Muziek / Muziekgames / Orgineel vs. Sample K.O.
zoeken in:
0
geplaatst: 19 augustus 2011, 18:12 uur
Ik hoop nog op een aantal stemmers (R&P, sheep, panjoe, etc.).
0
geplaatst: 19 augustus 2011, 20:37 uur
Mas en Mb. zijn zeker op vakantie? Die heb ik ook al even niet gezien.
0
geplaatst: 19 augustus 2011, 22:23 uur
2-4-1-1
Duidelijk Pharcyde.
Hoe lang blijft een battle staan? Ik wil graag een volgende plaatsen.
Duidelijk Pharcyde.
Hoe lang blijft een battle staan? Ik wil graag een volgende plaatsen.
0
geplaatst: 19 augustus 2011, 23:09 uur
Origineel: Melvin Sparks - If you Want my Love - YouTube (het nummer duurt 3:50 ipv 7:30)
Sample: Hard 2 Obtain - L.I. Groove - YouTube
0-1
Sample: Hard 2 Obtain - L.I. Groove - YouTube
0-1
0
geplaatst: 20 augustus 2011, 19:16 uur
5-3
Maar ook een erg lekker nummer van Hard 2 Obtain. Klinkt de rest van het album ook zo of hebben we hier meteen het sterkste nummer te pakken?
Maar ook een erg lekker nummer van Hard 2 Obtain. Klinkt de rest van het album ook zo of hebben we hier meteen het sterkste nummer te pakken?
0
geplaatst: 20 augustus 2011, 20:40 uur
De rest van het album is ook goed, maar dit is toch wel het sterkste nummer.
0
geplaatst: 21 augustus 2011, 21:14 uur
Origineel: Baby Huey - Listen To Me (1...
Sample: Eric B. & Rakim - Follow Th...
0-1
Prima soul tegenover buitenaards goede hip-hop. Dit nummer van Eric B. & Rakim moest ik wel in dit topic plaatsen. Eén van de beste nummers binnen het genre naar mijn bescheiden mening. Laat je niet door de maffia videoclip misleiden, maar luister naar de diepe rhymes van Rakim. Zet daar nog eens zijn buitenaardse flow naast en bovendien een simpel, maar o zo sterk geproduceerd nummer (Eric B. is zo ondergewaardeerd)........et voilá....instant classic! Spijtig voor de te vroeg overleden Baby Huey en zijn babysitters met hun leuk nummer, maar Eric B. & Rakim krijgen van mij duidelijk de punten.
Sample: Eric B. & Rakim - Follow Th...
0-1
Prima soul tegenover buitenaards goede hip-hop. Dit nummer van Eric B. & Rakim moest ik wel in dit topic plaatsen. Eén van de beste nummers binnen het genre naar mijn bescheiden mening. Laat je niet door de maffia videoclip misleiden, maar luister naar de diepe rhymes van Rakim. Zet daar nog eens zijn buitenaardse flow naast en bovendien een simpel, maar o zo sterk geproduceerd nummer (Eric B. is zo ondergewaardeerd)........et voilá....instant classic! Spijtig voor de te vroeg overleden Baby Huey en zijn babysitters met hun leuk nummer, maar Eric B. & Rakim krijgen van mij duidelijk de punten.
0
geplaatst: 21 augustus 2011, 21:25 uur
Origineel is erg sterk, ik denk dat ik zelfs dat album maar eens ga beluisteren want dit klonk erg mooi. Follow The Leader klinkt ook wel lekker, maar Baby Huey wint deze toch vrij duidelijk:
2-1
2-1
0
geplaatst: 21 augustus 2011, 21:36 uur
Hard Times van Baby Huey is het bekendst en i.m.o. het beste nummer op het album.
Follow The Leader slechts "lekker"....?!?! Pffft
Follow The Leader slechts "lekker"....?!?! Pffft

0
geplaatst: 21 augustus 2011, 21:46 uur
Mja, zoals ik al eerder ergens heb aangegeven (mensen geloofden me daar niet volgens mij) hou ik gewoon niet zo erg van die echte oldschool sound (de beats) op de één of andere manier. Vind het dan al gauw saai worden. Zoals ik al zei is het een prima nummer en de sample is wel erg goed geplaatst, maar bijvoorbeeld de o zo geweldige flow waar ik mensen over hoor bij het album hoor ik er bijvoorbeeld niet in. Saai vind ik het in dit geval niet, maar veel verder dan ''lekker'' kom ik vrees ik niet, hoe geweldig de lyrics verder dan ook mogen zijn.
0
geplaatst: 21 augustus 2011, 22:04 uur
2-3 Eric B. (Paid in Full) was mijn eerste aangeschafte hiphop-plaat. Klinkt wel relaxed.
0
geplaatst: 22 augustus 2011, 09:37 uur
niels94 schreef:
maar bijvoorbeeld de o zo geweldige flow waar ik mensen over hoor bij het album hoor ik er bijvoorbeeld niet in.
maar bijvoorbeeld de o zo geweldige flow waar ik mensen over hoor bij het album hoor ik er bijvoorbeeld niet in.
Probeer het zelf maar eens bij te houden met de tekst erbij.
0
panjoe (moderator)
geplaatst: 22 augustus 2011, 10:13 uur
Hard Times is inderdaad
, dit nummer van Baby Huey kan never nooit op tegen het verbale geweld van Follow the Leader.
4-4
, dit nummer van Baby Huey kan never nooit op tegen het verbale geweld van Follow the Leader.4-4

0
geplaatst: 22 augustus 2011, 13:23 uur
Rhythm & Poetry schreef:
Stem ik ooit niet op hiphop?
Stem ik ooit niet op hiphop?
Ik kan wel een battle voor je bedenken waarbij je grenzen zult doorbreken.

0
geplaatst: 22 augustus 2011, 15:59 uur
panjoe schreef:
Hard Times is inderdaad
Hard Times is inderdaad
Ben het nog nooit zo eens met je geweest, p

panjoe schreef:
dit nummer van Baby Huey kan never nooit op tegen het verbale geweld van Follow the Leader.
dit nummer van Baby Huey kan never nooit op tegen het verbale geweld van Follow the Leader.
Heb hier geen geluid (op het werk), dus kan (nog)niet stemmen.
0
geplaatst: 22 augustus 2011, 16:23 uur
We zijn allemaal benieuwd naar de stem van Poeha, al verwacht ik dat hij voor Baby Huey kiest. Waar zijn de Mb.'s op deze wereld??
* denotes required fields.