Muziek / Muziekgames / Orgineel vs. Sample K.O.
zoeken in:
0
geplaatst: 17 augustus 2011, 11:01 uur
Ik ga tog zeker niet tegen The Undisputed Truth stemmen, hoe goed het andere nummer ook is geld in dit geval nothing beats the real thing.
0
geplaatst: 17 augustus 2011, 11:25 uur
principal2000 schreef:
Origineel: Stevie Wonder - The First G...
Sample: Atmosphere - Cuando Limpia ...
De laatste goede stand:
3-3
0
geplaatst: 17 augustus 2011, 11:59 uur
Ofschoon ik grote fan ben van Brother Ali (vorig jaar live op Dour en binnenkort in de AB samen met Atmosphere) stem ik toch op The Undisputed Truth (wat mij betreft een van de beste Soul groepen ooit) 4-2
0
geplaatst: 17 augustus 2011, 12:01 uur
Het is hier iet-wat onduidelijk geloof ik.........
Ik weet iig niet meer met welke battle we nu bezig zijn en welke stand daar bij hoort.
Ik weet iig niet meer met welke battle we nu bezig zijn en welke stand daar bij hoort.
0
geplaatst: 17 augustus 2011, 12:14 uur
FCEstebandido schreef:
Ofschoon ik grote fan ben van Brother Ali (vorig jaar live op Dour en binnenkort in de AB samen met Atmosphere) stem ik toch op The Undisputed Truth (wat mij betreft een van de beste Soul groepen ooit) 4-2
Hoe krijg je het voor elkaar.

0
geplaatst: 17 augustus 2011, 12:51 uur
Rhythm & Poetry schreef:
(quote)
Wat bedoel je?
0
geplaatst: 17 augustus 2011, 13:12 uur
principal2000 schreef:
Rhythm & Poetry schreef:
De laatste goede stand:
3-3
De laatste goede stand:
3-3
Lex stemt 4-3, dus maak ik ervan:
4-4
0
geplaatst: 17 augustus 2011, 14:43 uur
@ FCEstebandido: Je hebt voor wat onduidelijkheid gezorgd door jouw battle tussen de vorige in te gooien en vervolgens te starten met een score van 2-0
. Het is voor mensen nu soms onduidelijk welke battle loopt.
Laten we het houden op deze battle.
4-4
Welk nummer geef jij punten? Dan kun je daarna jouw battle (nogmaals) posten.
. Het is voor mensen nu soms onduidelijk welke battle loopt.Laten we het houden op deze battle.
principal2000 schreef:
4-4
Welk nummer geef jij punten? Dan kun je daarna jouw battle (nogmaals) posten.

0
geplaatst: 17 augustus 2011, 15:26 uur
Excuseer mij voor de verwarring.
Mijn stem voor Stevie W vs Atmosphere gaat naar Atmosphere.
Mijn stem voor Stevie W vs Atmosphere gaat naar Atmosphere.
0
geplaatst: 18 augustus 2011, 14:23 uur
Origineel: Quincy Jones - Summer In Th...
Sample1a: The Pharcyde - Passin' Me By
Sample2 (voicesample): J-Live - Get The Third
Sample 1b: The Roots - Clones
0-1-0-0
Ik geef The Pharcyde punten, maar J-Live en The Roots leveren hier ook zeer sterke nummers af. Hip-hop zegeviert hier in ieder geval in mijn ogen. De brag and boast rhymes van The Roots tegenover de intelligente raps van J-Live tegenover de grappige en vindingrijke Pharcyde is wel een moeilijke battle. Passin' Me By is toch wel het nummer waarmee The Pharcyde echt doorbrak en zoals ging dit gepaard met een leuke clip en eveneens leuke raps over een goede en relaxte beat. Jammer dat deze groep niet meer in de originele samenstelling door is gegaan. Het was toch de meest frisse en grappige groep van de Westcoast uit die periode. Op hun debuut staan nog vele andere en zelfs leukere nummers!
0-1-0-0
Ik geef The Pharcyde punten, maar J-Live en The Roots leveren hier ook zeer sterke nummers af. Hip-hop zegeviert hier in ieder geval in mijn ogen. De brag and boast rhymes van The Roots tegenover de intelligente raps van J-Live tegenover de grappige en vindingrijke Pharcyde is wel een moeilijke battle. Passin' Me By is toch wel het nummer waarmee The Pharcyde echt doorbrak en zoals ging dit gepaard met een leuke clip en eveneens leuke raps over een goede en relaxte beat. Jammer dat deze groep niet meer in de originele samenstelling door is gegaan. Het was toch de meest frisse en grappige groep van de Westcoast uit die periode. Op hun debuut staan nog vele andere en zelfs leukere nummers!
0
geplaatst: 18 augustus 2011, 19:56 uur
@laxus11: Je stemgedrag kan ik natuurlijk niet voor je bepalen, maar heb je nu al OOIT op een hip-hop nummer gestemd?
0
geplaatst: 18 augustus 2011, 21:50 uur
1-3-0-1
Altijd al een klassieker geweest van The Pharcyde. Nooit geweten dat het een sample was uit een nummer van Q. Dacht altijd dat het een origineel stuk was. Moet bij die eerste rapper hier ook altijd meteen aan de Beastie Boys denken, wat stem betreft.
Altijd al een klassieker geweest van The Pharcyde. Nooit geweten dat het een sample was uit een nummer van Q. Dacht altijd dat het een origineel stuk was. Moet bij die eerste rapper hier ook altijd meteen aan de Beastie Boys denken, wat stem betreft.
0
geplaatst: 18 augustus 2011, 22:22 uur
Ik wil ook wel stemmen, maar kan eerst iemand mij uitleggen hoe dat werkt? Moet je telkens bijtellen? In dat geval heeft Remcodulac niet gestemd op de eerst battle, of zie ik het verkeerd?
0
geplaatst: 18 augustus 2011, 22:26 uur
De battle gaat tussen deze 4 nummers, Steven:
Stand is nu 1-3-1-1
Wat betekent dat er op het eerste nummer tot nog toe 1x is gestemd door iemand, op het 2e nummer is 3x gestemd, op het 3e nummer is 1x gestemd, alsook op het 4e nummer.
Nu mag jij 1 punt toekennen aan het nummer wat jij het leukst/mooist vind
principal2000 schreef:
Stand is nu 1-3-1-1
Wat betekent dat er op het eerste nummer tot nog toe 1x is gestemd door iemand, op het 2e nummer is 3x gestemd, op het 3e nummer is 1x gestemd, alsook op het 4e nummer.
Nu mag jij 1 punt toekennen aan het nummer wat jij het leukst/mooist vind

0
geplaatst: 19 augustus 2011, 14:06 uur
We zijn allemaal helemaal benieuwd aan wie je punten toekent FCEstebandido!
* denotes required fields.