Muziek / Muziekgames / Orgineel vs. Sample K.O.
zoeken in:
0
geplaatst: 28 augustus 2011, 07:58 uur
1-5
K-Solo
En dan is dit nog niet eens zijn sterkste nummer. Hij wordt vaak over het hoofd gezien en het is eeuwig zonde dat zijn stem wegens een ongeluk vervormd is.
Wie krijgt van jou de punten Mb.?
K-Solo
En dan is dit nog niet eens zijn sterkste nummer. Hij wordt vaak over het hoofd gezien en het is eeuwig zonde dat zijn stem wegens een ongeluk vervormd is.Wie krijgt van jou de punten Mb.?
0
geplaatst: 28 augustus 2011, 13:45 uur
0
geplaatst: 28 augustus 2011, 14:11 uur
0-1
Vind de versie met New Cool Collective alleen wel een heel stuk vetter.
0
geplaatst: 28 augustus 2011, 16:25 uur
MAS schreef:
Ik ga snel eens K-Solo's albums checken.
Ik ga snel eens K-Solo's albums checken.
K-Solo is voor mij ook een beetje een cultheld. Hij heeft eigenlijk maar 2 albums, waarvan Tell The World My Name het moeilijkst te krijgen is. Deze heb ik ook niet.
, maar ik ken hem wel. Eigenlijk zou je van beide albums één zeer goed album kunnen maken. I Can't Hold It back is 
0
geplaatst: 28 augustus 2011, 16:29 uur
2-1
Ik ben niet zo van de Nederlandse hip-hop, al vind ik de beat wel aardig.
Ik ben niet zo van de Nederlandse hip-hop, al vind ik de beat wel aardig.
0
Mb.
geplaatst: 28 augustus 2011, 18:34 uur
3-3.
Deze man spreekt de waarheid. Je weet zelf.
Ik had op het nummer van K-Solo gestemd.
niels94 schreef:
Deze man spreekt de waarheid. Je weet zelf.

principal2000 schreef:
1-5
K-Solo
En dan is dit nog niet eens zijn sterkste nummer. Hij wordt vaak over het hoofd gezien en het is eeuwig zonde dat zijn stem wegens een ongeluk vervormd is.
Wie krijgt van jou de punten Mb.?
1-5
K-Solo
En dan is dit nog niet eens zijn sterkste nummer. Hij wordt vaak over het hoofd gezien en het is eeuwig zonde dat zijn stem wegens een ongeluk vervormd is.Wie krijgt van jou de punten Mb.?
Ik had op het nummer van K-Solo gestemd.

0
geplaatst: 28 augustus 2011, 18:57 uur
3-5
Voor mij wel ja en het was vakantietijd, dus...
Vorige battle: 4-6 die K-Solo is maar een standaard rappertje.
Poeha schreef:
Welkom terug, Mb.
Welkom terug, Mb.
Mb. schreef:
Ben ik weg geweest dan?
Ben ik weg geweest dan?
Voor mij wel ja en het was vakantietijd, dus...
Vorige battle: 4-6 die K-Solo is maar een standaard rappertje.
0
Mb.
geplaatst: 28 augustus 2011, 19:17 uur
Ik ben niet op vakantie geweest hoor, maar het doet me vreugd dat je me ondanks dat gemist hebt! 

0
geplaatst: 28 augustus 2011, 19:39 uur
Je moet je er ook weer geen verkeerde voorstelling bij maken he 
Zonde dat je niet op vakantie bent geweest.
Nu weer on-topic

Zonde dat je niet op vakantie bent geweest.
Nu weer on-topic

0
Mb.
geplaatst: 30 augustus 2011, 16:06 uur
Origineel: S.O.S. Band - Take Your Time (Do It Right!)
Sample #1: Black Sheep - Strobelight Honey
Sample #2: Coolie - Let's Do It (My Soul)
Sample #3: F.S. Effect - Do It Right
Ik moet eerlijk bekennen dat ik de sample in het nummer van Black Sheep slecht kan terughalen, want die drums zijn gehaald uit een nummer van Young and Company. Ik gok op dat vervreemde melodietje wat op de achtergrond naar voren komt. Hopelijk kan iemand het aanduiden voor mij. Vooralsnog laat ik hem erin staan en ga ik af op de betrouwbaarheid van mijn bron. Ik moet verder nog even bedenken waar ik op ga stemmen. Het origineel is ijzersterk, maar Coolie flowt ook wel heel netjes op Let's Do It.
Sample #1: Black Sheep - Strobelight Honey
Sample #2: Coolie - Let's Do It (My Soul)
Sample #3: F.S. Effect - Do It Right
Ik moet eerlijk bekennen dat ik de sample in het nummer van Black Sheep slecht kan terughalen, want die drums zijn gehaald uit een nummer van Young and Company. Ik gok op dat vervreemde melodietje wat op de achtergrond naar voren komt. Hopelijk kan iemand het aanduiden voor mij. Vooralsnog laat ik hem erin staan en ga ik af op de betrouwbaarheid van mijn bron. Ik moet verder nog even bedenken waar ik op ga stemmen. Het origineel is ijzersterk, maar Coolie flowt ook wel heel netjes op Let's Do It.

0
geplaatst: 30 augustus 2011, 16:23 uur
Mb. schreef:
Ik moet eerlijk bekennen dat ik de sample in het nummer van Black Sheep slecht kan terughalen. Ik gok op dat vervreemde melodietje wat op de achtergrond naar voren komt.
Ik moet eerlijk bekennen dat ik de sample in het nummer van Black Sheep slecht kan terughalen. Ik gok op dat vervreemde melodietje wat op de achtergrond naar voren komt.
Het is de -toch wel duidelijk hoorbare (vooral in de intro) en erg lekkere- baslijn van de SOS band. Grappig, want de eerste twee nummers overwoog ik een tijd geleden ook voor dit topic.
0
geplaatst: 30 augustus 2011, 16:27 uur
1-0-0-0
Black Sheep komt heel dicht bij, maar het origineel wint het voor mij. Coolio vind ik echt zwakjes. F.S. Effect is best lekker uptempo, maar het samplegebruik vind ik dan weer heel zwak.
Black Sheep komt heel dicht bij, maar het origineel wint het voor mij. Coolio vind ik echt zwakjes. F.S. Effect is best lekker uptempo, maar het samplegebruik vind ik dan weer heel zwak.
* denotes required fields.