Ik verwacht dat Tracy wint, maar ik vind het echt een ongelofelijk zeiknummer. Nee, dan kies ik toch echt voor het simpele maar o-zo-leuke Sometimes I Rhyme Slow (..and sometimes I rhyme quick!
). Vermakelijke luchtigheid van Nice & Smooth.
0-1 dus.
Vs.
Sample: Nice & Smooth - Sometimes I Rhyme Slow
Ik verwacht dat Tracy wint, maar ik vind het echt een ongelofelijk zeiknummer. Nee, dan kies ik toch echt voor het simpele maar o-zo-leuke Sometimes I Rhyme Slow (..and sometimes I rhyme quick!
). Vermakelijke luchtigheid van Nice & Smooth. Nice schreef:
Too much of anything makes u an addict.
Too much of anything makes u an addict.
0-1 dus.
0
geplaatst: 31 mei 2010, 20:05 uur
4-1.
Ja doei Mb...al is het nummer van Nice & Smooth werelds, dat van Tracey is universeel. Je verwachting zal wederom uitkomen.
Ja doei Mb...al is het nummer van Nice & Smooth werelds, dat van Tracey is universeel. Je verwachting zal wederom uitkomen.
0
Mb.
geplaatst: 1 juni 2010, 13:57 uur
Ik voel me echt een rap-purist hier. Gezellig knus met R&P deze keer.

0
geplaatst: 1 juni 2010, 22:30 uur
0
geplaatst: 7 juni 2010, 19:47 uur
0
geplaatst: 23 juni 2010, 20:11 uur
Origineel: Ray Manzarek - Begin the World Again
Sample: Blackalicious - Clockwork
Blackalicious's Clockwork sample of Ray Manzarek's Begin the World Again | WhoSampled
Sample: Blackalicious - Clockwork
Blackalicious's Clockwork sample of Ray Manzarek's Begin the World Again | WhoSampled
0
geplaatst: 24 juni 2011, 20:16 uur
Eens kijken of hier nog interesse in is. Ik vond het altijd wel een leuk spel.
Orgineel: Mort Stevens + Orchestra - The Long Wait(b...
Sample: Fat Joe - Flow Joe
0-1
Altijd knap om te horen hoe van een relaxed instrumentaal (klassiek?) nummer een hard underground nummer wordt gemaakt.
Orgineel: Mort Stevens + Orchestra - The Long Wait(b...
Sample: Fat Joe - Flow Joe
0-1
Altijd knap om te horen hoe van een relaxed instrumentaal (klassiek?) nummer een hard underground nummer wordt gemaakt.
0
geplaatst: 24 juni 2011, 21:07 uur
0-2 je maakt het wel erg simpel deze keer, principal. Dat origineel vind ik niks aan.
0
geplaatst: 24 juni 2011, 21:21 uur
1-4
Ik hoor twee keer hetzelfde (niet heel bijzondere) muziekje. Alleen is bij de tweede er iemand onbeholpen doorheen aan het parlanderen. Wat mij betreft heeft Joe meer fat dan flow.
Ik hoor twee keer hetzelfde (niet heel bijzondere) muziekje. Alleen is bij de tweede er iemand onbeholpen doorheen aan het parlanderen. Wat mij betreft heeft Joe meer fat dan flow.
0
geplaatst: 25 juni 2011, 23:09 uur
Leuk, al die reacties op een topic wat doodgebloed leek. 
Gelijk nog een nieuwe dan
Orgineel: Cameo - Hanging Downtown
Sample: Group Home - Supa Star
0-1
Zoals wel vaker heeft DJ Premier weer zeer goed zoekwerk verricht en een sample gevonden en gebruikt op een manier zoals hij wel vaker doet. Ik ben overigens zelfs nog een liefhebber van Cameo, maar hier kan weinig tegenop.

Gelijk nog een nieuwe dan

Orgineel: Cameo - Hanging Downtown
Sample: Group Home - Supa Star
0-1
Zoals wel vaker heeft DJ Premier weer zeer goed zoekwerk verricht en een sample gevonden en gebruikt op een manier zoals hij wel vaker doet. Ik ben overigens zelfs nog een liefhebber van Cameo, maar hier kan weinig tegenop.
* denotes required fields.